| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Konsument - telekomunikacja

Czy można wypowiedzieć umowę jeśli zmienia się regulamin

Aktualizacja: 18.10.2011

Umowy z operatorami telekomunikacyjnymi zazwyczaj zwierane są na czas określony. Czasami w trakcie jej trwania może wystąpić zmiana regulaminu świadczenia usługi. W takiej sytuacji  konsument ma prawo albo przyjąć proponowaną zmianę i korzystać z usługi na innych warunkach albo z niej zrezygnować i umowę wypowiedzieć bez ponoszenia żadnych kar. »

Nie można ograniczać dostępu innym operatorom telekomunikacyjnym

Aktualizacja: 18.10.2011

Niezgodne z prawem jest uniemożliwianie świadczenia usług telekomunikacyjnych na obszarze danej nieruchomości. Takie działanie zostało zakwestionowane przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, która nakazała zmianę tych praktyk. »

Czy mogę zrezygnować z umowy z kablówką albo żądać obniżki ceny

Aktualizacja: 18.10.2011

Od stycznia tego roku korzystam z usług jednego z operatorów telewizyjnych. Kablówkę odbierałem dotychczas dobrze. Jednakże od pewnego czasu zauważyłem, że nie mam niektórych programów, mimo iż mam je zagwarantowane w pakiecie, który wykupiłem. Jednocześnie w umowie zapisano, że takie zmiany mogą mieć miejsce. Czy z tego powodu mogę wypowiedzieć umowę? »

Co zrobić gdy nie można dzwonić

Aktualizacja: 18.10.2011

Ostatnio w naszym bloku przez 3 dni nie działał telefon. Poniosłam z tego tytułu znaczące koszty - musiałam dzwonić z telefonów komórkowych. Rachunek za 3 dni wyniósł dwa razy więcej niż zazwyczaj (u operatora stacjonarnego miałam wykupiony korzystny abonament). Oczywiście przez pierwszy dzień nie zostałam poinformowana o awarii. Czy operator może ponieść jakieś konsekwencje? »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Eksperci portalu infor.pl

Instytut Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy

Doradztwo podatkowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »