REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe - rok 2017 poz. 370

DECYZJA NR 9
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO

z dnia 9 marca 2017 r.

w sprawie zatwierdzenia zmian elementów struktury przestrzeni powietrznej

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. – Prawo lotnicze (Dz. U. z 2016 r. poz. 605, 904,1361 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 60), w związku z § 4 ust. 4 i 7, § 5 ust. 2 i 4, § 8 ust. 8 oraz § 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 listopada 2008 r. w sprawie struktury polskiej przestrzeni powietrznej oraz szczegółowych warunków i sposobu korzystania z tej przestrzeni (Dz. U. z 2014 r. poz. 351) zarządza się, co następuje:

§ 1.
Zatwierdza się zmianę w przestrzeni powietrznej FIR EPWW polegającą na:

1) zmianie granic poziomych strefy kontrolowanej lotniska Kraków/Balice CTR:

infoRgrafika

2) zmianie granic poziomych strefy kontrolowanej lotniska Katowice/Pyrzowice CTR:

infoRgrafika

3) zmianie granic poziomych i pionowych strefy kontrolowanej lotniska Lublin CTR:

infoRgrafika

4) zmianie granic rejonu kontrolowanego lotniska TMA Olsztyn:

infoRgrafika

infoRgrafika

5) zmianie granic rejonu kontrolowanego lotniska TMA Lublin – usunięcie obecnych sektorów A, B, C, D oraz utworzenie nowych sektorów A, B, C, D, E, F:

infoRgrafika

infoRgrafika

infoRgrafika

6) zmianie granic rejonu kontrolowanego lotniska TMA Rzeszów:

infoRgrafika

infoRgrafika

7) zmianie granic TMA Warszawa:

a) zmianę granic obecnych segmentów TMA Warszawa A i D,

b) połączenie obecnych segmentów TMA Warszawa B i C wraz ze zmianą granic – rozszerzeniem nowego segmentu w kierunku zachodnim,

c) zmianę oznaczeń obecnych segmentów TMA Warszawa D, E, F, G, H, I odpowiednio na TMA Warszawa C, D, E, F, G, H wynikającą z połączenia segmentów TMA Warszawa B i C

infoRgrafika

infoRgrafika

infoRgrafika

8) zmianie granic poziomych strefy ruchu lotniskowego – Pobiednik Wielki (EPKP) ATZ:

infoRgrafika

9) zmianie granic poziomych strefy ruchu lotniskowego – Lublin/Radawiec (EPLR) ATZ:

infoRgrafika

10) zmianie granic poziomych strefy ruchu lotniskowego – Kętrzyn (EPKE) ATZ:

infoRgrafika

11) zmianie granic MATZ Dęblin segmentu A:

infoRgrafika

12) zmianie granic stref czasowo rezerwowanych TRA 04 K, TRA 04 M, TRA 04 P, TRA 05 C, TRA 05 H, TRA 26 A, TRA 62, TRA 63:

infoRgrafika

infoRgrafika

13) wprowadzeniu nowego segmentu C TRA 03 oraz nowej strefy czasowo rezerwowanej TRA 152:

infoRgrafika

infoRgrafika

14) usunięciu stref czasowo rezerwowanych TRA 56, TRA 04 L, TRA 04 N oraz strefy czasowo wydzielonej TSA 68;

15) zmianie granic strefy czasowo wydzielonej TSA 04 – usunięcie obecnych segmentów A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, Z oraz utworzenie nowych segmentów A, B, C, D, E, F:

infoRgrafika

infoRgrafika

infoRgrafika

16) zmianie granic strefy czasowo wydzielonej TSA 05:

infoRgrafika

17) wprowadzeniu strefy czasowo wydzielonej TSA 03:

infoRgrafika

infoRgrafika

18) zmianie granic stref czasowo wydzielonych TSA 02 A, TSA 02 B, TSA 02 C, TSA 02 D, TSA 02 E, TSA 02 H oraz zmiana dostępności stref TSA 02 F i TSA 02 G:

infoRgrafika

infoRgrafika

infoRgrafika

infoRgrafika

19) wprowadzeniu stref czasowo wydzielonych TSA 02l i TSA 02J:

infoRgrafika

infoRgrafika

20) wprowadzeniu strefy czasowo wydzielonej TSA 47:

infoRgrafika

21) reorganizacji dróg lotniczych:

a) droga L621: wprowadzenie nowego punktu OGVET na odcinku NEVAP – MONOV oraz wprowadzenie warunkowości CDR1 H24 w segmentach UREKO – OGVET i VADOL –NETAB w przedziale wysokości FL095 – FL115

infoRgrafika

b) droga L856: wprowadzenie nowego punktu IXOGA na odcinku LODBO – TOSPO oraz wprowadzenie warunkowości CDR1 H24 w segmencie LODBO – TOSPO w przedziale wysokości FL095 – FL315

infoRgrafika

c) droga L980: wprowadzenie warunkowości CDR1 H24 w segmencie USTIL – OMAVA w przedziale wysokości FL245-FL315

infoRgrafika

d) droga L999: wprowadzenie nowego punktu DOGIG na odcinku OBOSO – BIGLU oraz wprowadzenie warunkowości CDR1 H24 w segmencie DOGIG – BIGLU w przedziale wysokości FL095 – FL315

infoRgrafika

infoRgrafika

e) droga M70: wprowadzenie warunkowości CDR1 H24 w segmencie TOLPA – POLON w przedziale wysokości FL285-FL315

infoRgrafika

f) droga M860: zmiana granic pionowych odcinka ROLKA – XIMBA na FL095-FL660 oraz wprowadzenie warunkowości CDR1 H24 w segmencie ROLKA – EGLON w przedziale wysokości FL095 – FL315

infoRgrafika

g) droga M977: usunięcie punktu SOVUR oraz wprowadzenie nowego punktu LUGUG na odcinku BALBA – DISBI, wprowadzenie warunkowości CDR1 H24 w segmencie BALBA – ETUBO w przedziale wysokości FL095 – FL315

infoRgrafika

infoRgrafika

h) droga M984: wprowadzenie warunkowości CDR1 H24 w segmencie ULGOS – LETKI w przedziale wysokości FL195 – FL315

infoRgrafika

i) droga N191: usunięcie punktu ROTIT, wprowadzenie nowego punktu GIMAP na odcinku USTIL – SOMOX oraz obniżenie drogi do poziomu FL125 w segmencie GIMAP – RUTUK, wprowadzenie warunkowości CDR1 H24 w segmencie GIMAP – RUTUK w przedziale wysokości FL125 – FL315, wprowadzenie warunkowości CDR1 H24 w segmencie USTIL – GIMAP w przedziale wysokości FL095 – FL315

infoRgrafika

infoRgrafika

j) droga N195: wprowadzenie nowego punktu LIBGA na odcinku VELAX – NATEV

infoRgrafika

k) droga T709: usunięcie punktu LUKOX, wprowadzenie nowego punktu ARGIX jako końcowego dla drogi oraz podwyższenie drogi do poziomu FL660 na całej jej długości

infoRgrafika

I) droga L617: wprowadzenie warunkowości CDR1 H24 w segmencie EPOPA – SOGPI w przedziale wysokości FL095 – FL 135

infoRgrafika

m) droga T738: wprowadzenie warunkowości CDR1 H24 w segmencie NUMBA – OLMUK w przedziale wysokości FL095 – FL135

infoRgrafika

n) droga T710: wprowadzenie warunkowości CDR1 H24 w segmencie MAPIK – SABAB w przedziale wysokości FL095 – FL 135

infoRgrafika

o) droga T714: wprowadzenie nowego punktu OSNON na odcinku ATMEV – MAPIK oraz wprowadzenie warunkowości CDR1 H24 w segmencie ATMEV – OSNON w przedziale wysokości FL095 – FL135

infoRgrafika

p) droga Z159: wprowadzenie warunkowości CDR1 H24 w segmencie ADVEX – OSKEX w przedziale wysokości FL095 – FL 135

infoRgrafika

22) wprowadzeniu dróg lotniczych:

Likwidacja obecnego przebiegu dróg lotniczych T267 i T269 ze zmianą na:

a) wprowadzenie drogi jednokierunkowej (kierunkowość wschodnia) T267 łączącej punkty BALBA-NATEV

infoRgrafika

b) wprowadzenie nowej drogi jednokierunkowej (kierunkowość wschodnia) T269 łączącej punkty ROLKA-NATEV

infoRgrafika

c) wprowadzenie nowej drogi T375 łączącej punkty MEBAN-ROXUG-LULIN - IRGAM –GAVDU, dwukierunkowej na odcinku MEBAN-LULIN, jednokierunkowej (kierunkowość wschodnia) na odcinku LULIN-GAVDU

infoRgrafika

d) wprowadzenie nowej drogi T425 łączącej punkty USTIL-BALBA-MONOV, dwukierunkowej na odcinku USTIL-BALBA, jednokierunkowej (kierunkowość zachodnia) na odcinku BALBA-MONOV

infoRgrafika

infoRgrafika

23) zmianie współrzędnych punktów tras MRT:

infoRgrafika

24) zmianie granic sektora C TMA Poznań North:

infoRgrafika

§ 2.
Decyzja wchodzi w życie z dniem 27 kwietnia 2017 roku.

 

PREZES
URZ
ĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO

Piotr Samson

 

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2017-03-09
  • Data wejścia w życie: 2017-04-27
  • Data obowiązywania: 2017-04-27
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA