REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw - rok 2009 nr 164 poz. 1309

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY1)

z dnia 22 września 2009 r.

w sprawie ustalenia granicy portu morskiego w Policach od strony lądu

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 45 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 marca 1991 r. o obszarach morskich Rzeczypospolitej Polskiej i administracji morskiej (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1502, z późn. zm.2)) zarządza się, co następuje:

§ 1.
1. Granice portu morskiego w Policach od strony lądu ustala się, jak następuje:

Począwszy od punktu nr 1, wspólnego dla granic portów morskich w Szczecinie i Policach, będącego jednocześnie punktem granicznym na granicy administracyjnej miast: Szczecina i Polic, położonego na północnym brzegu kanału stanowiącego granicę tych miast, granica portu biegnie w kierunku zachodnim, północnym brzegiem kanału, do punktu nr 7, po czym zmienia kierunek na północno-zachodni i biegnie gruntami stanowiącymi własność Skarbu Państwa, w przeciętnej odległości 40 m od linii brzegu bocznego nurtu rzeki Odry (Wietliny), przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 12.

W punkcie nr 12, znajdującym się na brzegu odnogi rzecznej Cieśnica, granica zmienia kierunek na zachodni, przecina wspomnianą odnogę rzeczną i dochodzi do punktu nr 13 położonego na zachodnim skraju wału ochronnego. Dalej granica portu biegnie podnóżem wału w kierunku północnym i północno-zachodnim, przez punkty o numerach kolejnych, do punktu nr 41. Punkt nr 41 zlokalizowany jest na granicy nieruchomości „Mijanka Police" w użytkowaniu Zakładów Chemicznych „Police" S.A.

Od punktu nr 41 granica portu biegnie w kierunku północnym, wschodnią granicą nieruchomości „Mijanka Police", przez punkty nr 41a, 41b i 41c do punktu nr 42, w którym zmienia kierunek na północno-zachodni, dochodzi do punktu nr 43 i przez punkty nr 44, 45 i 46 obiega obiekt budowlany związany z rurociągiem. W punkcie nr 46 granica ponownie zmienia kierunek na północno-zachodni i biegnie przez punkty nr 46a i 47 do punktu nr 48 położonego w odległości 30,5 m na wschód od stawy nabieżnikowej „Domańce Dolna", u podnóża wału ochronnego. Dalej granica portu biegnie, nie zmieniając kierunku, wzdłuż zewnętrznej podstawy wału, przez punkt nr 49, przecina zachodnią granicę nieruchomości „Mijanka Police" i dochodzi do punktu nr 50 położonego na wprost stawy nabieżnikowej „Domańce Dolna", pozostawiając nabieżnik Domańce poza obszarem portu.

Od punktu nr 50 granica biegnie nadal gruntami Skarbu Państwa, w ogólnym kierunku północno-zachodnim, wzdłuż zewnętrznego podnóża wału ochronnego, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 60, przecina gruntową drogę dojazdową do wału i przez punkty o numerach kolejnych dochodzi do punktu nr 65 położonego na wysokości ujścia rzeki Łarpia do rzeki Odry.

Od punktu nr 65 granica biegnie nadal w kierunku północno-zachodnim, zewnętrznym podnóżem wału ochronnego biegnącego wzdłuż południowego i południowo-zachodniego brzegu rzeki Łarpia, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 89. W punkcie nr 89 granica zmienia kierunek na północno-wschodni, przecina rzekę Łarpia i dochodzi do punktu nr 401 położonego na górnej krawędzi korony wału ochronnego oddzielającego tereny uzdatnione pod rozbudowę portu od doliny rzeki Łarpii.

Od punktu nr 401 granica portu zmienia kierunek na północno-zachodni i biegnie granicą działki ewidencyjnej, południowo-zachodnią krawędzią korony wału, po którym biegnie utwardzona droga gruntowa, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 406 położonego na przecięciu granicy działki wału z południową granicą pasa drogi dojazdowej do portu, w odległości około 20 m od wschodniej ściany budynku rozdzielni energetycznej.

W punkcie nr 406 granica portu zmienia kierunek na północno-wschodni, przecina zakończenie wału ochronnego, dochodząc do punktu nr 407, w którym zmienia kierunek na północno-zachodni, przecina drogę dojazdową do portu, dochodząc przez punkty nr 408 i 409 do punktu nr 410 położonego w północnej granicy pasa drogowego, tu zmienia kierunek na południowo-zachodni i granicą pasa drogowego dochodzi do punktu nr 411 leżącego w odległości około 25 m od północno-wschodniego narożnika budynku rozdzielni energetycznej.

Od punktu granicznego nr 411 granica portu biegnie w kierunku północnym, zachodnią granicą działki wału ochronnego wzdłuż jego zewnętrznego podnóża, i przez punkty o numerach kolejnych dochodzi do punktu nr 423 położonego w odległości 518 m od brzegu Kanału Polickiego, w południowej granicy działki drogi gruntowej biegnącej w kierunku kanału, groblą między rowami odwadniającymi. Dalej granica przecina pas drogowy i nie zmieniając kierunku, dochodzi do punktu nr 424.

W punkcie nr 424 granica portu zmienia kierunek na północno-wschodni i biegnie północną granicą pasa drogowego, wzdłuż południowej granicy rowu melioracyjnego, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 430 na zakończeniu działki rowu i dalej granicą pasa drogowego przez punkty nr 431, 432 i 433 do punktu nr 434 położonego w odległości około 43 m od linii brzegu Kanału Polickiego, w rejonie ujścia przepustu melioracyjnego.

W punkcie nr 434 granica portu zmienia kierunek na północny i dochodzi do punktu nr 128, pozostawiając na obszarze portu tereny zainwestowane wraz z gruntami uzdatnionymi pod rozbudowę portu. Punkt nr 128 położony jest u podnóża wału ochronnego oddzielającego wody Kanału Polickiego od nieużytkowanych terenów łąkowych. Dalej granica przebiega w ogólnym kierunku północnym, wzdłuż zachodniego podnóża wału, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 131, pozostawiając po stronie portu melioracyjne urządzenia przepustowe.

W punkcie nr 131 granica portu zmienia kierunek na wschodni, przecina działkę wału ochronnego i dochodzi do punktu nr 132 znajdującego się na południowym zakończeniu umocnienia brzegowego, w linii brzegu Kanału Polickiego, po czym biegnie linią brzegu kanału w kierunku północnym przez punkty nr 133, 134, 134a, 134b, 134c, 134d, 135 i 136 do punktu nr 137 na północnym zakończeniu umocnienia brzegowego, w którym zmienia kierunek na południowo-zachodni, i dochodzi do punktu nr 138 położonego na zachodniej granicy działki drogi gruntowej biegnącej koroną wału ochronnego. Poza obszarem portu pozostaje przepompownia melioracyjna wraz z odprowadzeniami do Kanału Polickiego.

Od punktu nr 138 granica portu biegnie w kierunku północnym, zachodnim skrajem wału ochronnego, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 148, w którym zmienia kierunek na północno-zachodni, i biegnie równolegle do wału ochronnego, w przeciętnej odległości 15 m od korony wału, do punktu nr 149 położonego w odległości 14 m od umocnienia brzegowego wylotu Kanału Barkowego, tu zmienia kierunek na południowo-zachodni i biegnie w średniej odległości 20 m od południowego brzegu Kanału Barkowego przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 157 położonego w odległości 32,4 m na południe od południowo-zachodniego narożnika nabrzeża w Basenie Barkowym. Tu zmienia kierunek na północno-zachodni i biegnie równolegle do nabrzeża do punktu nr 158 na południowej ścianie budynku urządzeń technicznych, obiega budynek od strony zachodniej przez punkty nr 159 i 160 do punktu nr 161 na północnej ścianie budynku, z którego biegnie w kierunku północno-zachodnim do punktu nr 162 położonego w odległości 32,3 m na zachód od północno-zachodniego narożnika nabrzeża w Basenie Barkowym. W punkcie nr 162 granica portu zmienia kierunek na północno-wschodni i biegnie równolegle do linii północnego brzegu Basenu Barkowego i Kanału Barkowego, w średniej odległości 20 m od linii brzegu, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 177 położonego u wylotu Kanału Barkowego do Kanału Polickiego, w odległości 33,8 m od zachodniego narożnika zniszczonego budynku wartowni portowej.

Od punktu nr 177 granica portu biegnie w kierunku północnym, wzdłuż zachodniej stopy zniszczonego wału ochronnego, częściowo zasypanego hałdą fosfogipsów, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 211 położonego w rejonie ujścia Przekopu Kiełpińskiego do rzeki Odry, w odległości 8,4 m od linii południowo-zachodniego brzegu przekopu.

W punkcie nr 211 granica portu zmienia kierunek na północno-zachodni i biegnie w przeciętnej odległości od 5 m do 15 m od zewnętrznej stopy wału ochronnego Przekopu Kiełpińskiego do punktu nr 212, położonego u podnóża wału ochronnego u ujścia rzeki Jasienicy, tu zmienia kierunek na południowo-zachodni i biegnie wzdłuż zewnętrznej stopy wału ochronnego przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 218.

W punkcie nr 218 granica portu zmienia kierunek na północno-zachodni, przecina wał, dochodzi do punktu nr 219 położonego w linii brzegu rzeki Jasienicy i dalej biegnie granicą administracyjną miasta Police i gminy Police, wzdłuż linii brzegu oraz północnej krawędzi jazu rozdzielającego wody rzek Jasienicy i Gunicy, przez punkty nr 220, 221, 222, 222a, 222b, 223, 223a i 223b do punktu nr 224 położonego na koronie wału ochronnego po zachodniej stronie jazu. Tu zmienia kierunek na południowy, przecina wał ochronny, przechodząc na jego południowe podnóże do punktu nr 225, w którym ponownie zmienia kierunek na północno-zachodni, i biegnie podnóżem wału przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 228 położonego u podnóża wału ochronnego na południowej granicy działki drogowej.

W punkcie nr 228 granica portu zmienia kierunek na południowo-zachodni i biegnie południową granicą działki drogowej przez punkty nr 228a, 228b, 228c, 228d i 228e do punktu nr 229, pozostawiając w granicach portu wał ochronny rzeki Gunicy z przylegającym pasem terenu. Następnie przecina drogę i biegnie w przeciętnej odległości 20 m od linii brzegu rzeki Gunicy, gruntami nieruchomości rolnych, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 233. Dalej granica nie zmieniając kierunku, biegnie przez tereny komunalne, pozostawiając w obszarze portu morskiego część portu barkowego na rzece Gunicy, i dochodzi do punktu nr 235 położonego u podnóża wału ochronnego rzeki Gunicy w odległości 15,2 m na południe od narożnika budynku rozdzielni energetycznej.

W punkcie nr 235 granica portu zmienia kierunek na północny i biegnie przez punkt nr 236 położony u podnóża wału otaczającego Basen Gunica w porcie barkowym, przecina rzekę Gunicę i przez punkt nr 236a w linii północnego brzegu rzeki Gunicy dochodzi do punktu nr 237 leżącego po północnej stronie wału ochronnego. W tym miejscu granica portu zmienia kierunek na wschodni, przecina granicę administracyjną miasta Police i gminy Police i biegnąc wzdłuż podnóża wału ochronnego w obrębie ewidencyjnym Dębostrów przez punkty o numerach kolejnych, dochodzi do punktu nr 241. Biegnąc dalej w kierunku wschodnim, a następnie północno-wschodnim, wzdłuż podnóża wału ochronnego, granica przecina rów melioracyjny, pozostawiając w obszarze portu zastawkę z przepompownią, i dalej biegnie przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 260 położonego w zachodniej granicy działki wału ochronnego, w rejonie wspólnego ujścia rzek Gunicy i Jasienicy do rzeki Odry.

W punkcie nr 260 granica portu zmienia kierunek na północno-wschodni i biegnie odlądową granicą działki wału ochronnego, południowo-wschodnią stroną drogi gminnej, przez punkty nr 260a, 261, 261a 1 261b do punktu nr 262. Tu zmienia wraz z wałem kierunek na północny i biegnąc dalej wzdłuż odlądowej granicy działki wału ochronnego, przez punkty nr 263, 263a i 264, dochodzi do punktu nr 265, pozostawiając w granicach portu przyczółek wejściowy gazociągu „Police-Odolany".

W punkcie nr 265 granica zmienia kierunek na południowo-wschodni, przecina wał ochronny i biegnie granicą pasa technicznego do punktu nr 265a w linii brzegu Zalewu Szczecińskiego i dalej wodami rzeki Odry, w odległości 100 m na północ od gazociągu „Police-Odolany", przecina granicę administracyjną gmin: Police i Stepnica w punkcie nr 265b i dochodzi do punktu nr 266 położonego na wschodnim (zewnętrznym) skraju wału ochronnego w południowej części pola refulacyjnego Mańków, w obrębie ewidencyjnym Bogusławie gmina Stepnica.

Od punktu nr 266 granica portu biegnie w kierunku południowo-wschodnim i południowym, wzdłuż wschodniego (zewnętrznego) podnóża wału ochronnego, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 274 położonego w odległości około 44 m na północ od linii brzegu rzeki Krępy. Następnie przecina wał i rzekę Krepę, której północnym brzegiem przebiega granica gmin: Stepnica i Goleniów, przecina kolejny wał ochronny i dochodzi do punktu nr 275 przy wschodniej (zewnętrznej) podstawie wału, na wysokości południowego zakończenia starorzecza rzeki Krępy.

Od punktu nr 275 granica portu biegnie w kierunku południowym podstawą wału, gruntami rolnymi, przecina ujście kanału melioracyjnego i biegnie dalej przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 306. Następnie obiega wraz z wałem niewielką zatokę rzeki Odry, biegnąc przez punkty nr 307 i 308 do punktu nr 309. Dalej granica ponownie zmienia kierunek na południowy i biegnie wschodnią stroną wału ochronnego przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 327, pozostawiając w granicach portu stawę nabieżnikową Raduń Dolna. Kolejny odcinek granicy portu od punktu nr 327 do punktu nr 330 pokrywa się z zewnętrzną granicą nieruchomości Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Urzędu Morskiego w Szczecinie, zabudowanej stawą nawigacyjną Raduń Górna.

Od punktu nr 330 granica ponownie biegnie w kierunku południowym i południowo-wschodnim, wzdłuż zewnętrznego podnóża wału, przez punkty nr 330a, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357 i 358 do punktu nr 359 położonego u podnóża obwałowania przepompowni melioracyjnej, w odległości około 142 m na północny zachód od budynku stacji pomp.

W punkcie nr 359 granica portu zmienia kierunek na północno-wschodni i biegnie wzdłuż zewnętrznego podnóża wału ochronnego rowu melioracyjnego przez punkty nr 360 i 361 do punktu nr 362 położonego w odległości około 151 m od punktu nr 359.

W punkcie nr 362 granica portu zmienia kierunek na południowo-wschodni, przecina wał ochronny i rów melioracyjny i biegnąc w linii prostej przez tereny rolne, dochodzi do punktu nr 363 zlokalizowanego na południowo-zachodnim skraju drogi gminnej przez wieś Święta, w odległości 320 m na północny wschód od przyczółka starej przeprawy promowej Święta–Police. Dalej granica portu biegnie nie zmieniając kierunku przez tereny rolne, przecina dwa kanały melioracyjne uchodzące do Odry oraz linię nabieżnikową Łąki i przez punkty o numerach kolejnych dochodzi do punktu nr 367 położonego na koronie wału ochronnego po południowej stronie kanału melioracyjnego mającego ujście naprzeciw północnego cypla wyspy Kopina. Od punktu nr 367 granica portu biegnie przez tereny rolne do punktu nr 368 położonego u wschodniej (zewnętrznej) podstawy wału ochronnego rzeki Odry naprzeciw południowego cypla wyspy Kopina. Odcinek granicy od punktu nr 362 do punktu nr 368 włącza w obszar portu części nieruchomości rolnych, ujścia rowów melioracyjnych, jazy i przepompownię oraz stawę nabieżnikową Łąki Dolna.

Od punktu nr 368 granica portu biegnie w kierunku południowym, wschodnim (zewnętrznym) podnóżem wału ochronnego rzeki Odry, przez punkty nr 369, 369a, 370, 371, 372, 373, 373a, 374, 374a, 375, 376, 377, 378, 379, 379a, 380 i 381 do punktu nr 382, w którym zmienia wraz z wałem kierunek na wschodni i przez punkty nr 383 i 383a dochodzi do punktu nr 384 położonego w odległości 52,5 m na wschód od budynku byłej stacji nautycznej Ina, pozostawiając poza obszarem portu budowle nawigacyjne Światło Sektorowe Ińskie i Ina Dolna Północna.

W punkcie nr 384 granica portu zmienia kierunek na południowo-wschodni, przecina ujście rzeki Iny i dochodzi do punktu nr 6 położonego na granicy obrębów ewidencyjnych Święta i Komarowo gmina Goleniów. Tu zmienia kierunek na południowo-zachodni i biegnie granicą tych obrębów ewidencyjnych przez punkty nr 5c, 5b i 5a do punktu nr 5 położonego w linii brzegu rzeki Odry, będącego wspólnym punktem granicznym granic administracyjnych gminy Goleniów, miasta Police i miasta Szczecin.

Od punktu nr 5 granica portu morskiego w Policach przebiega wodami rzeki Odry, granicą administracyjną miasta Police i miasta Szczecina, przez punkty nr 4, 3 i 2 do punktu nr 1, od którego rozpoczęto opis granicy portu morskiego w Policach.

2. Pomiędzy kolejnymi punktami wyznaczającymi granice portu morskiego w Policach, opisanymi w ust. 1, granica ta biegnie odcinkami prostymi.

§ 2.
Wykaz współrzędnych geograficznych punktów załamań granicy odlądowej dla portu morskiego w Policach podano w układzie: Światowego Systemu Geodezyjnego (World Geodetic System 84 – WGS-84), Geodezyjnego Systemu Odniesienia 1980 (Geodetic Reference System 1980 – GRS-80):

 

Nr punktu

Współrzędne w układzie WGS-84 / GRS-80

φ – szerokość geograficzna

l długość geograficzna

1

2

3

1

53°32'07.8626"

14°37'07.7664"

7

53°32'08.0767"

14°37'04.9916"

8

53°32'16.1654"

14°36'55.5609"

9

53°32'21.3196"

14°36'51.6459"

10

53°32'32.5334"

14°36'49.1330"

11

53°32'40.1845"

14°36'42.3949"

12

53°32'45.0716"

14°36'35.9755"

13

53°32'45.1703"

14°36'29.8363"

14

53°32'46.4904"

14°36'30.3821"

15

53°32'47.2442"

14°36'30.5327"

16

53°32'49.3437"

14°36'30.3482"

17

53°32'50.8281"

14°36'29.1875"

18

53°32'53.5403"

14°36'27.3770"

19

53°32'54.4983"

14°36'26.5401"

20

53°32'55.3346"

14°36'25.6022"

21

53°32'56.4519"

14°36'24.3915"

22

53°32'57.3672"

14°36'23.1578"

23

53°32'58.0037"

14°36'22.1700"

24

53°32'58.8561"

14°36'20.7342"

25

53°32'59.5627"

14°36'19.6990"

26

53°32'59.8972"

14°36'19.1960"

27

53°33'00.1557"

14°36'18.6861"

28

53°33'00.4085"

14°36'18.0046"

29

53°33'01.0405"

14°36'16.5435"

30

53°33'02.1758"

14°36'13.6569"

31

53°33'02.5730"

14°36'12.8376"

32

53°33'02.7840"

14°36'12.5438"

33

53°33'03.0810"

14°36'12.3297"

34

53°33'03.6982"

14°36'12.0712"

35

53°33'04.0650"

14°36'11.7342"

36

53°33'04.2212"

14°36'11.4143"

37

53°33'04.5186"

14°36'10.5453"

38

53°33'04.7282"

14°36'09.7462"

39

53°33'04.9308"

14°36'09.1624"

40

53°33'05.0920"

14°36'08.5795"

41

53°33'05.5127"

14°36'06.6525"

41a

53°33'05.5500"

14°36'06.6755"

41b

53°33'05.6103"

14°36'06.7130"

41c

53°33'05.6764"

14°36'06.7542"

42

53°33'05.7465"

14°36'06.7975"

43

53°33'06.1650"

14°36'04.8787"

44

53°33'06.4502"

14°36'05.0233"

45

53°33'06.4991"

14°36'04.7511"

46

53°33'06.2246"

14°36'04.6059"

46a

53°33'06.4352"

14°36'03.6400"

47

53°33'07.1621"

14°35'59.8713"

48

53°33'07.5167"

14°35'58.3187"

 

1

2

3

49

53°33'07.5585"

14°35'57.5510"

50

53°33'07.6885"

14°35'56.5717"

51

53°33'08.2962"

14°35'53.0969"

52

53°33'08.5647"

14°35'51.7164"

53

53°33'08.7436"

14°35'50.6583"

54

53°33'09.2971"

14°35'49.1625"

55

53°33'09.6389"

14°35'48.3300"

56

53°33'10.0672"

14°35'47.5277"

57

53°33'10.7866"

14°35'46.9699"

58

53°33'11.4944"

14°35'46.3257"

59

53°33'12.3905"

14°35'45.5743"

60

53°33'13.2662"

14°35'44.6411"

61

53°33'13.4483"

14°35'44.3226"

62

53°33'13.6521"

14°35'44.1299"

63

53°33'13.9496"

14°35'43.6619"

64

53°33'14.1577"

14°35'43.1111"

65

53°33'14.7985"

14°35'39.5146"

66

53°33'15.2568"

14°35'36.6703"

67

53°33'15.4200"

14°35'34.9091"

68

53°33'15.5035"

14°35'33.0939"

69

53°33'15.4618"

14°35'31.5955"

70

53°33'15.3430"

14°35'30.7147"

71

53°33'15.0924"

14°35'28.5168"

72

53°33'15.0299"

14°35'27.8148"

73

53°33'14.8403"

14°35'26.8846"

74

53°33'14.8106"

14°35'26.0595"

75

53°33'14.9640"

14°35'22.0003"

76

53°33'14.9856"

14°35'20.4655"

77

53°33'15.1152"

14°35'19.2883"

78

53°33'15.2945"

14°35'18.3644"

79

53°33'15.5522"

14°35'16.5093"

80

53°33'16.3305"

14°35'11.4827"

81

53°33'16.4852"

14°35'10.6411"

82

53°33'16.6207"

14°35'09.9578"

83

53°33'16.7928"

14°35'09.4697"

84

53°33'17.6186"

14°35'07.9662"

85

53°33'18.3128"

14°35'06.8948"

86

53°33'20.5021"

14°35'03.0443"

87

53°33'21.0657"

14°35'01.9905"

88

53°33'22.4654"

14°34'59.5155"

89

53°33'23.0901"

14°34'58.5513"

401

53°33'27.5779"

14°35'06.9704"

402

53°33'27.7378"

14°35'06.7324"

403

53°33'31.3547"

14°35'01.3387"

404

53°33'32.8948"

14°34'59.2473"

405

53°33'35.4831"

14°34'55.9529"

406

53°33'38.6005"

14°34'52.6323"

407

53°33'38.7489"

14°34'52.9888"

408

53°33'38.9201"

14°34'52.8047"

409

53°33'39.0588"

14°34'52.6554"

410

53°33'39.3979"

14°34'52.1351"

 

1

2

3

411

53°33'39.2763”

14°34'51.7829”

412

53°33'41.1525”

14°34'49.8155”

413

53°33'41.8550”

14°34'49.2512”

414

53°33'46.6328”

14°34'46.7366”

415

53°33'48.3980”

14°34'45.8199”

416

53°33'49.1364”

14°34'45.4364”

417

53°33'49.3731”

14°34'45.3706”

418

53°33'49.7867”

14°34'45.3183”

419

53°33'52.6964”

14°34'45.1552”

420

53°33'55.1264”

14°34'45.0928”

421

53°33'55.2875”

14°34'45.0886”

422

53°34'02.0498”

14°34'44.8612”

423

53°34'04.0228”

14°34'44.7339”

424

53°34'04.4934”

14°34'44.7011”

425

53°34'04.5538”

14°34'44.9938”

426

53°34'04.6313”

14°34'45.5000”

427

53°34'05.0205”

14°34'47.7848”

428

53°34'06.7543”

14°34'58.6513”

429

53°34'07.8169”

14°35'05.0038”

430

53°34'07.8840”

14°35'04.8031”

431

53°34'07.9103”

14°35'04.9595”

432

53°34'08.1021”

14°35'06.3082”

433

53°34'08.4872”

14°35'09.5126”

434

53°34'08.5061”

14°35'09.6532”

128

53°34'09.6759”

14°35'09.9866”

129

53°34'16.1924”

14°35'07.9648”

130

53°34'17.0837”

14°35'07.8871”

131

53°34'19.7201”

14°35'07.5400”

132

53°34'19.5844”

14°35'08.4585”

133

53°34'19.8086”

14°35'08.7276”

134

53°34'20.1173”

14°35'08.8066”

134a

53°34'20.7626”

14°35'08.7231”

134b

53°34'20.7628”

14°35'08.7079”

134c

53°34'21.5999”

14°35'08.5943”

134d

53°34'21.6016”

14°35'08.6225”

135

53°34'21.9405”

14°35'08.5675”

136

53°34'22.2031”

14°35'08.4084”

137

53°34'22.4203”

14°35'08.0703”

138

53°34'22.0260”

14°35'07.1771”

139

53°34'22.9103”

14°35'06.8814”

140

53°34'23.4813”

14°35'06.9373”

141

53°34'23.9404”

14°35'06.8202”

142

53°34'25.3521”

14°35'06.5797”

143

53°34'25.8227”

14°35'06.5381”

144

53°34'29.4481”

14°35'05.9465”

145

53°34'31.9567”

14°35'05.5843”

146

53°34'33.9850”

14°35'05.2393”

147

53034.34.3962

14°35'05.2244”

148

53°34'36.9567”

14°35'04.8105”

 

1

2

3

149

53°34'41.0291”

14°35'00.5274”

150

53°34'39.3745”

14°34'55.5849”

151

53°34'39.6514”

14°34'53.0849”

152

53°34'37.7922”

14°34'42.9783”

153

53°34'35.4193”

14°34'30.3569”

154

53°34'32.7629”

14°34'18.8067”

155

53°34'28.4216”

14°34'01.9992”

156

53°34'25.0958”

14°33'57.9986”

157

53°34'18.3215”

14°33'29.8866”

158

53°34'23.0145”

14°33'26.7306”

159

53°34'22.9031”

14°33'26.2550”

160

53°34'23.2743”

14°33'26.0103”

161

53°34'23.3811”

14°33'26.4523”

162

53°34'23.6807”

14°33'26.2578”

163

53°34'26.3806”

14°33'37.4640”

164

53°34'28.0490”

14°33'44.4118”

165

53°34'28.9800”

14°33'48.2400”

166

53°34'28.8169”

14°33'50.3582”

167

53°34'30.1963”

14°33'55.5895”

168

53°34'30.5743”

14°33'59.4523”

169

53°34'31.4632”

14°34'02.9381”

170

53°34'33.7960”

14°34'11.5466”

171

53°34'35.4773”

14°34'16.6730”

172

53°34'37.0331”

14°34'22.7310”

173

53°34'37.7391”

14°34'26.3320”

174

53°34'38.8161”

14°34'32.6326”

175

53°34'40.4773”

14°34'42.3165”

176

53°34'41.9977”

14°34'50.8341”

177

53°34'45.6547”

14°34'57.3538”

178

53°34'51.2615”

14°34'53.9887”

179

53°34'52.7485”

14°34'53.0964”

180

53°34'53.4695”

14°34'52.6635”

181

53°34'55.0344”

14°34'51.7241”

182

53°34'58.3737”

14°34'51.5818”

183

53°34'59.7932”

14°34'51.6570”

184

53°35'01.1520”

14°34'51.8572”

185

53°35'03.4141”

14°34'52.6549”

186

53°35'05.1904”

14°34'53.3503”

187

53°35'06.1237”

14°34'53.7158”

188

53°35'07.7729”

14°34'54.3406”

189

53°35'10.7326”

14°34'55.4872”

190

53°35'11.7503”

14°34'55.8730”

191

53°35'12.1087”

14°34'55.9163”

192

53°35'12.5189”

14°34'55.9710”

193

53°35'13.4218”

14°34'55.9914”

194

53°35'16.6452”

14°34'55.8438”

195

53°35'17.8950”

14°34'55.7929”

196

53°35'18.2636”

14°34'55.7876”

197

53°35'18.8143”

14°34'55.7664”

198

53°35'19.7377”

14°34'55.7306”

 

1

2

3

199

53°35'20.5083”

14°34'55.7007”

200

53°35'25.6003”

14°34'55.5020”

201

53°35'29.2251”

14°34'55.9574”

202

53°35'33.1271”

14°34'56.4476”

203

53°35'34.8425”

14°34'56.6635”

204

53°35'38.5684”

14°34'57.0542”

205

53°35'44.4427”

14°34'57.6708”

206

53°35'45.4270”

14°34'57.3641”

207

53°35'46.4911”

14°34'57.0327”

208

53°35'47.4710”

14°34'56.5014”

209

53°35'49.8253”

14°34'54.8038”

210

53°35'52.7724”

14°34'52.2463”

211

53°35'53.3046”

14°34'51.3734”

212

53°35'59.1256”

14°34'17.5485”

213

53°35'58.2425”

14°34'16.7452”

214

53°35'57.4562”

14°34'16.0313”

215

53°35'56.7248”

14°34'15.3663”

216

53°35'56.3726”

14°34'15.1414”

217

53°35'56.1951”

14°34'14.9996”

218

53°35'55.9812”

14°34'14.8282”

219

53°35'56.0596”

14°34'14.4162”

220

53°35'56.0090”

14°34'14.2791”

221

53°35'56.0234”

14°34'13.9531”

222

53°35'56.1627”

14°34'13.5556”

222a

53°35'56.2830”

14°34'13.4467”

222b

53°35'56.3095”

14°34'13.3572”

223

53°35'56.2881”

14°34'13.2508”

223a

53°35'56.3848”

14°34'12.6808”

223b

53°35'56.4957”

14°34'12.0432”

224

53°35'56.5924”

14°34'11.4819”

225

53°35'56.1445”

14°34'11.2825”

226

53°35'56.2882”

14°34'10.5716”

227

53°35'57.3066”

14°34'08.6002”

228

53°35'58.7903”

14°34'06.1017”

228a

53°35'57.3209”

14°34'01.4427”

228b

53°35'56.2871”

14°33'57.7209”

228c

53°35'55.3771”

14°33'53.8641”

228d

53°35'55.3521”

14°33'53.7637”

228e

53°35'54.7672”

14°33'51.3963”

229

53°35'53.8284”

14°33'47.9082”

230

53°35'53.4710”

14°33'42.3910”

231

53°35'49.5064”

14°33'27.6121”

232

53°35'49.3912”

14°33'27.1667”

233

53°35'47.3397”

14°33'19.3307”

234

53°35'45.2376”

14°33'10.8127”

235

53°35'41.7422”

14°32'57.9647”

236

53°35'44.1592”

14°32'57.3879”

236a

53°35'46.7674”

14°32'57.4053”

237

53°35'47.2606”

14°32'57.4169”

238

53°35'47.5303”

14°33'01.0722”

 

1

2

3

239

53°35'47.7623”

14°33'04.8672”

240

53°35'47.8270”

14°33'06.4869”

241

53°35'48.1026”

14°33'10.9690”

242

53°35'48.1221”

14°33'11.5062”

243

53°35'48.2004”

14°33'12.8082”

244

53°35'48.4444”

14°33'13.9316”

245

53°35'50.8458”

14°33'22.4745”

246

53°35'50.9673”

14°33'22.9481”

247

53°35'54.7605”

14°33'36.9296”

248

53°35'54.7983”

14°33'37.0652”

249

53°35'54.9744”

14°33'37.7140”

250

53°35'55.1342”

14°33'38.2231”

251

53°35'56.4124”

14°33'42.8093”

252

53°35'57.9369”

14°33'46.3927”

253

53°35'58.2324”

14°33'48.4323”

254

53°35'59.0055”

14°33'53.5091”

255

53°35'59.7508”

14°33'58.3458”

256

53°36'00.1980”

14°34'00.6751”

257

53°36'00.7023”

14°34'01.8727”

258

53°36'00.5400”

14°34'01.9995”

259

53°36'00.7685”

14°34'02.8180”

260

53°36'01.4358”

14°34'04.7272”

260a

53°36'02.6969”

14°34'05.8068”

261

53°36'07.4548”

14°34'09.4571”

261a

53°36'12.7062”

14°34'13.5640”

261b

53°36'15.1137”

14°34'15.4465”

262

53°36'17.5723”

14°34'17.4292”

263

53°36'18.5234”

14°34'17.8086”

263a

53°36'20.2141”

14°34'17.8024”

264

53°36'22.1503”

14°34'17.5771”

265

53°36'24.1101”

14°34'15.9000”

265a

53°36'24.1706”

14°34'16.5175”

265b

53°36'22.2126”

14°35'03.9674”

266

53°36'20.3685”

14°35'48.5324”

267

53°36'16.5060”

14°35'50.5077”

268

53°36'16.0360”

14°35'50.8527”

269

53°36'13.9269”

14°35'51.9277”

270

53°36'11.8357”

14°35'52.9372”

271

53°36'11.1492”

14°35'53.2593”

272

53°36'06.2479”

14°35'58.2058”

273

53°36'05.0830”

14°35'58.7924”

274

53°36'01.2531”

14°35'57.7526”

275

53°35'53.6817”

14°36'00.4517”

276

53°35'52.8609”

14°36'00.3131”

277

53°35'50.7439”

14°35'58.1567”

278

53°35'49.5199”

14°35'58.1829”

279

53°35'46.8727”

14°35'58.7987”

280

53°35'46.1012”

14°35'59.1770”

281

53°35'45.4892”

14°35'59.3264”

282

53°35'43.1467”

14°35'59.6128”

 

1

2

3

283

53°35'41.2596”

14°35'59.6329”

284

53°35'40.8148”

14°35'59.3945”

285

53°35'39.7484”

14°35'59.4306”

286

53°35'39.0291”

14°35'59.5500”

287

53°35'36.6458”

14°35'59.5149”

288

53°35'36.0923”

14°35'59.5723”

289

53°35'35.1249”

14°35'59.3199”

290

53°35'33.6486”

14°35'57.6629”

291

53°35'30.8801”

14°35'53.9378”

292

53°35'29.4019”

14°35'52.1755”

293

53°35'28.9538”

14°35'51.8224”

294

53°35'27.9266”

14°35'51.5868”

295

53°35'24.2503”

14°35'51.6734”

296

53°35'20.8782”

14°35'51.7952”

297

53°35'18.5376”

14°35'52.0388”

298

53°35'14.8381”

14°35'55.8465”

299

53°35'14.8357”

14°35'56.2958”

300

53°35'13.7378”

14°35'56.7880”

301

53°35'13.4925”

14°35'56.7648”

302

53°35'10.6058”

14°35'57.5633”

303

53°35'08.5677”

14°35'58.2096”

304

53°35'04.0345”

14°35'59.5548”

305

53°35'01.7561”

14°36'00.1163”

306

53°35'00.9661”

14°36'00.2766”

307

53°35'00.4552”

14°36'04.0706”

308

53°34'59.3451”

14°36'03.8216”

309

53°34'59.4745”

14°36'00.8073”

310

53°34'59.3070”

14°36'00.6359”

311

53°34'57.5822”

14°36'00.5331”

312

53°34'53.1438”

14°36'00.4347”

313

53°34'51.1232”

14°36'00.4081”

314

53°34'47.2681”

14°36'00.3564”

315

53°34'46.7049”

14°36'00.2883”

316

53°34'45.3730”

14°36'00.0165”

317

53°34'44.4126”

14°35'59.7178”

318

53°34'42.5126”

14°35'58.8718”

319

53°34'41.6635”

14°35'58.2050”

320

53°34'38.5548”

14°35'53.8782”

321

53°34'29.9681”

14°35'55.1486”

322

53°34'25.4465”

14°35'55.6296”

323

53°34'23.3575”

14°35'56.2349”

324

53°34'21.8055”

14°35'56.9721”

325

53°34'19.6958”

14°35'59.9229”

326

53°34'19.5292”

14°36'00.3110”

327

53°34'15.9287”

14°36'01.3104”

328

53°34'16.4609”

14°36'05.6338”

329

53°34'14.5693”

14°36'06.0593”

330

53°34'14.2120”

14°36'01.7903”

330a

53°34'09.7746”

14°36'03.1265”

331

53°34'08.3876”

14°36'03.3961”

 

1

2

3

332

53°34'07.2357”

14°36'03.6201”

333

53°34'04.5406”

14°36'04.1434”

334

53°34'03.7933”

14°36'04.2890”

335

53°34'01.9726”

14°36'05.4825”

336

53°34'01.3830”

14°36'06.6513”

337

53°34'00.1235”

14°36'09.1483”

338

53°33'59.0064”

14°36'12.5583”

339

53°33'58.6051”

14°36'14.1161”

340

53°33'58.4029”

14°36'15.1976”

341

53°33'58.0294”

14°36'18.1217”

342

53°33'58.0896”

14°36'20.5558”

343

53°33'58.0135”

14°36'20.9544”

344

53°33'57.3144”

14°36'21.5816”

345

53°33'54.2897”

14°36'23.5089”

346

53°33'53.4644”

14°36'23.9574”

347

53°33'50.5530”

14°36'24.5388”

348

53°33'48.6866”

14°36'24.5703”

349

53°33'47.1990”

14°36'24.7525”

350

53°33'46.2452”

14°36'25.2978”

351

53°33'45.0719”

14°36'26.2838”

352

53°33'44.0473”

14°36'27.4216”

353

53°33'43.0999”

14°36'28.9289”

354

53°33'38.9601”

14°36'37.0219”

355

53°33'36.0578”

14°36'42.5014”

356

53°33'35.1383”

14°36'43.4457”

357

53°33'33.6801”

14°36'44.0139”

358

53°33'32.1241”

14°36'43.9515”

359

53°33'29.4587”

14°36'43.5444”

360

53°33'29.4619”

14°36'43.7400”

361

53°33'31.3271”

14°36'46.4577”

362

53°33'33.0934”

14°36'48.9965”

363

53°33'13.9216”

14°37'16.2250”

364

53°33'13.3984”

14°37'17.2632”

365

53°33'12.2584”

14°37'18.7802”

366

53°32'58.7274”

14°37'37.3463”

367

53°32'43.9188”

14°37'58.2313”

368

53°32'38.8754”

14°37'59.7271”

369

53°32'34.0810”

14°38'01.0762”

369a

53°32'31.8477”

14°38'01.8718”

370

53°32'31.5454”

14°38'01.9597”

371

53°32'30.3051”

14°38'01.7439”

372

53°32'28.3488”

14°38'02.9684”

373

53°32'28.0983”

14°38'03.1493”

373a

53°32'27.7681”

14°38'03.1994”

374

53°32'24.9385”

14°38'03.7149”

374a

53°32'21.3848”

14°38'04.7516”

375

53°32'20.6045”

14°38'04.9419”

376

53°32'14.3206”

14°38'06.3035”

377

53°32'13.7387”

14°38'06.6898”

378

53°32'12.3547”

14°38'07.9624”

 

1

2

3

379

53°32'11.5271”

14°38'08.4416”

379a

53°32'10.7591”

14°38'08.7219”

380

53°32'09.5997”

14°38'09.0524”

381

53°32'05.2397”

14°38'10.0365”

382

53°32'04.4560”

14°38'10.3751”

383

53°32'04.3985”

14°38'11.3636”

383a

53°32'04.4594”

14°38'11.9014”

384

53°32'04.5466”

14°38'12.1766”

6

53°32'03.4382”

14°38'13.3126”

5c

53°32'03.2736”

14°38'12.8034”

5b

53°32'03.0539”

14°38'11.2258”

5a

53°32'02.7085”

14°38'09.9034”

5

53°32'02.1310”

14°38'06.9530”

4

53°32'01.6844”

14°38'04.2031”

3

53°31'58.0564”

14°37'41.8666”

2

53°32'07.6597”

14°37'10.3983”

 

§ 3.
Linia przebiegu granicy portu, o której mowa w § 1 ust. 1, jest oznaczona na mapie granic portu morskiego w Policach w postaci elektronicznej oraz na mapie przeglądowej w skali 1:5000 dostępnej do wglądu w Urzędzie Morskim w Szczecinie, Urzędzie Gminy i Miasta Police, Urzędzie Gminy i Miasta Goleniów, Starostwie Powiatowym w Policach oraz w Starostwie Powiatowym w Goleniowie.
§ 4.
Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.3)

Minister Infrastruktury: C. Grabarczyk

 

 

1) Minister Infrastruktury kieruje działem administracji rządowej gospodarka morska, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 listopada 2007 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Infrastruktury (Dz. U. Nr 216, poz. 1594).

2) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2003 r. Nr 170, poz. 1652, z 2004 r. Nr 6, poz. 41, Nr 93, poz. 895 i Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 203, poz. 1683, z 2006 r. Nr 220, poz. 1600 i Nr 249, poz. 1834, z 2007 r. Nr 21, poz. 125, z 2008 r. Nr 171, poz. 1055 oraz z 2009 r. Nr 92, poz. 753 i Nr 98, poz. 817.

3) Niniejsze rozporządzenie w zakresie swojej regulacji było poprzedzone rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 21 czerwca 2005 r. w sprawie ustalenia granic portów morskich w Szczecinie i Policach od strony lądu (Dz. U. Nr 119, poz. 1010, z 2008 r. Nr 131, poz. 832 oraz z 2009 r. Nr 164, poz. 1310).

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2009-10-05
  • Data wejścia w życie: 2009-10-20
  • Data obowiązywania: 2009-10-20
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA