REKLAMA
Dzienniki Urzędowe - rok 2004 nr 2 poz. 11
DECYZJA NR 12 KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI
z dnia 20 stycznia 2004 r.
w sprawie planowania środków finansowych na eksploatację w Policji pojazdów i łodzi motorowych w 2004 r.
W celu zaplanowania środków finansowych na eksploatację w Policji pojazdów i łodzi motorowych ustala się, co następuje:
§ 1
Kierownicy jednostek organizacyjnych Policji przy określaniu wielkości przewidywanych potrzeb finansowych na eksploatację w Policji pojazdów i łodzi motorowych posługują się kwotami określonymi w załączniku do decyzji.
§ 2
Przewidywaną wysokość środków finansowych przeznaczonych na zakupy:
1) materiałów pędnych i smarów,
2) materiałów konserwacyjno-remontowych (części zamiennych, akcesoriów, akumulatorów i ogumienia oraz materiałów ochronnych i chemicznych) określa się wysokością kwot na 1 kilometr przebiegu lub 1 motogodzinę pracy pojazdu bądź łodzi motorowej oraz na 1 pojazd znajdujący się w zapasie magazynowym.
§ 3
Planowanie wydatków odbywa się na podstawie założeń planu eksploatacji i przewidywanych na te cele środków finansowych.
§ 4
Przy planowaniu wydatków, o których mowa w § 3 należy uwzględnić różnicę pomiędzy planowanym wydatkowaniem środków finansowych, a obowiązującym normatywem zapasów na materiały mpis i materiały konserwacyjno-remontowe.
§ 5
Traci moc decyzja nr 24/03 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 stycznia 2003 r. w sprawie planowania środków finansowych na eksploatację w Policji pojazdów i łodzi motorowych w 2003 roku (Dz. Urz. KGP Nr 4, poz. 12).
§ 6
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.
Komendant Główny Policji
nadinsp. Leszek Szreder
 Załącznik
 do decyzji nr 12
 Komendanta Głównego Policji
 z dnia 20 stycznia 2004 r.
 PRZEWIDYWANE ŚRODKI FINANSOWE
 na eksploatację pojazdów i łodzi motorowych w jednostkach Policji
 TABELA NR 1
 Przewidywane środki finansowe na eksploatację pojazdów i łodzi motorowych
|   Lp.  |    Rodzaj i typ pojazdu, łodzi motorowej  |     Kwota w zł na 1 km przebiegu lub  |  ||
|   Materiały pędne i smary (poz. 421002) (zł)  |    Materiały konserwacyjno-remontowe (poz. 421010) (zł)  |     Razem  |  ||
|   1  |    2  |    3  |    4  |    5  |  
|   I.  |    Samochody osobowe, furgony i pochodne od tych samochodów z silnikiem o zapłonie iskrowym o pojemności:  |    
  |    
  |    
  |  
|   
  |    
  |    
  |    
  |  |
|   
  |    
  |    
  |    
  |  |
|   
  |    1. do 0,9 dm3 wł.  |    0,24  |    0,27  |    0,51  |  
|   
  |    2. pow. 0,9 do 1,3 dm3 wł.  |    0,26  |    0,40  |    0,66  |  
|   
  |    3. pow. 1,3 do 1,8 dm3 wł.  |    0,34  |    0,42  |    0,76  |  
|   
  |    4. pow. 1,8 do 2,1 dm3 wł.  |    0,39  |    0,44  |    0,83  |  
|   
  |    5. pow. 2,1 do 2,9 dm3 wł.  |    0,45  |    0,49  |    0,94  |  
|   
  |    6. pow. 2,9 do 3,4 dm3 wł.  |    0,50  |    0,57  |    1,07  |  
|   
  |    7. pow. 3,4 dm3  |    0,60  |    0,63  |    1,23  |  
|   II.  |    Samochody osobowe, furgony i pochodne od tych samochodów z silnikiem o zapłonie samoczynnym o pojemności:  |    
  |    
  |    
  |  
|   
  |    
  |    
  |    
  |  |
|   
  |    
  |    
  |    
  |  |
|   
  |    1. do 1,6 dm3 wł.  |    0,23  |    0,19  |    0,42  |  
|   
  |    2. pow. 1,6 do 2,5 dm3 wł.  |    0,34  |    0,22  |    0,56  |  
|   
  |    3. pow. 2,5 dm3  |    0,39  |    0,31  |    0,70  |  
|   III.  |    Samochody ciężarowe i pochodne oraz specjalne z silnikiem o zapłonie samoczynnym i dopuszczalnym ciężarze całkowitym:  |    
  |    
  |    
  |  
|   
  |    
  |    
  |    
  |  |
|   
  |    
  |    
  |    
  |  |
|   
  |    1. do 8,0 t wł.  |    0,55  |    0,41  |    0,96  |  
|   
  |    2. pow. 8,0 do 10,0 t wł.  |    0,49  |    0,41  |    0,90  |  
|   
