REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe - rok 2006 nr 3 poz. 43

Departament Wychowania i Promocji Obronności

DECYZJA Nr 59/MON MINISTRA OBRONY NARODOWEJ

z dnia 14 lutego 2006 r.

w sprawie wprowadzenia odznaki pamiątkowej, oznaki rozpoznawczej i proporczyka na beret 3 pułku przeciwlotniczego im. płk. dypl. Włodzimierza Juliusza Ludwiga w Szczecinie

Tekst pierwotny

Na podstawie § 4 ust. 1 i 2 zarządzenia Nr 28/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 maja 1996 r. w sprawie odznak pamiątkowych i odznak absolwentów oraz oznak dla celów rozpoznawczych w Siłach Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. Rozk. MON poz.178 oraz z 1998 r. poz. 64) - po zasięgnięciu opinii Komisji Historycznej do spraw Symboliki Wojskowej - ustala się, co następuje:

1. Wprowadza się odznakę pamiątkową, zwaną dalej „odznaką", oznakę rozpoznawczą, zwaną dalej „oznaką", i proporczyk na beret, zwany dalej „proporczykiem", 3 pułku przeciwlotniczego im. płk. dypl. Włodzimierza Juliusza Ludwiga w Szczecinie.

2. Zatwierdza się:

1) wzór odznaki, stanowiący załącznik Nr 1 do decyzji;*

2) wzór legitymacji odznaki, stanowiący załącznik Nr 2 do decyzji;*

3) wzór oznaki, stanowiący załącznik Nr 3 do decyzji;*

4) wzór proporczyka, stanowiący załącznik Nr 4 do decyzji.*

3. Nadaje się regulamin odznaki, stanowiący załącznik Nr 5 do decyzji.*

4. Decyzja wchodzi w życie z dniem ogłoszenia, z mocą od dnia podpisania.

Minister Obrony Narodowej: wz. S. Koziej

 

* Załączniki zostały rozesłane do zainteresowanych adresatów poza Dziennikiem Urzędowym.

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2006-03-08
  • Data wejścia w życie: 2006-03-08
  • Data obowiązywania: 2006-03-08
  • Z mocą od: 2006-02-14
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA