 |
 |
 |
Sztuka przetrwania bez instrukcji. Co dział HR może zrobić już dziś, aby przeciwdziałać epidemii osamotnienia?
Osamotnienie w miejscu pracy to epidemia, która dotyka co raz więcej osób i organizacji. Pomimo tego, że dzięki rozwojowi technologii i mediów społecznościowych budujemy coraz większe sieci kontaktów w świecie wirtualnym, to w realnym świecie ludzie są bardziej osamotnieni i odizolowani niż kiedykolwiek wcześniej. Rosnący poziom osamotnienia ma wpływ na nasze zdrowie, na to jak pracujemy, uczymy się, konsumujemy i jakich relacji potrzebujemy jako społeczeństwo. Powoduje zmiany na poziomie państwowym oraz gospodarczym. Jak firmy powinny się na to przygotować?
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Autentyczne towarzyszenie. W jaki sposób empatia pozwala budować zdrowe relacje między pracownikami?
W organizacjach dużo mówi się w organizacjach o otwartej i wspierającej komunikacji, jednak mimo to coraz częściej czujemy się w życiu profesjonalnym samotni – ta samotność może przybierać różne formy – od wyobcowania w zespole, przez brak wsparcia liderów, po poczucie braku wspólnego celu. Czy to wynik zmieniającej się natury pracy? A może brak umiejętności budowania relacji w czasach nieustannego pośpiechu i presji? Jak radzić sobie z tym problemem i czy empatia może być skutecznym lekarstwem na samotność w pracy?
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Czy masz przyjaciela w pracy? Dobre praktyki budowania więzi w zespołach.
Od kilku lat coraz głośniej mówi się o deficycie relacji jako problemie współczesnego świata. Czy aktywność zawodowa może być panaceum na samotność? Czy w pracy nawiązujemy wartościowe relacje? Jak pracodawcy mogą wspierać pracowników w budowaniu więzi z zespołem? I czy to naprawdę ich rola? Problemem relacji w pracy zajęli się eksperci Well.hr w swoim najnowszym raporcie pt. Miło Cię poznać. Relacje a wellbeing pracowników.
|
|
 |
 |
 |
 |
Nie możemy zgubić człowieczeństwa
Rozmowa z Katarzyną Oksińską, dyrektorką Departamentu HR w Centralnym Ośrodku Informatyki o tym, jak budować motywację do pracy w firmie sektora publicznego.
|
|
 |
 |
 |
 |
Sekret skutecznych liderów. Czyli 12 trików na usprawnienie pracy w zespole
Co sprawia, że niektórzy liderzy odnoszą większe sukcesy niż inni? Czy to kwestia technicznych kompetencji, charyzmy, a może umiejętności budowania relacji? Google postanowiło odpowiedzieć na to pytanie, uruchamiając Project Oxygen – szeroko zakrojone badanie, które miało na celu zidentyfikowanie cech najlepszych menedżerów. Wyniki okazały się przełomowe i zmieniły podejście firmy do zarządzania.
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Nowa rola, nowe wyzwania. Jak przetrwać pierwsze miesiące jako świeżo mianowany menedżer?
Awans na stanowisko menedżera to moment przełomowy w karierze zawodowej. Niesie on ze sobą zarówno dumę i satysfakcję, jak i wiele nowych wyzwań. Według badań Harvard Business Review aż 40 proc. nowo awansowanych menedżerów nie radzi sobie w nowej roli i traci stanowisko w ciągu pierwszych 18 miesięcy. Skąd ten wysoki odsetek? Jakie są główne trudności, z jakimi mierzą się nowi liderzy? I co mogą zrobić, by skutecznie przetrwać ten okres i odnieść sukces?
|
|
 |
|