| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Temat: części akt osobowych pracownika

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu części akt osobowych pracownika. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące części akt osobowych pracownika.

Zmiany w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej 2019

Aktualizacja: 05.12.2018

Zmiany w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej wejdą w życie z dniem 1 stycznia 2019 r. Zostanie doprecyzowana kwestia poświadczania dokumentacji "za zgodność z oryginałem". Będzie możliwość przechowywania oświadczeń i dokumentów znajdujących się w częściach A, B i C akt osobowych pracownikach w podczęściach. Projektodawca rozstrzyga kwestie związane z wydawaniem pracownikowi kopii dokumentów z akt osobowych. Kiedy pracodawca ma obowiązek wydać całą dokumentację pracowniczą? Co jeszcze zmienia się w dokumentacji pracowniczej? »

reklama

POLECANE

Artykuł partnerski

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Konstancja Gierba

Departament Prawa Pracy - kancelaria RK LEGAL

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »