REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe - rok 2025 poz. 11

ZARZĄDZENIE NR 11/2025
GŁÓWNEGO INSPEKTORA TRANSPORTU DROGOWEGO

z dnia 4 lipca 2025 r.

w sprawie powołania Komisji do spraw oceny i zniszczenia druków ścisłego zarachowania - bloczków mandatowych będących na stanie Wydziału Rozliczeń i Windykacji w Biurze Finansowym Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 4 ust. 1 i ust. 3 pkt 3 w związku z art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, z późn. zm.1) zarządza się, co następuje:

§ 1.

Powołuje się Komisję, do dokonania oceny przydatności do dalszego użytkowania druków ścisłego zarachowania - bloczków mandatowych - znajdujących się na stanie magazynowym Wydziału Rozliczeń i Windykacji w Biurze Finansowym Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego, a następnie do zakwalifikowania ich do likwidacji, zwaną dalej „Komisją”.

§ 2.

Druki ścisłego zarachowania - bloczki mandatowe, znajdujące się na stanie magazynowym Wydziału Rozliczeń i Windykacji w Biurze Finansowym Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego - podlegają zniszczeniu, jeżeli na podstawie oceny Komisji, potwierdzonej protokołem zatwierdzonym przez Głównego Inspektora Transportu Drogowego, zostaną uznane za nieaktualne lub niewykorzystane.

§ 3.

Powołuje się Komisję w składzie:

1) Sebastian Pietkiewicz - Przewodniczący Komisji;

2) Rafał Zdun - Członek Komisji;

3) Anna Pąśko - Członek Komisji;

4) Karolina Katana - Członek Komisji.

§ 4.

Osoby powołane do Komisji ponoszą odpowiedzialność za:

1) dokonanie przeglądu oraz ocenę przydatności bloczków mandatowych znajdujących się na stanie magazynowym Wydziału Rozliczeń i Windykacji w Biurze Finansowym Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego;

2) sporządzenie protokołu typowania bloczków mandatowych zakwalifikowanych do likwidacji oraz przekazanie go do zatwierdzenia Głównemu Inspektorowi Transportu Drogowego;

3) prawidłowe przeprowadzenie zniszczenia druków ścisłego zarachowania - bloczków mandatowych.

§ 5.

1. Zniszczenie druków ścisłego zarachowania - bloczków mandatowych powierza się firmie zewnętrznej.

2. Niszczenie druków ścisłego zarachowania - bloczków mandatowych przeprowadza się w obecności Przewodniczącego Komisji i co najmniej jednego Członka Komisji.

§ 6.

Ostateczny termin zniszczenia druków ścisłego zarachowania - bloczków mandatowych ustala się na dzień 16 lipca 2025 r.

§ 7.

Po przeprowadzeniu zniszczenia druków ścisłego zarachowania - bloczków mandatowych, Komisja sporządza protokół, który stanowi podstawę do zdjęcia ich ze stanu magazynowego Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego Biura Finansowego Wydziału Rozliczeń i Windykacji. Protokół jest przechowywany razem z dokumentacją magazynową w Księdze Druków Ścisłego Zarachowania.

§ 8.

Po sporządzeniu protokołu, o którym mowa w § 7, Komisja ulega rozwiązaniu.

§ 9.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Główny Inspektor Transportu Drogowego: Artur Czapiewski


1 Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2023 r. poz. 295 i 1598 oraz z 2024 r. poz. 619, 1685, i 1863.

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2025-07-04
  • Data wejścia w życie: 2025-07-04
  • Data obowiązywania: 2025-07-04
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA