REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Odwołanie wycieczki

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Obniżka ceny wycieczki w związku z ograniczeniami pandemicznymi?

Trybunał Sprawiedliwości UE w Luksemburgu orzekł, iż podróżni, których wycieczka została dotknięta środkami przeciwdziałania Covid-19 mogą mieć prawo do obniżki ceny.

Zwrot pieniędzy za odwołane wycieczki - ok. 90 tys. wniosków

Po zwrot pieniędzy za odwołane wycieczki zgłosiło się ok. 90 tys. Polaków. Lista beneficjentów jest jednak kilkukrotnie większa. Z jakiego powodu?

Odwołane loty i imprezy turystyczne z powodu pandemii - skargi konsumentów

Liczba skarg konsumentów w czasie pandemii wzrosła o 60 procent. Dotyczą one m.in. odwołanych lotów, imprez turystycznych czy noclegów.

Czy to dobry moment na odwołanie wyjazdów wakacyjnych?

Czy z powodu obecnej sytuacji związanej z koronawirusem powinniśmy zdecydować się na odwołanie wyjazdu wakacyjnego zaplanowanego na przykład na czerwiec? "W przypadku imprez turystycznych, które mają miejsce za kilka miesięcy, powinniśmy obserwować rozwój wydarzeń i poczekać" - mówi agencji Newseria Biznes Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

REKLAMA

Odwołanie wycieczki z powodu epidemii koronawirusa – uprawnienia branży turystycznej

Uchwalona przez Sejm ustawa przewiduje szczególne rozwiązania w przypadku odwołanych podróży w związku z wybuchem epidemii koronawirusa. Nowe przepisy mają na celu zabezpieczenie rynku turystycznego.

Co zrobić, gdy organizator wycieczki nie dotrzymuje umowy?

Konsument, który uzna, że organizator danej imprezy turystycznej nie dotrzymuje postanowień umowy albo jakość usług znacznie odbiega od przewidzianej oferty, może żądać obniżenia ceny, odstąpić od umowy oraz żądać naprawienia szkody.

Urlop w Europie - pytania, odpowiedzi

Urlop w Europie to dla wielu z nas pasmo pytań i wątpliwości. Czy liczba gwiazdek zawsze odzwierciedla standard hotelu? W jaki sposób sprawdzić, czy hotel rzeczywiście wygląda jak na zdjęciach w katalogu? Odpowiadamy na pytania konsumentów.

Reklamacja nieudanej wycieczki

Każdy, kto nie będzie zadowolony z usług organizatora ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 30 dni od zakończenia imprezy. Sprawdź jak złożyć reklamację za nieudaną wycieczkę.

REKLAMA

Gdzie warto wybrać się na narty?

Szeroki wybór cen i udogodnień: Europejskie Centra Konsumenckie przedstawiają raport poświęcony ośrodkom narciarskim „Ski Resorts in Europe 2012/2013”.

Prawa turysty za granicą

Turysta ma prawo złożyć reklamację do organizatora wyjazdu, jeśli pokój hotelowy nie odpowiada standardowi, jaki gwarantowano w umowie. Gdy lot zostanie odwołany, konsument może domagać się odszkodowania od linii lotniczych.

Ubezpieczenie kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej

Rezygnacja z wycieczki turystycznej pociąga za sobą zwykle spore koszty. Co do zasady im bliższy termin wyjazdu, tym większe straty powoduje rezygnacja. Możliwe jest jednak zminimalizowanie negatywnych skutków finansowych spowodowanych rezygnacją z wyjazdu poprzez zawarcie umowy ubezpieczenia na taką okoliczność.

Co zrobić jeśli zostanie zmieniony termin wycieczki

Kilka miesięcy temu wykupiłam wycieczkę do Portugali. Wylot planowany był na 2 lutego. Jednak miesiąc przed podróżą otrzymałam informacje z biura podróży, że niestety wycieczka została odwołana. Co mogę takiej sytuacji zrobić. W chwili obecnej nie znajdę już tak korzystnej oferty cenowej.

REKLAMA