  |    3. pow. 10,0 do 12,0 t. wł.  |    0,55  |    0,46  |    1,01  |  
|   
  |    4. pow. 12,0 do 15,0 t wł.  |    0,70  |    0,46  |    1,16  |  
|   
  |    5. pow. 15,0 t  |    0,73  |    0,51  |    1,24  |  
|   IV.  |    Autobusy z silnikiem o zapłonie samoczynnym i dopuszczalnym ciężarze całkowitym:  |    
  |    
  |    
  |  
|   
  |    
  |    
  |    
  |  |
|   
  |    1. do 6,0 t wł.  |    0,41  |    0,29  |    0,70  |  
|   
  |    2. pow. 6,0 do 9,0 t wł.  |    0,46  |    0,31  |    0,77  |  
|   
  |    3. pow. 9,0 do 11,0 t wł.  |    0,52  |    0,33  |    0,85  |  
|   
  |    4. pow. 11,0 do 14,0 t wł.  |    0,58  |    0,38  |    0,96  |  
|   
  |    5. pow. 14,0 t  |    0,81  |    0,40  |    1,21  |  
|   V.  |    Motocykle o pojemności silnika:*  |    
  |    
  |    
  |  
|   
  |    1. do 250 cm3  |    0,16  |    0,19  |    0,35  |  
|   
  |    2. pow. 250 do 500 cm3 wł.  |    0,24  |    0,22  |    0,46  |  
|   
  |    3. pow. 500 cm3  |    0,26  |    0,51  |    0,77  |  
|   VI.  |    Łodzie motorowe z silnikiem o pojemności:**  |    
  |    
  |    
  |  
|   
  |    1. do 250 cm3  |    16,20  |    1,37  |    17,57  |  
|   
  |    2. pow. 250 do 500 cm3 wł.  |    24,30  |    2,01  |    26,31  |  
|   
  |    3. pow. 500 cm3 do 1500 cm3 wł.  |    50,40  |    4,16  |    54,56  |  
|   
  |    4. pow. 1500 cm3 do 2500 cm3 wł.  |    81,36  |    7,75  |    89,11  |  
|   
  |    5. pow. 2500 cm3 (silnik z ZS)  |    47,93  |    7,93  |    55,86  |  
|   VII.  |    Pojazdy specjalne  |    
  |    
  |    
  |  
|   
  |    1. Transporter opancerzony BTR 60PB  |    2,74  |    2,10  |    4,84  |  
|   
  |    2. Hydromil II  |    1,20  |    0,92  |    2,12  |  
|   
  |    3. Ciężarowe z silnikiem o zapłonie iskrowym  |    1,16  |    0,89  |    2,05  |  
|   VIII.  |    Przyczepy***  |    
  |    
  |    
  |  
|   
  |    1. do pojazdów określonych w pozycji I  |    0,0200  |    0,0907  |    0,1107  |  
|   
  |    2. do pojazdów określonych w pozycji II  |    0,00713  |    0,03220  |    0,03933  |  
|   
  |    3. do pojazdów określonych w pozycji III  |    0,0176  |    0,0793  |    0,0969  |  
|   IX.  |    Ciągniki rolnicze**  |    
  |    
  |    
  |  
|   
  |    wszystkie typy  |    16,77  |    4,03  |    20,80  |  
* kwoty dotyczące motocykli eksploatowanych do celów szkoleniowych w szkołach Policji podwyższa się o 100%
** dotyczy 1 motogodziny pracy
*** na tkm
UWAGA! Kwoty wyszczególnione w tabeli nr 1 podwyższa się o 20% dla pojazdów posiadających napęd na więcej niż 1 oś.
 TABELA NR 2
 Przewidywane środki finansowe na konserwację pojazdów znajdujących się w zapasie magazynowym
|   Lp.  |    Rodzaj pojazdu  |    Kwota w zł na 1 pojazd w stosunku rocznym  |  ||
|   Materiały pędne i smary (poz. 421002) (zł)  |    Materiały konserwacyjno-remontowe (poz. 421010) (zł)  |    Razem(zł)  |  ||
|   1  |    2  |    3  |    4  |    5  |  
|   1.  |    Samochody osobowe, furgony i pochodne oraz samochody osobowe terenowe i specjalne na podwoziu takich samochodów  |    164,61  |    160,38  |    324,99  |  
|   2.  |    Samochody ciężarowe dwuosiowe i specjalne na podwoziu takich samochodów  |    185,73  |    1.538,98  |    1.724,71  |  
|   3.  |    Samochody ciężarowe o więcej niż dwóch osiach i specjalne na podwoziach takich samochodów  |    225,25  |    1.917,74  |    2.142,99  |  
|   4.  |    Motocykle  |    40,37  |    42,66  |    83,03  |  
|   5.  |    Przyczepy i naczepy 1-osiowe  |    18,18  |    76,24  |    94,42  |  
|   6.  |    Przyczepy i naczepy wieloosiowe  |    32,41  |    133,41  |    165,82  |  
- Data ogłoszenia: 2004-02-09
 - Data wejścia w życie: 2004-01-20
 - Data obowiązywania: 2004-01-20
 - Dokument traci ważność: 2005-03-03
 
REKLAMA
Dzienniki Urzędowe
REKLAMA
REKLAMA
