E-mail lepszy niż e-reklama

Daniel Rupiński
rozwiń więcej
W tym roku rynek e-mail marketingu był warty 100 mln zł, w kolejnych ma rosnąć w tempie 100 proc. Okazało się, że wysyłanie e-maili do użytkowników jest skuteczniejszą formą reklamy niż banery internetowe.

– Nawet 25 proc. użytkowników internetu otwiera otrzymane newslettery, a około 6 proc. klika w linki, które w tych newsletterach się znajdują. Tymczasem klikalność w banery reklamowe nie przekracza 1 proc. – mówi Łukasz Rzewuski, biznes development manager w firmie Sare.

Te wyniki spowodowały, że rośnie liczba firm, które chcą się reklamować za pomocą poczty elektronicznej. GetResponse ma już ponad 2,5 tys. klientów swojej nowej usługi E-mail-Rewolucja. – Dużą zaletą e-mail marketingu są niskie koszty kampanii. Nie trzeba tu wydawać kilkudziesięciu tysięcy na akcje marketingowe. Dzięki stosunkowo niewielkiemu wkładowi finansowemu możemy dotrzeć do kilkutysięcznej bazy użytkowników – mówi w rozmowie z „DGP” Szymon Grabowski, prezes spółki Implix, właściciela GetResponse.

Więcej: E-mail lepszy niż e-reklama

Infor.pl
Przekształcenie JDG a status podatnika rozpoczynającego działalność w estońskim CIT
07 maja 2025

W świetle marcowego wyroku NSA (sygn. II FSK 1412/24) zmienia się podejście do kwalifikacji podatkowej spółek powstałych z przekształcenia jednoosobowych działalności gospodarczych. Wyrok ten przesądził, że takie podmioty mogą korzystać z przywilejów "podatnika rozpoczynającego działalność" na gruncie przepisów o estońskim CIT.

Ratownicy medyczni nie chcą kamizelek nożoodpornych
07 maja 2025

Ogólnopolski Związek Zawodowy Ratowników Medycznych (OZZRM) uważa, że pomysł powszechnego wprowadzenia kamizelek nożoodpornych, jako reakcji na śmierć ratownika ugodzonego nożem, nie jest dobry. Co proponują związkowcy?

pokaż więcej
Proszę czekać...