REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw - rok 2013 poz. 130

ROZPORZĄDZENIE
PREZESA RADY MINISTRÓW

z dnia 20 grudnia 2012 r.

zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2012

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. z 2012 r. poz. 591 oraz z 2013 r. poz. 2) zarządza się, co następuje:

§ 1.
W rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 marca 2012 r. w sprawie określenia wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2012 (Dz. U. poz. 446) wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 1 w ust. 1:

a) po pkt 97 dodaje się pkt 97a w brzmieniu:

„97a) OS-6R – sprawozdanie o odpadach wytworzonych i zagospodarowanych w rybactwie;”,

b) po pkt 107 dodaje się pkt 107a w brzmieniu:

„107a) PNT-01 – sprawozdanie z działalności badawczej i rozwojowej (B+R);”,

c) po pkt 108 dodaje się pkt 108a–108c w brzmieniu:

„108a) PNT-01/s – sprawozdanie z działalności badawczej i rozwojowej (B+R) w szkołach wyższych;

108b) PNT-02 – sprawozdanie o innowacjach w przemyśle;

108c) PNT-02/u – sprawozdanie o innowacjach w sektorze usług;”,

d) po pkt 110 dodaje się pkt 110a i 110b w brzmieniu:

„110a) PS-01 – sprawozdanie instytucjonalnej pieczy zastępczej oraz placówek wsparcia dziennego;

110b) PS-02 – sprawozdanie rodzinnej pieczy zastępczej;”,

e) po pkt 143 dodaje się pkt 143a–143e w brzmieniu:

„143a) SOF-1 – sprawozdanie z działalności fundacji, stowarzyszeń i podobnych organizacji społecznych;

143b) SOF-1e – informacja ewidencyjna o podmiotach, które nie wypełniły sprawozdania SOF-1;

143c) SOF-3 – sprawozdanie z działalności partii politycznych;

143d) SOF-4 – sprawozdanie z działalności samorządu gospodarczego i zawodowego oraz organizacji pracodawców;

143e) SOF-4e – informacja ewidencyjna o podmiotach, które nie wypełniły sprawozdania SOF-4;”;

2) w § 2:

a) w ust. 2 w pkt 2 kropkę zastępuje się średnikiem i dodaje się pkt 3 w brzmieniu:

„3) PP 1 – planowanie przestrzenne w gminie.”,

b) w ust. 13:

– po pkt 27 dodaje się pkt 27a–27c w brzmieniu:

„27a) MS-S11/12 – sprawozdanie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;

27b) MS-S11/12 – sprawozdanie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;

27c) MS-S11/12 – sprawozdanie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;”,

– uchyla się pkt 28–32;

3) w załączniku nr 1 do rozporządzenia:

a) wzory formularzy:

– AK-R – ankieta koniunktury w gospodarstwie rolnym,

– CBSG/01– badanie podmiotów małych i średnich,

– F-01/s – sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym szkół wyższych,

– F-02 – statystyczne sprawozdanie finansowe,

– F-02/dk – sprawozdanie o finansach instytucji kultury,

– F-03dp – sprawozdanie o drogach publicznych i obiektach mostowych nieobejmowanych wartościową ewidencją księgową,

– IF – instrumenty finansowe przedsiębiorstw niefinansowych,

– KFT-1 – sprawozdanie z działalności klubu sportowego,

– OD-1 – żłobki i kluby dziecięce,

– OS-6L – sprawozdanie o odpadach wytworzonych i zagospodarowanych w leśnictwie (z wyłączeniem odpadów komunalnych),

– PNT-01/a – sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B + R) oraz o środkach asygnowanych na prace badawcze i rozwojowe w jednostkach rządowych i samorządowych,

– R-CzSR – użytkowanie gruntów, powierzchnia zasiewów, pogłowie zwierząt gospodarskich,

– R-r-pw – badanie plonów niektórych ziemiopłodów rolnych,

– Z-06 – sprawozdanie o pracujących, wynagrodzeniach i czasie pracy,

– Z-12 – sprawozdanie o strukturze wynagrodzeń według zawodów,

– ZD-2 – sprawozdanie z lecznictwa uzdrowiskowego, stacjonarnych zakładów rehabilitacji leczniczej,

– ZD-3 – sprawozdanie z ambulatoryjnej opieki zdrowotnej,

– ZD-4 – sprawozdanie z pomocy doraźnej i ratownictwa medycznego

otrzymują brzmienie określone w załączniku nr 1 do niniejszego rozporządzenia,

b) po wzorze formularza:

– OS-6L – sprawozdanie o odpadach wytworzonych i zagospodarowanych w leśnictwie dodaje się wzór formularza OS-6R – sprawozdanie o odpadach wytworzonych i zagospodarowanych w rybactwie,

– P-LS – sprawozdanie dotyczące działalności leasingowej dodaje się wzór formularza PNT-01 – sprawozdanie z działalności badawczej i rozwojowej (B+R),

– PNT-01/a – sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B + R) oraz o środkach asygnowanych na prace badawcze i rozwojowe w jednostkach rządowych i samorządowych dodaje się wzory formularzy:

– – PNT-01/s – sprawozdanie z działalności badawczej i rozwojowej (B+R) w szkołach wyższych,

– – PNT-02 – sprawozdanie o innowacjach w przemyśle,

– – PNT-02/u – sprawozdanie o innowacjach w sektorze usług,

– PNT-06 – sprawozdanie o działalności w dziedzinie nanotechnologii w przedsiębiorstwach dodaje się wzory formularzy:

– – PS-01 – sprawozdanie instytucjonalnej pieczy zastępczej oraz placówek wsparcia dziennego,

– – PS-02 – sprawozdanie rodzinnej pieczy zastępczej,

– załącznik Nr ... do sprawozdania SG-01 statystyka gminy: środki trwałe dodaje się wzory formularzy:

– – SOF-1 – sprawozdanie z działalności fundacji, stowarzyszeń i podobnych organizacji społecznych,

– – SOF-1e – informacja ewidencyjna o podmiotach, które nie wypełniły sprawozdania SOF-1,

– – SOF-3 – sprawozdanie z działalności partii politycznych,

– – SOF-4 – sprawozdanie z działalności samorządu gospodarczego i zawodowego oraz organizacji pracodawców,

– – SOF-4e – informacja ewidencyjna o podmiotach, które nie wypełniły sprawozdania SOF-4,

określone w załączniku nr 2 do niniejszego rozporządzenia;

4) w załączniku nr 2 do rozporządzenia wzory formularzy:

a) EU-SILC-G – europejskie badanie warunków życia ludności Kwestionariusz gospodarstwa domowego,

b) EU-SILC-I – europejskie badanie warunków życia ludności Kwestionariusz indywidualny

otrzymują brzmienie określone w załączniku nr 3 do niniejszego rozporządzenia;

5) w załączniku nr 3 do rozporządzenia:

a) wzory formularzy:

– MS-Kom23 – sprawozdanie z czynności komornika,

– MS-RODK-25 – sprawozdanie z działalności Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno-Konsultacyjnego,

– MS-S1 – sprawozdanie w sprawach cywilnych,

– MS-S1 – sprawozdanie w sprawach cywilnych,

– MS-S1 – sprawozdanie w sprawach cywilnych,

– MS-S5 – sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych,

– MS-S5 – sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych,

– MS-S5 – sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych,

– MS-S6 – sprawozdanie w sprawie osób osądzonych w pierwszej instancji według właściwości rzeczowej,

– MS-S6 – sprawozdanie w sprawie osób osądzonych w pierwszej instancji według właściwości rzeczowej,

– MS-S10 – sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej,

– MS-S10 – sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej,

– MS-S16 – sprawozdanie w sprawach rodzinnych z zakresu spraw cywilnych z wyłączeniem spraw nieletnich,

– MS-S19 – sprawozdanie w sprawach gospodarczych,

– MS-S19 – sprawozdanie w sprawach gospodarczych,

– MS-S19k – sprawozdanie w sprawach z zakresu ochrony konkurencji, regulacji energetyki, telekomunikacji i transportu kolejowego,

– MS-S19z – sprawozdanie w sprawach z zakresu ochrony wspólnotowych znaków towarowych i wspólnotowych wzorów przemysłowych,

– MS-S28 – karta statystyczna w sprawie karnej z oskarżenia publicznego z orzeczenia prawomocnego,

– MS-S40 – sprawozdanie z działalności kuratorskiej służby sądowej,

– MS-ZK-8 – sprawozdanie o zatrudnieniu funkcjonariuszy i pracowników w jednostkach budżetowych więziennictwa,

– OŚ-2b – sprawozdanie z działalności kontrolnej wojewódzkich inspektorów ochrony środowiska,

– OŚ-4w/n – sprawozdanie z gospodarowania wojewódzkim funduszem ochrony środowiska i gospodarki wodnej/Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,

– OŚ-29/k – kwestionariusz o kosztach bieżących poniesionych na ochronę środowiska,

– MSW-29 – sprawozdanie o pracujących w samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej MSW,

– MSW-30 – sprawozdanie o specjalistach pracujących w samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej MSW,

– MSW-32 – sprawozdanie z działalności ambulatoryjnej samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej MSW,

– MSW-33 – sprawozdanie z działalności zakładu długoterminowej, stacjonarnej opieki zdrowotnej MSW,

– MSW-34 – sprawozdanie o zarejestrowanych w poradni kardiologicznej,

– MSW-35 – sprawozdanie o leczonych w poradni skórno-wenerologicznej,

– MSW-36 – sprawozdanie z działalności poradni zdrowia psychicznego,

– MSW-37 – sprawozdanie dodatkowe, dane z działalności pracowni ortodontycznej i protetyki stomatologicznej,

– MSW-38 – sprawozdanie z działalności działów usprawniania leczniczego,

– MSW-41 – sprawozdanie z działalności profilaktycznej,

– MSW-42 – sprawozdanie z działalności ambulatoriów,

– MSW-43 – sprawozdanie z działalności szpitala ogólnego i szpitala specjalistycznego,

– MSW-44 – sprawozdanie z pobrań krwi w Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSW, poza Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSW oraz zużycia krwi i jej składników,

– MSW-45 – sprawozdanie z lecznictwa uzdrowiskowego, stacjonarnych zakładów rehabilitacji leczniczej,

– MZ-03 – sprawozdanie o finansach samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej,

– MZ-10A – sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty,

– MZ-10B – sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu pielęgniarki i położnej,

– MZ-10C – sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu farmaceuty,

– MZ-10D – sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu diagnosty laboratoryjnego,

– MZ-11 – sprawozdanie o działalności i pracujących w podstawowej ambulatoryjnej opiece zdrowotnej,

– MZ-12 – sprawozdanie o działalności i pracujących w ambulatoryjnej, specjalistycznej opiece zdrowotnej,

– MZ-13 – roczne sprawozdanie o leczonych w poradni gruźlicy i chorób płuc,

– MZ-14 – roczne sprawozdanie o leczonych w poradni skórno-wenerologicznej,

– MZ-15 – sprawozdanie z działalności jednostki lecznictwa ambulatoryjnego dla osób z zaburzeniami psychicznymi, osób uzależnionych od alkoholu oraz innych substancji psychoaktywnych,

– MZ-19 – sprawozdanie z działalności zespołu/oddziału leczenia środowiskowego/domowego,

– MZ-24 – roczne sprawozdanie o przerwaniach ciąży wykonanych w placówkach ambulatoryjnej opieki zdrowotnej,

– MZ-29 – sprawozdanie o działalności szpitala ogólnego,

– MZ-29A – sprawozdanie o działalności podmiotu wykonującego działalność leczniczą w zakresie długoterminowej, stacjonarnej opieki zdrowotnej,

– MZ-30 – sprawozdanie podmiotu wykonującego działalność leczniczą w zakresie psychiatrycznej opieki stacjonarnej,

– MZ-35 – sprawozdanie z działalności wojewódzkiego ośrodka medycyny pracy,

– MZ-35A – sprawozdanie lekarza przeprowadzającego badania profilaktyczne pracujących,

– MZ-35B – sprawozdanie z działalności podmiotu wykonującego działalność leczniczą realizującego świadczenia z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami,

– MZ-45 – sprawozdanie o działalności kontrolno-represyjnej oraz w zakresie zapobiegawczego nadzoru sanitarnego,

– MZ-46 – sprawozdanie z działalności w zakresie higieny komunalnej,

– MZ-88 – sprawozdanie o pracujących w podmiotach wykonujących działalność leczniczą,

– MZ-88A – sprawozdanie o zatrudnieniu wybranej kadry medycznej w administracji i szkołach wyższych,

– MZ-89 – sprawozdanie o specjalistach zatrudnionych w podmiotach wykonujących działalność leczniczą,

– MZ/Szp-11 – karta statystyczna szpitalna ogólna,

– PG-P2 – sprawozdanie z czynności dochodzeniowo-śledczych prowadzonych przez innych niż prokurator oskarżycieli

otrzymują brzmienie określone w załączniku nr 4 do niniejszego rozporządzenia,

b) po wzorze formularza:

– MS-S10 wojsk. – sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej dodaje się wzory formularzy:

– – MS-S11/12 – sprawozdanie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,

– – MS-S11/12 – sprawozdanie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,

– – MS-S11/12 – sprawozdanie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,

– GUNB-2 – nakazy rozbiórki obiektów budowlanych dodaje się wzór formularza PP-1 – planowanie przestrzenne w gminie

określone w załączniku nr 5 do niniejszego rozporządzenia,

c) uchyla się wzory formularzy:

– MS-S11 – sprawozdanie z zakresu ubezpieczeń społecznych,

– MS-S11 – sprawozdanie z zakresu ubezpieczeń społecznych,

– MS-S11 – sprawozdanie z zakresu ubezpieczeń społecznych,

– MS-S12 – sprawozdanie z zakresu prawa pracy według rodzajów spraw i właściwości rzeczowej,

– MS-S12 – sprawozdanie z zakresu prawa pracy według rodzajów spraw i właściwości rzeczowej.

§ 2.
Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

Prezes Rady Ministrów: D. Tusk

Załącznik 1.

Załączniki do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 20 grudnia 2012 r. (poz. 130)

Załącznik nr 1

Treść załącznika w formie PDF do pobrania tutaj

REKLAMA

Dziennik Ustaw

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA