| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Temat: prawa pasażera

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu prawa pasażera. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące prawa pasażera.

Co zrobić, gdy autobus nie zatrzymał się na przystanku?

Aktualizacja: 28.04.2014

Przewóz regularny w komunikacji publicznej związany jest z obligatoryjnym zatrzymywaniem się autobusu na przystankach, zatwierdzonych w rozkładzie jazdy. Pominięcia przystanku autobusowego nie uzasadniają ani trudne warunki drogowe lub pogodowe ani opóźnienie pojazdu. »

Zepsuty kasownik i nieskasowany bilet – kto za to odpowiada?

Aktualizacja: 14.12.2010

Za stan kasowników w środkach transportu publicznego odpowiadają przewoźnicy. Zrzucenie odpowiedzialności na pasażera jest niedopuszczalne. Co więc z mandatami za nieskasowany bilet? »

Jakie prawa przysługują pasażerowi

Aktualizacja: 19.07.2011

Jedną z najczęstszych form przemieszczania się jest korzystanie z transport lądowego. Jeździmy pociągami, autokarami, komunikacją miejską. Czy jednak na pewno wiemy jakie prawa przysługują nam od przewoźnika? Czy mamy świadomość, że możemy składać reklamacje, jeżeli przewóz został opóźniony? »

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Paweł Ludwiczak

Radca prawny, specjalizujący się w tematach związanych z obsługą prawną przedsiębiorców, prawem korporacyjnym, zamówieniami in house, publicznym transportem zbiorowym i Compliance.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »