REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
VGD

VGD jest międzynarodową firmą świadczącą usługi w zakresie księgowości, kadr i płac, audytu, podatków oraz doradztwa biznesowego

Ponad 60 pracowników, 3 biura w Polsce i ponad 350 zadowolonych klientów - oto nasze statystyki. Obecnie nasze biura znajdują się też w Belgii, Chinach, Czechach, Niemczech, Holandii, Luksemburgu, Rosji, Słowacji i na Węgrzech. W dalszym ciągu rozwijamy się i otwieramy nowe placówki. Jesteśmy także aktywnym członkiem prestiżowej sieci NEXIA.

Głównym priorytetem VGD jest zadbanie o potrzeby klienta i rozwiązywanie problemów, które spędzają mu sen z powiek. Urzędy skarbowe uwielbiają naszą kawę, ponieważ jest ona równie mocna jak nasz zespół. VGD na rynku wyróżnia doskonała znajomość międzynarodowego prawa podatkowego oraz prawa pracy. Nasi specjaliści wysyłani są w delegacje do zagranicznych oddziałów VGD, aby być na bieżąco z międzynarodowymi praktykami. Dzięki temu możemy zaliczyć do grona naszych klientów wiele zagranicznych spółek.

Na polskim rynku działamy od 16 lat, co gwarantuje klientom profesjonalną obsługę oraz dokładność. Pomiędzy naszymi klientami nie robimy różnic – troszczymy się nie tylko o duże korporacje, ale również o mniejsze spółki lub podmioty gospodarcze. Naszą misją jest wspieranie firm w dążeniu do sukcesu.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą usług.

Dane kontaktowe:

VGD sp. z o.o.
ul. Królowej Marysieńki 50 A
02-797 Warszawa
tel: +48 22 885 90 05
e-mail: marketing.pl@vgd.eu

Strona internetowa: http://pl.vgd.eu/

Przygotowanie sprawozdania finansowego za 2020 rok będzie różniło się od tych, które znamy z poprzednich lat. Nie będzie można bez zastanowienia kopiować powielanych przez lata stwierdzeń. Z jednej strony trzeba będzie pokazać wpływ, jaki pandemia wywiera na biznes. Z drugiej natomiast strony należy uwzględnić też perspektywę, która czeka spółkę w kolejnych latach działalności.
Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) dotyczą niemal każdego przedsiębiorcy. Warto zapoznać się z tym tematem również jeśli jesteśmy pracownikiem, aby móc zdecydować, czy będziemy uczestnikiem PPK, czy z nich zrezygnujemy. Warto na PPK spojrzeć z punktu widzenia działu kadrowo-płacowego. Z jednej strony można założyć, że „jakoś to będzie”, jednak zdecydowanie lepszym podejściem jest przygotowanie się do PPK. Jak uniknąć przykrych niespodzianek?

REKLAMA

20 maja 2020 roku o godzinie 10:00 biuro rachunkowe VGD organizuje webinar "Zmiany podatkowe i tarcza antykryzysowa". Patronat medialny nad webinarem objął Infor.
Do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych muszą trafić wszystkie spółki wpisane do KRS z wyjątkiem spółek partnerskich oraz spółek akcyjnych, które są spółkami publicznymi. Wszystkie istniejące spółki muszą dokonać wpisu do 13 kwietnia 2020 r.

REKLAMA

Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia zatorów płatniczych wejdzie w życie 1 stycznia 2020 r. Zakres regulacji ustawy w głównej mierze sprowadza się do wprowadzenia tzw. ulgi na złe długi w podatkach dochodowych (zarówno dla osób fizycznych, jak i osób prawnych), tak więc przyjęte rozwiązania można określić nawet jako rewolucyjne.
Będzie miało miejsce ujednolicenie zasad korzystania z magazynu call off stock na terenie państw członkowskich Unii Europejskiej. Od 1 stycznia 2020 r. magazyn call off stock zastąpi magazyn konsygnacyjny. Co to oznacza dla przedsiębiorców?
Od 1 listopada 2019 r. podatnicy dokonujący transakcji, których przedmiotem będą towary i usługi z załącznika nr 15 do ustawy o VAT, będą musieli zastosować mechanizm podzielonej płatności (MPP), jeżeli wartość brutto transakcji wyniesie powyżej 15 000 PLN. Split payment zacznie obejmować również towary, które dotąd nie podlegały odpowiedzialności solidarnej ani odwrotnemu obciążeniu.
Serdecznie zapraszamy na seminarium poświęcone zagadnieniom podatkowym oraz zmianom w HR wprowadzanym od 2019 roku, które odbędzie się 4 grudnia 2018 r. w Ambasadzie Republiki Czeskiej w Warszawie. Partnerem medialnym wydarzenia jest Infor.
Zgodnie z propozycją Ministerstwa Rozwoju i Finansów najprawdopodobniej jeszcze w 2018 roku w podatku dochodowym od osób prawnych (ustawa o CIT) oraz w podatku dochodowym od osób fizycznych (ustawa o PIT) zostanie wprowadzona nowa ulga – ulga na złe długi, której mechanizm funkcjonuje już w podatku od towarów i usług (ustawa o VAT).
Dokonując zakupu towarów często nie zastanawiamy się nad tym jaką drogę przebywa ten towar zanim trafi do ostatecznego odbiorcy, czyli nas zwykłych konsumentów. Jednak w przypadku przedsiębiorstw niezwykle ważne jest dokładne określenie tej drogi. Po dokładnym przeanalizowaniu otrzymanych dokumentów zakupu oraz dokumentów przewozowych może okazać się, że braliśmy udział w transakcji łańcuchowej.
Od 1 stycznia 2018 roku obowiązują istotne zmiany w podatku dochodowym od osób prawnych dotyczące możliwość zaliczania odsetek do kosztów uzyskania przychodów. Jest to związane z implementacją do polskiego porządku prawnego dyrektywy ATAD (Anti Tax Avoidance Directive). Na czym polega nowa metoda zaliczania kosztów finansowania dłużnego do kosztów podatkowych?
Od roku 2018 obowiązują nowe przepisy w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych, zgodnie z którymi podatnicy podatku CIT mogą się spodziewać wprowadzenia ograniczeń w zakresie możliwości uznania pewnych kategorii wydatków za koszty podatkowe. Głównym ograniczeniem jest wprowadzenie limitu wydatków na nabycie usług niematerialnych od podmiotów powiązanych, które będą mogły zostać rozpoznane jako koszt uzyskania przychodu.
Członkowie zarządu mieli dotychczas wiele możliwości prowadzenia swojej współpracy ze spółką, która ich powołała na to stanowisko. W przeważającej części była to umowa cywilno-prawna nakierowana na powołanie odpowiedniej osoby, do wykonywania funkcji zarządczo-kontrolnych nad prowadzoną działalnością. Inną formą, równoległą do funkcji członka zarządu, było zakładanie działalności gospodarczej. Format ten, przez długi czas sprawdzał się zarówno po stronie spółki oraz po stronie członka zarządu.
Każdy podatnik będzie mogła zweryfikować kontrahenta, poprzez zwrócenie się do urzędu z takim wnioskiem. Weryfikacji podlegać będzie firmowy numeru konta bankowego, składanie przez kontrahenta deklaracji oraz innych dokumentów. Podatnik będzie mógł również sprawdzić, czy kontrahent ujął daną fakturę w deklaracji VAT.
Strata w firmie za dany rok podatkowy to nadwyżka poniesionych kosztów za ten okres w odniesieniu do przychodów. O wysokość tej straty może zostać pomniejszony dochód, za dany rok podatkowy. Może to nastąpić w ciągu pięciu kolejnych następujących po sobie latach podatkowych. Należy jednak pamiętać, że wysokość w którymkolwiek z tych lat nie może przekroczyć 50% wysokości tej straty.
Kolejne udogodnienia w ZUS dla przedsiębiorców. Od 1 stycznia 2018 r. przedsiębiorcy będą opłacać składki ZUS jednym przelewem, a nie jak dotychczas trzema czy nawet czterema przelewami. Musimy pamiętać, iż rachunki bankowe służące obecnie do opłacania składek ZUS będą aktywne jedynie do 29 grudnia br., w związku z tym wszystkie przelewy dokonane na te rachunki po tym dniu wrócą na konto przedsiębiorcy.
W obecnych czasach korzystanie z alternatywnych form zatrudnienia jest coraz bardziej popularne. Wynika to w szczególności ze zmiennego zapotrzebowania pracodawców na pracę. Warto więc umieć rozróżnić poszczególne formy zatrudnienia, aby świadomie i zgodnie z prawem z nich korzystać.
Na to pytanie powinien odpowiedzieć sobie każdy pracodawca, który wysyła swojego pracownika do pracy za granicą. Właściwe zakwalifikowanie wyjazdu pracownika wpływa na zakres świadczeń przysługujących mu z tytułu wyjazdu oraz na obowiązki pracodawcy.

REKLAMA