reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

Uchwała nr XXV/233/2016 Rady Miejskiej Międzychodu

z dnia 19 kwietnia 2016r.

w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Międzychód

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 446 z późn.zm.) oraz art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 250) Rada Miejska Międzychodu po zasięgnięciu opinii Powiatowego Inspektora Sanitarnego uchwala, co następuje:

§ 1. Określa się regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Międzychód, stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Międzychodu.

§ 3. Traci moc uchwała nr XXXIV/299/2013 Rady Miejskiej Międzychodu z dnia 27 lutego 2013 r. w sprawie: regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Międzychód.

§ 4. Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego.

§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2016 roku.


Uzasadnienie

Podjęcie uchwały w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Międzychód jest niezbędne w celu dostosowania regulaminu do przepisów znowelizowanej ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.


Załącznik do Uchwały Nr XXV/233/2016
Rady Miejskiej Międzychodu
z dnia 19 kwietnia 2016 r.
Zalacznik1.pdf

Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Międzychód

reklama
reklama

POLECANE

reklama
reklama

Ostatnio na forum

reklama
reklama

Eksperci portalu infor.pl

Łukasz Koronczok

Sprzedaż Internetowa24

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama