| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI1)

z dnia 8 sierpnia 2007 r.

w sprawie sposobu i trybu postępowania w sprawach pracowników urzędów wojewódzkich wykonujących kontrolę legalności zatrudnienia, którzy stają się pracownikami Państwowej Inspekcji Pracy

Na podstawie art. 108 ust. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2007 r. o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz. U. Nr 89, poz. 589) zarządza się, co następuje:

§ 1.
Dyrektor generalny urzędu wojewódzkiego określi niezwłocznie po wejściu w życie rozporządzenia imienny wykaz pracowników wykonujących kontrolę legalności zatrudnienia.
§ 2.
1. Wojewoda przekaże, w terminie 7 dni od dnia wejścia w życie rozporządzenia. Głównemu Inspektorowi Pracy imienny wykaz pracowników posiadających wyższe wykształcenie, wykonujących kontrolę legalności zatrudnienia, którzy stają się pracownikami Państwowej Inspekcji Pracy.

2. W wykazie pracowników zamieszcza się następujące informacje o pracownikach:

1) imię i nazwisko;

2) wiek;

3) wykształcenie;

4) staż pracy, w tym staż w służbach kontroli legalności zatrudnienia;

5) status pracownika;

6) składniki wynagrodzenia;

7) dodatkowe uprawnienia;

8) doświadczenie zawodowe na stanowisku obejmującym zadania podlegające przekazaniu.

§ 3.
Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji: w z. J. Zieliński

 

1) Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji kieruje działem administracji rządowej – administracja publiczna, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 lipca 2006 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. Nr 131, poz. 919 oraz z 2007 r. Nr 38, poz. 245).

reklama

POLECANE

Artykuł sponsorowany

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Nel Berezowska

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »