REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe - rok 2013 poz. 13

ZARZĄDZENIE Nr 12
MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ1)

z dnia 8 maja 2013 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego Ministerstwa Edukacji Narodowej

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 39 ust. 6 ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o Radzie Ministrów (Dz. U. z 2012 r. poz. 392) zarządza się, co następuje:

§ 1.

W załączniku do zarządzenia Nr 5 Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 lutego 2013 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Ministerstwa Edukacji Narodowej wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 6 pkt 20 otrzymuje brzmienie:

„20) bezpieczne przetwarzanie danych osobowych, w tym wykonywanie zadań w imieniu administratora danych osobowych, o których mowa w art. 24 i 25 oraz 32–35 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 oraz z 2011 r. Nr 230, poz. 1371), a także bezpieczne przetwarzanie informacji niejawnych oraz wszelkich informacji prawnie chronionych;”;

2) w § 11:

a) w ust. 1 pkt 3 otrzymuje brzmienie:

„3) zawierania umów na realizację zadań oraz dokonywania wszelkich czynności związanych z ich wykonaniem;”,

b) ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„2. Zastępcy dyrektorów podczas nieobecności dyrektora są upoważnieni do zawierania umów na realizację zadań oraz dokonywania wszelkich czynności związanych z ich wykonaniem.”;

3) w § 22 w pkt 15 lit. d otrzymuje brzmienie:

„d) opracowywanie i analizę, we współpracy z właściwymi departamentami, wyników kontroli sprawności i efektywności nadzoru pedagogicznego sprawowanego przez kuratorów oświaty oraz przestrzegania przepisów obowiązujących w tym zakresie,”;

4) w § 23:

a) w pkt 5 wprowadzenie do wyliczenia otrzymuje brzmienie:

„5) funkcjonowania publicznych i niepublicznych, z wyłączeniem integracyjnych i specjalnych:”,

b) pkt 18 otrzymuje brzmienie:

„18) opracowywania wniosków z analiz statystycznych wypadków uczniów w szkołach oraz kierunków działalności profilaktycznej w tym zakresie;”,

c) w pkt 26 lit. b i c otrzymują brzmienie:

„b) opracowywanie projektów arkuszy i programów do przeprowadzania przez kuratorów oświaty kontroli w zakresie zgodności działalności szkół i placówek z przepisami prawa,

c) opracowywanie wyników i wniosków z kontroli przeprowadzonych przez kuratorów oświaty w zakresie zgodności działalności szkół i placówek z przepisami prawa oraz gromadzenie dokumentacji, tj. arkusza, programu, wyników i wniosków z przeprowadzonych kontroli,”;

5) w § 24 w pkt 34 lit. b i c otrzymują brzmienie:

„b) opracowywanie projektów arkuszy i programów do przeprowadzania przez kuratorów oświaty kontroli w zakresie zgodności działalności szkół i placówek z przepisami prawa,

c) opracowywanie wyników i wniosków z kontroli przeprowadzonych przez kuratorów oświaty w zakresie zgodności działalności szkół i placówek z przepisami prawa oraz gromadzenie dokumentacji, tj. arkusza, programu, wyników i wniosków z przeprowadzonych kontroli,”;

6) w § 27 w pkt 32 lit. b i c otrzymują brzmienie:

„b) opracowywanie projektów arkuszy i programów do przeprowadzania przez kuratorów oświaty kontroli w zakresie zgodności działalności szkół i placówek z przepisami prawa,

c) opracowywanie wyników i wniosków z kontroli przeprowadzonych przez kuratorów oświaty w zakresie zgodności działalności szkół i placówek z przepisami prawa oraz gromadzenie dokumentacji, tj. arkusza, programu, wyników i wniosków z przeprowadzonych kontroli,”;

7) w § 28:

a) w pkt 1 lit. b otrzymuje brzmienie:

„b) szkół podstawowych, gimnazjów oraz szkół ponadgimnazjalnych – integracyjnych i specjalnych,”,

b) po pkt 1 dodaje się pkt 1a w brzmieniu:

„1a) funkcjonowania oddziałów integracyjnych w przedszkolach i szkołach ogólnodostępnych;”,

c) pkt 15 otrzymuje brzmienie:

„15) koordynowania zadań wynikających z krajowych i międzynarodowych programów profilaktycznych i zdrowotnych, w tym promowania zdrowego żywienia i zachowań prozdrowotnych;”,

d) w pkt 25 lit. b i c otrzymują brzmienie:

„b) opracowywanie projektów arkuszy i programów do przeprowadzania przez kuratorów oświaty kontroli w zakresie zgodności działalności szkół i placówek z przepisami prawa,

c) opracowywanie wyników i wniosków z kontroli przeprowadzonych przez kuratorów oświaty w zakresie zgodności działalności szkół i placówek z przepisami prawa oraz gromadzenie dokumentacji, tj. arkusza, programu, wyników i wniosków z przeprowadzonych kontroli,”;

8) w § 32 pkt 41 otrzymuje brzmienie:

„41) wykonywania zadań w imieniu administratora danych osobowych w Ministerstwie, wynikających z przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 oraz z 2011 r. Nr 230, poz. 1371), z wyjątkiem zadań, o których mowa w § 6 pkt 20, oraz z wyłączeniem bazy danych systemu informacji oświatowej;”.

§ 2.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

MINISTER EDUKACJI NARODOWEJ

Krystyna Szumilas

 

 

1) Minister Edukacji Narodowej kieruje działem administracji rządowej – oświata i wychowanie, na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2011 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Edukacji Narodowej (Dz. U. Nr 248, poz. 1480).

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2013-05-27
  • Data wejścia w życie: 2013-05-08
  • Data obowiązywania: 2013-05-08
  • Dokument traci ważność: 2015-01-13

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA