reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

OBWIESZCZENIE MINISTRA FINANSÓW

z dnia 16 sierpnia 2001 r.

w sprawie ogłoszenia wysokości: składki przypisanej brutto wszystkich zakładów
ubezpieczeń, kosztów nadzoru nad działalnością ubezpieczeniową i brokerską oraz kosztów działalności Rzecznika Ubezpieczonych i jego Biura, za rok 2000.

Na podstawie § 2 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 30 grudnia 1998 r. w sprawie sposobu obliczania wpłat zakładów ubezpieczeń na pokrycie kosztów nadzoru nad działalnością ubezpieczeniową i brokerską oraz kosztów działalności Rzecznika Ubezpieczonych i jego Biura, terminów uiszczenia wpłat i wysokości odsetek za ich nieuiszczenie w terminie (Dz. U. Nr 166, poz. 1212, z 2000 r. Nr 3, poz. 35 oraz z 2001 r. Nr 14, poz. 127 i Nr 60, poz. 612) ogłasza się, co następuje:

1) wysokość składki przypisanej brutto wszystkich zakładów ubezpieczeń za okres od
dnia 1 stycznia 2000 r. do dnia 31 grudnia 2000 r. wynosi: 20.837.222.834,76 zł (dwadzieścia miliardów osiemset trzydzieści siedem milionów dwieście dwadzieścia dwa tysiące osiemset trzydzieści cztery złote siedemdziesiąt sześć groszy),

2) wysokość kosztów nadzoru nad działalnością ubezpieczeniową i brokerską za okres od
dnia 1 stycznia 2000 r. do dnia 31 grudnia 2000 r. wynosi: 17.718.532,98 zł (siedemnaście milionów siedemset osiemnaście tysięcy pięćset trzydzieści dwa złote dziewięćdziesiąt osiem groszy),

3) wysokość kosztów działalności Rzecznika Ubezpieczonych i jego Biura za okres od
dnia 1 stycznia 2000 r. do dnia 31 grudnia 2000 r. wynosi: 863.323,59 zł (osiemset sześćdziesiąt trzy tysiące trzysta dwadzieścia trzy złote pięćdziesiąt dziewięć groszy).

MINISTER FINANSÓW

J. Bauc

reklama
reklama

POLECANE

reklama
reklama

Ostatnio na forum

reklama
reklama

Eksperci portalu infor.pl

Sebastian Wybranowski

Adwokat, specjalista z zakresu prawa cywilnego i rodzinnego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama