| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Infor.pl > Monitor Rynkowy > Polecane > Beata Drzazga pokazuje, jakie powinno być podejście do pacjenta

Beata Drzazga pokazuje, jakie powinno być podejście do pacjenta

Beata Drzazga pokazuje, jakie powinno być podejście do pacjenta. Poniżej rozmowa z Beatą Drzazgą, właścicielem i prezesem zarządu BetaMed S.A.

Jest pani laureatką wielu nagród. Czym dla pani jest nominacja do tytułu Symbolu Nowoczesnych Usług Medycznych 2018?

Bardzo się z niej cieszę. A jeszcze bardziej cieszy mnie fakt, że świat nareszcie zaczyna dostrzegać, iż usługi medyczne powinny być nie tylko dobre, dostępne, ale i nowoczesne. Dla mnie nowoczesność jest równoznaczna z bardzo wysoką jakością. Można ją u nas odnaleźć na każdym kroku:w zarządzaniu, w usługach, czy w sprzęcie; ale najważniejsza dla mnie jest nowoczesność i jakość w BetaMed S.A. w postaci wieloetapowej, bardzo relacyjnej opieki i indywidualnego podejścia do pacjenta. Już od wejścia jest on otaczany wyjątkowym ciepłem i dobrym słowem. Każdego człowieka traktujemy w sposób indywidualny i ludzki. I to nas wyróżnia. Jakość relacji i obsługi to główne czynniki, na które kładziemy nacisk.

Indywidualne podejście do człowieka widać u państwa nie tylko w stosunku do pacjentów, ale również do pracowników.

Tak, to prawda. Rozpoczynam 18. rok działalności mojej firmy, a pracowników zatrudniam dziś około 3000. Działam na terenie 11 województw w 91 filiach. Centrum Medyczne BetaMed S.A. w Chorzowie otworzyłam w 2015 r. Natomiast reszta to mniejsze lub większe punkty, z których codziennie rano do opieki domowej wyruszają pielęgniarki, lekarze, rehabilitanci. Placówki te powstały jako odpowiedź na rosnące potrzeby osób przewlekle chorych, wymagających specjalistycznej, całodobowej opieki medycznej. Naszym pacjentom gwarantujemy diagnostykę i opiekę lekarzy specjalistów, wykwalifikowanej kadry pielęgniarskiej oraz rehabilitantów. Pracownicy są wielką siłą BetaMed S.A., bo traktują swoją pracę jako misję. Czyli dokładnie tak samo, jak ja. Mamy wspólny cel, zmierzamy w jednym kierunku i dzięki temu możemy mówić, że osiągamy sukces.

A w jakim kierunku zmierza BetaMed S. A.?

W kierunku zmiany odpowiedniego podejścia do pacjenta. Chcę pokazać światu, jak pięknie można traktować chorych ludzi. Mam pracowników, którzy są pełni empatii, którzy kochają pacjentów. I to jest warte podkreślenia! Najważniejsza jest dla mnie miłość do chorych. Dzięki temu nadajemy opiece medycznej zupełnie nową jakość. A ja chciałabym, żeby to było normą w każdym punkcie obsługi pacjenta. Mamy społeczeństwo starzejące się i o tę grupę powinniśmy wyjątkowo zadbać. Oby takich placówek jak moja było więcej. Chcę, aby BetaMed S.A. nadal się rozwijał i pomagał jeszcze większej ilości pacjentów. Niedawno otworzyłam firmę medyczną w USA, BetaMed International w Las Vegas. Jestem bardzo ciekawa tego rynku, który obserwuję od kilku lat. A w Polsce – powtórzę – chciałabym zmiany podejścia i nastawienia do chorych ludzi.

Data publikacji:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Beata Drzazga pokazuje, jakie powinno być podejście do pacjenta
Beata Drzazga pokazuje, jakie powinno być podejście do pacjenta

Beata Drzazga pokazuje, jakie powinno być podejście do pacjenta
Beata Drzazga pokazuje, jakie powinno być podejście do pacjenta

PPK dla pracownika24.90 zł
reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Artykuł Partnerski

Eksperci portalu infor.pl

Łukasz Chmielniak

Specjalista prawa karnego gospodarczego, autor bloga Białe kołnierzyki

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »