| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Temat: pracownik

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu pracownik. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące pracownik.

Co powinno zawierać świadectwo pracy?

Aktualizacja: 29.10.2012

Świadectwo pracy jest wydawane przez pracodawcę po rozwiązaniu stosunku pracy z pracownikiem. W przypadku błędów lub braków pracownik może wnosić o sprostowanie świadectwa pracy. Co powinno zawierać świadectwo pracy, aby było kompletne? »

Jak napisać pozew o sprostowanie świadectwa pracy?

Aktualizacja: 03.04.2014

Wraz z rozwiązaniem lub wygaśnięciem stosunku pracy pracodawca jest obowiązany wydać pracownikowi świadectwo pracy. W razie błędów w świadectwie pracy, pracownik może wystąpić do pracodawcy o jego sprostowanie. »

Jak powinno wyglądać prawidłowo sporządzone świadectwo pracy?

Aktualizacja: 03.04.2014

Świadectwo pracy jest dokumentem, które powinno zostać obowiązkowo wydane przez pracodawcę zwolnionemu pracownikowi. Jakie elementy powinno zawierać, aby można było je uznać za sporządzone prawidłowo? »

Świadectwo pracy

Aktualizacja: 13.12.2011

W świadectwie pracy należy podać informacje dotyczące okresu i rodzaju wykonywanej pracy, zajmowanych stanowisk, trybu rozwiązania albo okoliczności wygaśnięcia stosunku pracy, a także inne informacje niezbędne do ustalenia uprawnień pracowniczych i uprawnień z ubezpieczenia społecznego. »

reklama

POLECANE

Artykuł partnerski

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Tomasz Wojciechowski

Radca prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »