REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Monitor Polski - rok 2008 nr 33 poz. 296

UCHWAŁA Nr 59 RADY MINISTRÓW

z dnia 2 kwietnia 2008 r.

w sprawie zatwierdzenia Programu rzeczowo-finansowego wykorzystania środków Funduszu Kolejowego w 2008 r.

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 9 ust. 3 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o Funduszu Kolejowym (Dz. U. z 2006 r. Nr 12, poz. 61) Rada Ministrów uchwala, co następuje:

§ 1.
Zatwierdza się Program rzeczowo-finansowy wykorzystania środków Funduszu Kolejowego w 2008 r., stanowiący załącznik do uchwały.
§ 2.
Uchwała wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Prezes Rady Ministrów: D. Tusk

Załącznik 1. [PROGRAM RZECZOWO-FINANSOWY WYKORZYSTANIA ŚRODKÓW FUNDUSZU KOLEJOWEGO W 2008 R.]

Załącznik do uchwały nr 59 Rady Ministrów
z dnia 2 kwietnia 2008 r. (poz. 296)

PROGRAM RZECZOWO-FINANSOWY WYKORZYSTANIA ŚRODKÓW FUNDUSZU KOLEJOWEGO W 2008 R.

Limit środków Funduszu Kolejowego do wydatkowania na zadania inwestycyjne w 2008 r.

tabela nr 1

Lp.

Beneficjent Funduszu Kolejowego

Nr linii

Nazwa linii

Nazwa odcinka

Nazwa i zakres rzeczowy zadania

Wielkość

Okres realizacji

Wartość kosztory­sowa
(tys. zł)

Źródła finansowa­nia ogółem w 2008 roku
(tys. zł)

Środki Funduszu Kolejo­wego
(tys. zł)

Środki własne Spółki (tys. zł)

Środki z budżetu państwa (tys. zł)

Fundusz Spójności (tys. zł)

Fun­dusz TEN–T 2008 (tys. zł)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

pomoc techniczna dla przygotowania grupy projektów przebudowy i rozbudowy (modernizacji) linii kolejowej PL/AD 106 na odcinku Psary – Kozłów – Kraków kontynuacja zadania

2006–2008

2 760,00

597,50

537,75

59,75

0,00

0,00

0,00

2

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

140

Katowice Ligota – Nędza

Łaziska Górne Brada – Orzesze Jaśkowice

modernizacja nawierzchni w 14,3 – 22,1 (tor nr 1), oraz w km 0,6 – 14,3

21,4 km torów

2007–2008

46 000,00

32 454,16

21 095,20

11 358,96

0,00

0,00

0,00

3

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

140

Katowice Ligota – Nędza

Rybnik Towarowy – Leszczyny

przebudowa wiaduktu w km 37,839 (tor nr 2)

1 obiekt inżynieryjny

2007–2008

7 000,00

4 442,00

2 887,30

1 554,70

0,00

0,00

0,00

4

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

95

Mydlniki – Podłęże

Kościelniki – Podgrabie

przebudowa mostu w km 29,511 (tor nr 1 i tor nr 2)

1 obiekt inżynieryjny

2007–2008

10 500,00

2 113,52

1 902,17

211,35

0,00

0,00

0,00

5

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

131

Chorzów Batory – Tczew

Strzebiń – Wręczyca

modernizacja nawierzchni w km 55,0 – 78,9 (tor nr 2 – różne lokalizacje)

23,9 km torów

2007–2008

47 900,00

35 045,30

22 779,40

12 265,90

0,00

0,00

0,00

6

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

14

Łódź Kaliska – Tuplice

posterunek odgałęźny Gajewniki

przebudowa posterunku odgałęźnego Gajewniki, likwidacja posterunku odgałęźnego Borszewice ze zmianą układu torowego i przebudową mostu w km 31,350

1

2007–2008

25 000,00

24 784,08

17 868,17

6 915,91

0,00

0,00

0,00

7

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

138

Oświęcim – Katowice

Granica IR Katowice – Nowy Bieruń

modernizacja nawierzchni w km 2,8 – 4,2 (tor nr 2)

1,4 km torów

2007–2008

2 750,00

74,69

67,22

7,47

0,00

0,00

0,00

8

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

1

Warszawa – Katowice

Radomsko – Teklinów

przebudowa mostu w km 195,082

1 obiekt inżynieryjny

2007–2008

7 645,56

7 645,56

4 780,00

2 865,56

0,00

0,00

0,00

9

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

59

Siemia­nówka – Mikłaszewo

Siemianówka – Mikłaszewo, stacje: Mikłaszewo Siemianówka, Zabłotczyzna

modernizacja nawierzchni z pełną wymianą tłucznia ogółem 4,8 kmt: w km 13,4 – 13,9 i 15,8 – 19,0 (3,7 kmt), na stacji Mikłaszewo (tor nr 11) (0,2 kmt), na stacji Zabłotczyzna (tor nr 1) (0,9 kmt), oraz modernizacja 4 rozjazdów z wymianą wstawek torowych na stacji Siemianówka

4,8 km torów i 4 rozjazdy

2007–2008

8 553,87

2 300,00

2 070,00

230,00

0,00

0,00

0,00

10

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

1/155

Warszawa – Katowice Kucelinka – Poraj

stacja Częstochowa Towarowa i Częstochowa Mirów

modernizacja nawierzchni na długości ogółem 1,9 km torów stacja Częstochowa Towarowa (tor nr 53) stacja Częstochowa Mirów (tor nr 4 i 6)

1,9 km torów

2007–2008

2 400,00

95,69

86,12

9,57

0,00

0,00

0,00

11

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

E30

Kraków Medyka – Granica Państwa

przygotowanie projektu modernizacji linii kolejowej E 30 (korytarz III) na odcinku Kraków-Medyka-granica państwa 2004–PL–92601–S

2005–2009

10 965,10

5 695,94

1 724,14

0,00

**

1 181,80

0,00

2 790,00

 

Lp.

Beneficjent Funduszu Kolejowego

Nr linii

Nazwa linii

Nazwa odcinka

Nazwa i zakres rzeczowy zadania

Wielkość

Okres realizacji

Wartość kosztory­sowa
(tys. zł)

Źródła finansowa­nia ogółem w 2008 roku
(tys. zł)

Środki Funduszu Kolejo­wego
(tys. zł)

Środki własne Spółki (tys. zł)

Środki z budżetu państwa (tys. zł)

Fundusz Spójności (tys. zł)

Fun­dusz TEN–T 2008
(tys. zł)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

12

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

E59

Poznań-Szczecin-Świnoujście

przygotowanie projektu modernizacji linii kolejowej E 59 na odcinku Poznań-Szczecin-Świnoujście 2004–PL–92602–S

2005–2008

10 477,10

7 231,22

2 301,82

0,00

**

1 813,20

0,00

3 116,20

13

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

8

Warszawa – Kraków

Tunel – Miechów – Słomniki

modernizacja obiektów inżynieryjnych (tor nr 1 i 2), wiadukt masywny w km 276,296; 279 710; wymiana izolacji i odwodnienia, nadbudowa parapetu, naprawa pęknięć podpór i konstrukcji, most stalowy w km 285,086 wymiana mostownic, dyliny i belek naprawa ciosów

3 obiekty inżynie­ryjne

2007–2008

3 370,00

3 035,62

1 973,15

1 062,47

0,00

0,00

0,00

14

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

1

Warszawa – Katowice

stacja Dąbrowa Górnicza Ząbkowice

opracowanie dokumentacji na przebudowę rozjazdów nr 17,18, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, naprawę główna torów głównych dodatkowych nr 9110

9 rozjazdów, 1,5 km torów

2007–2008

800,00

222,20

200,00

22,20

0,00

0,00

0,00

15

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

1

Warszawa – Katowice

Dąbrowa Górnicza – Katowice

modernizacja nawierzchni poprzez wymianę szyn typu S49 bezstykowych oraz wzmocnienie nawierzchni torów nr 1 i 2 w km 300,1–314,8 poprzez wymianę podkładów 5 500 szt., oczyszczenie podsypki, podbicie toru i regulacja osi toru w każdym torze

29,4 km torów, 11 000 szt.

2007–2008

23 000,00

14 027,52

9 117,88

4 909,64

0,00

0,00

0,00

16

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

1

Warszawa – Katowice

stacja Dąbrowa Górnicza

opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę toru nr 1 i 2 w km 299,2–300,1, zmiana geometrii toru, przebudowa przejazdu kolejowego w km 299,522, budowa ssp na przejściu dla pieszych w km 300,020 oraz wymiana 2 szt. semaforów, przebudowa układu rozjazdowego wraz z urządzeniami sterowania ruchem kolejowym i siecią z wymianą rozjazdu nr 10 i likwidacją rozjazdów nr 11 i 7

1 komplet dokumenta­cji

2007–2008

1 800,00

1 800,00

1 170,00

630,00

0,00

0,00

0,00

17

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

1

Warszawa – Katowice

stacja Będzin

opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę układu rozjazdowego wraz z urządzeniami sterowania ruchem kolejowym i siecią trakcyjną z likwidacją rozjazdów nr 12, 40 41, 9,10 i 11 oraz wymiana 12 szt. napędów elektrycznych zwrotnicowych, dokumentacja

1 komplet dokumenta­cji

2007–2008

450,00

450,00

292,50

157,50

0,00

0,00

0,00

18

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

1

Warszawa – Katowice

stacja Sosnowiec

przebudowa układu rozjazdowego (rozjazdy nr 3, 45, 41, 44, 5, 7, 40, 9, 42) wraz z urządzeniami sterowania ruchem kolejowym i siecią trakcyjną, wzmocnienie wiaduktu w km 309,941 – wymiana systemu odwodnienia konstrukcji nośnej przęsła, wymiana ciosów podłożyskowych i zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji podpór i przęseł, dokumentacja

1 obiekt inżynie­ryjny i 9 rozjazdów

2007–2008

5 600,00

4 432,24

2 880,96

1 551,28

0,00

0,00

0,00

19

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

1

Warszawa – Katowice

stacja Zawiercie

modernizacja 11 szt. semaforów, wymiana 14 szt. napędów elektrycznych zwrotnicowych, dokumentacja

11 semaforów i 14 napędów

2007–2008

1 200,00

1 125,00

731,25

393,75

0,00

0,00

0,00

 

Lp.

Beneficjent Funduszu Kolejowego

Nr linii

Nazwa linii

Nazwa odcinka

Nazwa i zakres rzeczowy zadania

Wielkość

Okres realizacji

Wartość kosztory­sowa (tys. zł)

Źródła finansowa­nia ogółem w 2008 roku (tys. zł)

Środki Funduszu Kolejo­wego (tys. zł)

Środki własne Spółki (tys. zł)

Środki z budżetu państwa (tys. zł)

Fundusz Spójności (tys. zł)

Fun­dusz TEN-T 2008 (tys. zł)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

20

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

1

Warszawa – Katowice

stacja Łazy

modernizacja 12 szt. semaforów, wymiana 20 szt. napędów elektrycznych zwrotnicowych, budowa centralizacji rozjazdów w rejonie ŁB 13 na nastawni ŁB

12 semaforów i 20 napędów

2007–2008

4 200,00

006.00

2 603,90

1 402,10

0,00

0,00

0,00

21

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

352

Swarzędz – Poznań Starołęka

stacja Poznań Franowo

zabudowa systemu SARPO dla automatycznej regulacji prędkości odprzęgów

1

2007–2008

10 000,00

5 000.00

4 500,00

500,00

0,00

0,00

0,00

22

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

154

Łazy – Dąbrowa Górnicza Towarowa

stacja Dąbrowa Górnicza Towarowa

modernizacja nawierzchni w torach 1H, 2H w km 17,250 – 20,050, tor na stacji w łukach nr 618–150 mb, nr 619–150 mb, nr 620–180 mb, nr 621–200 mb, nr 511–150 mb, 512 –150 mb, nr 513 –150 mb, nr 514–150 mb, nr 516–150 mb, wymiana rozjazdu nr 555 i 702

7,0 km torów, 2 rozjazdy

2007–2008

14 550,00

7 460,20

5 053,60

2 406,60

0,00

0,00

0,00

23

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

8

Warszawa – Kraków

Miechów – Słomniki. Słomniki Niedźwiedź, Niedźwiedź – Zastów

modernizacja obiektów inżynieryjnych, przebudowanie podpór i przyczółków oraz zabezpieczenie antykorozyjne wiadukt stalowy km 279,200 i 292,358: most masywny km 289,956: most stalowy w km 291,250: przepust masywny w km 292,165; wiadukt masywny w km 301,358, kompleksowa przebudowa z opracowaniem dokumentacji budowlanej wiaduktu stalowego w km 296,652

7 obiektów inżynieryj­nych

2007–2008

13 000,00

11 919,72

10 727,75

1 191,97

0,00

0,00

0,00

24

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

8

Warszawa – Kraków

Miechów –Słomniki – Niedźwiedź, stacja Zastów

przebudowa nawierzchni przejazdów kolejowych w km 287,464; 295,210; oraz w km 308,055

3 przejazdy

2007–2008

600 00

525,86

341,81

184,05

0,00

0,00

0,00

25

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

274

Wrocław Świebodzki – Zgorzelec

stacja Wałbrzych Główny stacja Jaworzyna Śląska

modernizacja nawierzchni stacji Wałbrzych Główny (tor nr 29, nr 47 i 45), wymiana podrozjazdnic w rozjeździe Nr 155, stacja Jaworzyna Śląska (tor nr 7 i nr 11)

4,0 kmt

2007–2008

2 847,00

511,70

460,53

51,17

0,00

0,00

0,00

26

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

E65

Warszawa – Gdynia

Warszawa – Gdynia

*

modernizacja linii kolejowej E65 Warszawa–Gdynia, etap II

151 km

2007–2010

3 569 081,00

944 035,00

229 861,00

337 724,00

51 217,00

325 233,00

0,00

27

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

274

Wrocław – Zgorzelec

Smolec – Kąty Wrocławskie

modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 10,730–17,530 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 2)

6,8 km torów

2008

13 320,60

13 320,60

11 988,50

1 332,10

0,00

0,00

0,00

28

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

274

Wrocław – Zgorzelec

Wałbrzych Miasto – Wałbrzych Fabryczny

modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 72,580–74,130 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 1)

1,6 km torów

2008

2 470,00

2 470.00

2 223,00

247,00

0,00

0,00

0,00

 

Lp.

Beneficjent Funduszu Kolejowego

Nr linii

Nazwa linii

Nazwa odcinka

Nazwa i zakres rzeczowy zadania

Wielkość

Okres realizacji

Wartość kosztory­sowa (tys. zł)

Źródła finansowa­nia ogółem w 2008 roku (tys. zł)

Środki Funduszu Kolejo­wego (tys. zł)

Środki własne Spółki (tys. zł)

Środki z budżetu państwa (tys. zł)

Fundusz Spójności (tys. zł)

Fun­dusz TEN-T 2008 (tys. zł)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

29

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

274

Wrocław – Zgorzelec

Wałbrzych Miasto – Wałbrzych Fabryczny

modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 72,570–74,100 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 2)

1,5 km torów

2008

2 470,00

2 470,00

2 223,00

247,00

0,00

0,00

0,00

30

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

274

Wrocław – Zgorzelec

Wałbrzych Fabryczny –Boguszów – Gorce

stacja Wałbrzych Główny, Boguszów Gorce Wsch.. Boguszów Gorce

modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 74,900–81,075, km 82,710–85,820 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 2) oraz modernizacja torów na stacji Wałbrzych Główny (tory nr 5, 17, 17a)

10,9 km torów

2008

18 917.00

18 917,00

17 025,30

1 891,70

0,00

0,00

0,00

31

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

158

Rybnik Towarowy – Chałupki

Radlin Obszary – Wodzisław Śląski

modernizacja toru nr 1 od km 3,038 do km 7,366 wraz z wymianą rozjazdu nr 4 w stacji Wodzisław Śląski

4,3 km torów, oraz 1 rozjazd

2008

11 220,00

11 220,00

10 098,00

1 122,00

0,00

0,00

0,00

32

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

151

Kędzierzyn Koźle – Chałupki

Kędzierzyn Koźle D32 – Stare Koźle

modernizacja toru nr 1z od km 1,521 do km 4,158 wraz z wymianą rozjazdów nr 157 w stacji Kędzierzyn–Koźle i nr 4 na posterunku odgałęźnym Stare Koźle

2,6 km torów

2008

7 205,00

7 205,00

6 484 50

720,50

0,00

0,00

0,00

33

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

32

Czeremcha – Białystok

Czeremcha – Gregorowce

modernizacja nawierzchni na wybranych odcinkach (wymiana podkładów)

8 500 szt. podkładów

2008

2 738.90

2 738,90

2 465,00

273,90

0,00

0,00

0,00

34

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

93

Trzebinia – Zebrzydowice

Chrzanów – Oświęcim

modernizacja obiektów inżynieryjnych i nawierzchni kolejowej w km 20,633 (wiadukt stalowy) i w km 20,079 (wiadukt masywny)

2 obiekty inżynieryjne

2008

3 600.00

3 600,00

3 240,00

360,00

0,00

0,00

0,00

35

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

158

Rybnik Towarowy – Chałupki

Rybnik Towarowy RTF – Radlin Obszary

modernizacja linii kolejowej w torze nr 1 od km 0,487 do km 2,971 wraz z wymianą rozjazdów Rkpd nr 34 i Rz nr 38

2,4 km torów. 2 rozjazdy

2008

10 000,00

10 000,00

9 000.00

1 000,00

0,00

0,00

0,00

RAZEM

 

 

 

 

 

 

3 904 391,13

1 192 972,22

412 760,92

394 860,10

54 212,00

325 233,00

5 906,20

36

PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o.

250

Gdańsk – Rumia

Stacja Gdynia Główna

budowa Dyspozytorskiego Centrum Sterowania Ruchem (DCSR) – etap I (dokończenie zadania) – stacja Gdynia Główna

1 DCSR

2007–2008

5 100,63

2 331,13

2 214,57

116,56

0,00

0,00

0,00

37

PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o.

250

Gdańsk – Rumia

Stacja Gdynia Główna

wymiana rozjazdu nr 95 na stacji Gdynia Główna

1 rozjazd

2007–2008

950,00

918.60

872,67

45,93

0,00

0,00

0,00

38

PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o.

250

Gdańsk – Rumia

Stacja Gdynia Główna

modernizacja peronu linii kolejowej nr 250 na stacji Gdynia Główna

1 peron

2007–2008

7 082,16

7 082,16

6 728,05

354,11

0,00

0,00

0,00

39

PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o.

250

Gdańsk – Rumia

Gdynia Orłowo

budowa Dyspozytorskiego Centrum Sterowania Ruchem (DCSR) Etap II – Gdynia Orłowo

1 DCSR

2008

3 300,00

3 300,00

3 030,01

269,99

0,00

0,00

0,00

 

Lp.

Beneficjent Funduszu Kolejowego

Nr linii

Nazwa linii

Nazwa odcinka

Nazwa i zakres rzeczowy zadania

Wielkość

Okres realizacji

Wartość kosztory­sowa (tys. zł)

Źródła finansowa­nia ogółem w 2008 roku (tys. zł)

Środki Funduszu Kolejo­wego (tys. zł)

Środki własne Spółki (tys. zł)

Środki z budżetu państwa (tys. zł)

Fundusz Spójności (tys. zł)

Fun­dusz TEN-T 2008 (tys. zł)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

40

PKP Szybka Kole| Miejska w Trójmieście sp. z o.o.

250

Gdańsk – Rumia

Stacja Gdańsk Oliwa

modernizacja peronu linii kolejowej nr 250 na stacji Gdańsk Oliwa

1 peron

2008

3 241,05

3 241,05

3 079,00

162,05

0,00

0,00

0,00

41

PKP Szybka Kole] Miejska w Trójmieście sp. z o.o.

250

Gdynia – Rumia

Stacja Gdynia Główna

modernizacja układu torowego na stacji Gdynia Główna w obszarze linii 250 – zabudowa rozjazdów nr 98 i 99 wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2 rozjazdy

2008

1 386,00

1 386,00

1 316,70

69,30

0,00

0,00

0,00

PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o. razem

21 059,84

18 258,94

17 241,00

1 017,94

0,00

0,00

0,00

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o. RAZEM

3 925 450,97

1 211 231,16

430 001.92

395 878,04

54 212,00

325 233,00

5 906,20

 

* Zakres planowanych prac dla zadania – modernizacja linii kolejowej E65 Warszawa – Gdynia, etap II)

1) LCS (Lokalne Centrum Sterowania) Tczew km 287,7 do km 315,7

a) Szlak Szymankowo – Lisewo, zakres prac: modernizacja szlaku Szymankowo – Lisewo (tor nr 2), budowa drogi równoległej od km 287,300 do 288,900 wraz z przepustami, budowa drogi równoległej od km 287,100 do 287,700 wraz z przepustami, budowa odcinka LPN (linii potrzeb nietrakcyjnych) na całym szlaku i przebudowa obiektów inżynieryjnych (przepustów),

b) Most na Wiśle (roboty w torze nr 1 w zakresie wymaganego wyłączenia ruchu),

c) Stacja Tczew, zakres prac: modernizacja 6 torów stacyjnych i 22 rozjazdów, budowa nowego budynku Lokalnego Centrum Sterowania (LCS),

d) Szlak Tczew – Pszczółki, zakres prac: budowa wiaduktu kolejowego w km 302,668 wraz z drogami dojazdowymi, przebudowa toru nr 4Z Zajączkowo – Pszczółki wraz z przepustami w km 301,688; 302,9 i 303,4 oraz przebudowa toru nr 3Z Zajączkowo – Pszczółki wraz z przepustami w km 301,156; 301,688; 302,9 i 303,4,

e) Stacja Pszczółki, zakres prac: budowa wiaduktu kolejowego w km 306,342 w lokalizacji istniejącego przejazdu, przebudowa 3 torów stacyjnych oraz budowa nowego budynku nastawni,

f) Szlak Pszczółki – Pruszcz Gdański, zakres prac: budowa wiaduktów drogowych (w km. 310,773 wraz z dojazdami w miejscowości Różyny, w km 313,148 wraz z dojazdami w miejscowości Łęgowo i w km 314,077 wraz z dojazdami w miejscowości Cieplewo) oraz przebudowa toru nr 3 na całej długości wraz z infrastrukturą,

3) LCS (Lokalne Centrum Sterowania) Nasielsk

a) szlak Legionowo – Nowy Dwór Mazowiecki od km 26,900 do km 38,500, zakres prac: modernizacja układu torowego z odwodnieniem i siecią trakcyjną i urządzeniami automatyki kolejowej oraz roboty drogowe: przebudowa przejazdu w km 34,036 i budowa i likwidacja tymczasowego przejazdu w km 29,207,

b) szlak Modlin – Nasielsk od km 47,400 do km 58,400, zakres prac: modernizacja układu torowego wraz z odwodnieniem i podtorzem, budowa nowej sieci trakcyjnej oraz nowych konstrukcji wsporczych oraz modernizacja urządzeń automatyki kolejowej,

c) Budowa nowych wiaduktów: w km 29,042 oraz km 36,772.

** Środki planowane do pozyskania przez PKP PLK S.A. z rezerwy celowej budżetu państwa na 2008 rok.

Płatności na rzecz wykonawców w ramach projektów współfinansowanych z Funduszu TEN-T realizowane w euro przeliczone zostały według kursu 3,74 PLN.

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2008-04-21
  • Data wejścia w życie: 2008-04-21
  • Data obowiązywania: 2008-04-21
  • Dokument traci ważność: 2008-12-31
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Monitor Polski

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA