REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe - rok 2025 poz. 142

ZARZĄDZENIE
MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI

z dnia 15 lipca 2025 r.

w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej nr 2 do spraw aplikacji notarialnej przy Ministrze Sprawiedliwości z siedzibą w Warszawie

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 71b § 1 i § 2 i art. 71f § 4 w zw. z art. 74 § 1 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (Dz. U. z 2024 r. poz. 1001 oraz z 2025 r. poz. 479) zarządza się, co następuje:

§ 1.

Powołuje się Komisję Egzaminacyjną nr 2 do spraw aplikacji notarialnej przy Ministrze Sprawiedliwości z siedzibą w Warszawie, zwaną dalej „Komisją”, w składzie:

1) przedstawiciele Ministra Sprawiedliwości:

a) Joanna Machoń - sędzia Sądu Okręgowego w Warszawie,

b) dr Tomasz Pałdyna - sędzia Sądu Apelacyjnego w Warszawie,

c) Ryszard Sarnowicz - sędzia Sądu Apelacyjnego w Warszawie,

d) Magdalena Śliwińska-Stępień - sędzia Sądu Okręgowego w Warszawie;

2) przedstawiciele Krajowej Rady Notarialnej:

a) Małgorzata Czaplicka-Kilarska - notariusz,

b) Małgorzata Sierocka - notariusz;

3) dr hab. Maria Boratyńska - Uniwersytet Warszawski.

§ 2.

Na Przewodniczącego Komisji wyznacza się Ryszarda Sarnowicza.

§ 3.

Na Zastępcę Przewodniczącego Komisji wyznacza się dra Tomasza Pałdynę.

§ 4.

1. Komisję powołuje się do przeprowadzenia egzaminu notarialnego w 2025 r.

2. Obszar właściwości Komisji obejmuje obszar właściwości Izb Notarialnych w Warszawie, w Białymstoku i w Lublinie.

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

z upoważnienia
MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI

Maria Ejchart
PODSEKRETARZ STANU

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2025-07-16
  • Data wejścia w życie: 2025-07-17
  • Data obowiązywania: 2025-07-17
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA