| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Temat: rachunek telefoniczny

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu rachunek telefoniczny. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące rachunek telefoniczny.

Reklamacja zawyżonego rachunku – czy trzeba go zapłacić?

Aktualizacja: 22.11.2011

W przypadku błędnego naliczenia rachunku telefonicznego abonent powinien zgłosić reklamację? Co dzieje się wtedy z rachunkiem? Czy trzeba mimo wszystko go zapłacić? »

Za wysoki rachunek telefoniczny – co mam zrobić?

Aktualizacja: 05.10.2010

Podstawowym krokiem każdego abonenta, któremu, jego zdaniem, operator telekomunikacyjny naliczył zawyżony rachunek powinno być żądanie przesłania bilingu. »

Jak skutecznie zakwestionować za duży rachunek za telefon

Aktualizacja: 13.01.2010

Mam pewien problem z wysokością rachunku telefonicznego, jaki otrzymałem od Telekomunikacji Polskiej S.A. Operator pobrał wyższą opłatę za połączenia międzynarodowe, niż określa to jego cennik. Chciałbym zakwestionować ten rachunek, ale nie wiem, do kiedy mogę złożyć reklamację na usługę telefoniczną i czy muszę płacić za reklamowane połączenia? Dodam, że kwestionowana przeze mnie należność jest znaczna. »

Co zrobić z zawyżonym rachunkiem telefonicznym

Aktualizacja: 18.10.2011

Otrzymałem właśnie rachunek za telefon. Bardzo się zdziwiłem kiedy zobaczyłem kwotę na nim widniejącą. Jest ona bardzo wysoka. Czy mogę coś w tej sytuacji zrobić? Wiem, że nie wydzwoniłem na taką kwotę. »

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Urszula Wójcik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »