REKLAMA
Dzienniki Urzędowe - rok 2012 poz. 95
DECYZJA NR 24
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 26 września 2012 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian struktury przestrzeni powietrznej
Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. – Prawo lotnicze (Dz. U. z 2012 r. poz. 933 i 951) w związku z § 4 ust. 4, § 5 ust. 2, § 8 ust. 8 i § 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 listopada 2008 r. w sprawie struktury polskiej przestrzeni powietrznej oraz szczegółowych warunków i sposobu korzystania z tej przestrzeni (Dz. U. Nr 210, poz. 1324 oraz z 2012 r. poz. 784) zarządza się, co następuje:
§ 1.
1) zmianę granic poziomych i pionowych strefy ruchu lotniskowego lotniska wojskowego Radom MATZ EPRA:
|   Oznaczenie  |    Granice Poziome  |    Granice pionowe i klasa przestrzeni  |     Czas aktywności  |     Częstotliwość/ Znak wywoławczy/  |    Uwagi  |  |
|   1  |    2  |    3  |    4  |    5  |    6  |  |
|   MATZ RADOM A (EPRA A)  |     51°22'45"N  |     021°03'03"E  |     1050 m (3500 ft)  |    H24  |     RADOM INFO  |    W MATZ działa wojskowa służba ruchu lotniczego pracująca w oparciu o przepisy i procedury wojskowe. EN po uzgodnieniu, z wyprzedzeniem minimum 24HR  |  
|   MATZ RADOM B (EPRA B)  |     51°17'14"N  |     021o28'42"E  |     1050 m (3500 ft)   |    H24  |     RADOM INFO  |    W MATZ działa wojskowa służba ruchu lotniczego pracująca w oparciu o przepisy i procedury' wojskowe. EN po uzgodnieniu, z wyprzedzeniem minimum 24HR  |  
|   MATZ RADOM C (CEPRA C)  |     51°26'21"N  |     021°09'10"E  |     1050 m (3500 f)  |    Zgodnie z AUP  |     RADOM INFO  |    W MATZ działa wojskowa służba ruchu lotniczego pracująca w oparciu o przepisy i procedury wojskowe. EN po uzgodnieniu, z wyprzedzeniem minimum 24HR  |  
|   MATZ RADOM D (EPRAD)  |     51°22'45"N  |     021°03'03"E  |     FL095  |    Zgodnie z AUP  |     RADOM INFO  |    W MATZ działa wojskowa służba ruchu lotniczego pracująca w oparciu o przepisy i procedury wojskowe. EN po uzgodnieniu, z wyprzedzeniem minimum 24HR  |  
|   
  |  ||||||
|   
  |     51°23'09”N  |     021°41'09”E  |    
  |    
  |    
  |    
  |  
2) wprowadzenie strefy kontrolowanej lotniska Lublin CTR EPLB:
|   Opis i granice poziome  |    Granice pionowe i klasa przestrzeni  |    Organ kierujący ruchem  |    Częstotliwość, znak wywoławczy, języki  |  |
|   1  |    2  |    3  |    4  |  |
|    Lublin CTR1  |    
  |    TWR LUBLIN  |     121,250 (MHz)  |  |
|    51°18'09”N  |     022°52'17"E  |     550 m (1800 ft) AMSL  |  ||
|   
  |  ||||
|   
  |  ||||
|   D  |  ||||
|   
  |  ||||
Uwagi:
1 CTR Lublin aktywny w okresie czasu pracy organu TWR
AD 2.3 Godziny pracy
Poniedziałek: 15.30 – 20.00 LMT
Wtorek, Czwartek: 07.00 – 21.00 LMT
Środa: 15.30 – 20.00 LMT
Piątek: 15.00 – 20.00 LMT
Sobota: 16.00 – 20.00 LMT;
3) wprowadzenie rejonu kontrolowanego lotniska Lublin TMA Lublin:
|   Opis i granice poziome  |    Granice pionowe i klasa przestrzeni  |    Organ kierujący ruchem  |    Częstotliwość, znak wywoławczy, języki  |  |
|   1  |    2  |    3  |    4  |  |
|    TMA EPLB2:  |     1700 m (5500 ft) AMSL  |    TWR LUBLIN  |     128.250 MHz  |  |
|   Lima łącząca następujące punkty:  |  ||||
|    51°22'01"N  |     022°46'57"E  |    D  |  ||
|    SEKTOR „B"  |     1700 m (5500 ft) AMSL  |    TWR LUBLIN  |     128.250 MHz  |  |
|    51°22'51"N  |     022°34'35"E  |  |||
|   D  |  ||||
|    51°14'19"N  |     022°28'27"E  |    
  |    
  |    
  |  
|    SEKTOR „C"  |     FL095  |    TWR LUBLIN  |     128.250 MHz  |  |
|    51°22'51"N  |     022°26'41"E  |  |||
|   D  |  ||||
|   SEKTOR „D"  |     EL135  |    TWR LUBLIN  |     128.250 MHz  |  |
|   Linia łącząca następujące punkty:  |  ||||
|    51°22'51"N  |     022°26'41"E  |  |||
|   C  |  ||||
2 TMA Lublin aktywny w okresie czasu pracy organu TWR.
4) zmianę granic pionowych i poziomych strefy ruchu lotniskowego lotniska Lublin-Radawiec ATZ EPLR:
|   Oznaczenie  |    Granice poziome  |     Granice pionowe  |    Częstotliwość/ (MHz) Znak wywoławczy/  |    Okres aktywności  |  |
|   1  |    2  |    3  |    4  |    
  |  |
|   ATZ EPLR  |     51°12'06"N  |     022°13'39"E  |     762 m (2500 ft)  |    Bez zmian  |    Bez zmian  |  
5) zmianę granic strefy czasowo rezerwowanej TRA 56:
|   Oznaczenie  |    Granice poziome  |    Granice pionowe  |     Czas aktywności  |    Częstotliwość/Znak wywoławczy/Języki  |    Uwagi  |  |
|   1  |    2  |    3  |    4  |    5  |    6  |  |
|   EP TRA 56  |     51°12'06”N  |     022°13'39"E  |     FL145   |    Bez zmian  |    Bez zmian  |    Bez zmian  |  
6) likwidację strefy czasowo rezerwowanej TRA 35;
7) wprowadzenie strefy czasowo wydzielonej TSA 03:
|   Oznaczenie  |    Granice poziome  |    Granice pionowe (m/ft AMSL)  |    Okres aktywności  |    Uwagi  |  |
|   1  |    2  |    3  |    4  |    5  |  |
|   EP TSA 03A  |     51°04'43"N  |     022°37'47"E  |     FL095  |    Zgodnie z AUP  |     Strefa kolizyjna z TMA  |  
|   EPTSA 03B  |     51°04'23"N  |     022°33'26"E  |     FL095   |    Zgodnie z AUT  |     Strefa kolizyjna z TMA  |  
|   EP TSA 03C  |     51°06'53"N  |     022°07'21"E  |     FL095  |    Zgodnie z AUP  |     Strefa kolizyjna z TMA  |  
|   EP TSA 03D  |     51°14'37"N  |     022°14'10"E  |     FL095  |    Zgodnie z AUP  |     Strefa kolizyjna z TMA  |  
8) zmianę granic poziomych i pionowych strefy czasowo wydzielonej TSA 04:
|   Oznaczenie  |    Granice poziome  |    Granice pionowe (m/ft AMSL)  |    Okres aktywności  |    Uwagi  |  |||
|   EP TSA 04A  |     51o49'36”N  |     022°06'15"E  |     FL245  |    Zgodnie z AUP  |    NIL  |  ||
|   EP TSA 04B  |     51°41'18"N  |     021°44'15"E  |    FL085 GND  |    Zgodnie z AUP  |    NIL  |  ||
|   EP TSA 04C  |     52°01'06"N  |     022°59'44"E  |     FL245  |    Zgodnie z AUP  |    NIL  |  ||
|   EP TSA 04D  |     51°19'14"N  |     023°06'14"E  |     FL245  |    Zgodnie z AUP  |    NIL  |  ||
|   EP TSA 04E  |     51°01'45"N  |     022°36'25"E  |     FL245  |    Zgodnie z AUP  |    NIL  |  ||
|   EP TSA 04F  |    50°40'10"N 50°59'54"N 51°01'45"N 50o43'01”N 50°40'10"N  |     022°40'25"E  |     FL125  |    Zgodnie z AUP  |    NIL  |  ||
|   
  |  |||||||
|   EP TSA 04G  |     51°49'36"N  |     022°06'15"E  |     FL125  |    Zgodnie z AUP  |    NIL  |  ||
9) zmianę granic poziomych i pionowych strefy wydzielonej TSA 05:
|   Oznaczenie  |    Granice poziome  |     Granice pionowe  |    Okres aktywności  |    Uwagi  |  |
|   EP TSA 05A  |     51°00'00"N  |     021°43'59"E  |     FL245  |    Zgodnie z AUP  |    NIL  |  
|   EP TSA 05B  |     51°24'09"N  |     021°20'58"E  |     FL125  |    Zgodnie z AUP  |    NIL  |  
|   EP TSA 05C  |     51°25'11"N  |    021°29'56"E 021°44'15"E 021°59'05"E 021°46'57"E 021°29'56"E  |     EL125  |    Zgodnie z AUP  |    NIL  |  
|   EP TSA 05D  |     51°04'57"N  |     021°46'57"E  |     FL095  |    Zgodnie z AUP  |    NIL  |  
|   EP TSA 05E  |     51°00'00"N  |     021°43'59"E  |     FL125  |    Zgodnie z AUP  |    NIL  |  
|   EP TSA 05F  |     50°40'37"N  |     020°59'25"E  |     FL245  |    Zgodnie z AUP  |    NIL  |  
|   EP TSA 05G  |     50°59'01"N  |     020°54'39"E  |     FL245   |    Zgodnie z AUP  |    NIL  |  
10) wprowadzenie strefy czasowo wydzielonej TSA 68:
|   Oznaczenie  |    Granice poziome  |     Granice pionowe  |    Okres aktywności  |    Uwagi  |  |
|   EP TSA 68  |     51°10'43"N  |     022°57'39"E  |     1700 m (5500 ft) AMSL  |    Zgodnie z AUP  |    Strefa lotów testowych PZL Świdnik  |  
11) zmianę przebiegu stałej trasy lotnictwa wojskowego MRT 2:
1. Lotnisko DĘBLIN (EPDE) 51°33'04,12"N 021°53'31,30"E
2. Miejscowość KOŃSKOWOLA 51°24'32"N 022°03'12"
3. Miejscowość JANÓW LUBELSKI 50°42'32"N 022°24'59"E
4. Miejscowość KRASNYSTAW 50°59'06"N 023°10'35"E
5. Miejscowość CYCÓW 51°18'15"N 023°07'58"E
6. Miejscowość OSTRÓW LUBELSKI 51°29'36"N 022°51'20"E
7. Miejscowość BARANÓW 51°33'30"N 022°08'10"E
1. Lotnisko DĘBLIN (EPDE) 51°33'04,12"N 021°53'31,30"E
Górna granica: 700 m (2297 ft) AMSL Dolna granica: 300 m (984 ft) AMSL;
12) zmianę przebiegu stałej trasy lotów niskich lotnictwa wojskowego MRT 65:
76 – 13 – 8 – 9 – 10 – 11 – 99 – 106 – 107 – 108 – 109 –
110 (51°05'04"N 023°31'25"E)
111 (51°18'15"N 023°07'58"E)
112 (51°29'36"N 022°51'20"E);
13) likwidację strefy ruchu lotniskowego lotniska Świdnik ATZ EPSW;
14) zmianę w sieci dróg lotniczych:
  
  
  
  
§ 2.
|   p.o. Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego  |  
|    Wiceprezes ds. Standardów Lotniczych  |  
- Data ogłoszenia: 2012-09-26
 - Data wejścia w życie: 2012-11-15
 - Data obowiązywania: 2012-11-15
 
REKLAMA
Dzienniki Urzędowe
REKLAMA
REKLAMA
