| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

DECYZJA NR 15
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO

z dnia 5 czerwca 2008 r.

w sprawie zatwierdzenia zmian struktury przestrzeni powietrznej

Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. - Prawo lotnicze (Dz. U. z 2006 r. Nr 100, poz. 696 z późn. zm.1)) zarządza się, co następuje:

§ 1. Zatwierdza się:

1) w opisie rejonu kontrolowanego lotniska Wrocław:

a) usunięcie opisu ogólnego,

b) wprowadzenie nowych granic TMA Wrocław:

„SEKTOR A

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 51°15'40”N 016°23'22”E

2) 51°28'33”N 017°22'48”E

3) 51°18'55”N 017°34'40”E

4) 50°54'41”N 017°41'45”E

5) 50°52'31”N 017°30'00”E

6) 50°49'28”N 016°59'52”E

7) 51°00'14”N 016°30'15”E

1) 51°15'40”N 016°23'22”E

Górna granica: 2000m (6500ft) AMSL

Dolna granica: 650m (2133ft) AMSL

SEKTOR B

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 51°13'47”N 016°14'39”E

2) 51°30'49”N 016°52'49”E

3) 51°28'33”N 017°22'48”E

4) 51°18'55”N 017°34'40”E

5) 50°54'41”N 017°41'45”E

6) 50°52'31”N 017°30'00”E

7) 50°49'28”N 016°59'52”E

8) 50°48'40”N 016°52'03”E

9) 50°57'57”N 016°17'27”E

1) 51°13'47”N 016°14'39”E

Górna granica: FL125

Dolna granica: 2000m (6500ft) AMSL”;

2) zmianę granic poziomych przestrzeni dla strefy oczekiwania dla lotniska Łódź/Lublinek w TMA Warszawa:

„1) 51°52'53''N 019°28'42''E

2) 52°02'23''N 019°43'19''E

3) 51°59'44''N 019°57'39''E

4) 51°48'53''N 020°03'04''E

5) 51°42'44''N 019°47'06''E

6) 51°41'15''N 019°39'03''E

7) 51°40'28''N 019°34'58''E

8) 51°40'30''N 019°34'53''E

1) 51°52'53''N 019°28'42''E'';

3) zmianę tytułu w ENR 2.1 - 9 punktu 3.7 w TMA Warszawa:

JEST: „Rejon kontrolowany sektora Warszawa”

POWINNO BYĆ:„Przestrzeń dla sektorów lotniska Mińsk Mazowiecki w TMA Warszawa”;

4) wprowadzenie dodatkowego rejonu kontrolowanego lotniska Warszawa:

„SEKTOR

Granice poziome wyznacza linia łącząca punkty:

1) 51°30'00''N 021°15'50”E

2) 51°29'22''N 021°48'31”E

3) 52°03'11''N 022°13'32”E

1) 51°30'00''N 021°15'50”E

Granice pionowe: FL125 - FL245”;

5) zmianę granic CTR Łódź:

„CTR Łódź

1) 51°47'18''N 019°05'05''E

2) 51°54'08''N 019°41'09''E

3) 51°42'44''N 019°47'06''E

4) 51°41'15''N 019°39'03''E

5) 51°42'39''N 019°30'43''E

6) 51°37'16''N 019°18'20''E

7) 51°39'28''N 019°09'31''E

1) 51°47'18''N 019°05'05''E

Granice pionowe: GND - 550m (1804ft) AMSL”;

6) wprowadzenie TMA Łódź:

„TMA ŁÓDŹ SEKTORA

1) 51°47'18''N 019°05'05''E

2) 51°51'21''N 019°26'21''E

3) 52°02'23''N 019°43'19''E

4) 51°59'44''N 019°57'39''E

5) 51°48'53''N 020°03'04''E

6) 51°42'44''N 019°47'06''E

7) 51°41'15''N 019°39'03''E

8) 51°42'39''N 019°30'43''E

9) 51°37'16''N 019°18'20''E

10) 51°39'28''N 019°09'31''E

1) 51°47'18''N 019°05'05''E

Granice pionowe: 550m (1804ft) - 1700m(5500ft) AMSL

TMA ŁÓDŹ SEKTOR B

1) 51°47'45''N 018°51'48''E

2) 51°53'49''N 018°52'03''E

3) 52°02'23''N 019°43'19''E

4) 51°59'44''N 019°57'39''E

5) 51°48'53''N 020°03'04''E

6) 51°42'44''N 019°47'06''E

7) 51°41'15''N 019°39'03''E

8) 51°37'16''N 019°18'20''E

9) 51°39'28''N 019°09'31''E

10) 51°43'12''N 018°54'25''E

1) 51°47'45''N 018°51'48''E

Granice pionowe: 1700m(5500ft) AMSL - FL095

Klasa przestrzeni:

C

Organ kierujący ruchem:

TWR ŁÓDŹ

Znak wywoławczy:

ŁÓDŹ WIEŻA

Języki:

polski, angielski”;

7) usunięcie punktów oczekiwania (AD 2 EPLL 7-2-1; AD 2 EPLL-7):

„CHARLIE, GOLF, MIKE, TANGO, ZULU”;

8) korektę współrzędnych punktu oczekiwania:

„KILO - 51°43'43”N 019°48'38”E (południowa strona miejscowości Koluszki) „;

9) zmianę zapisów w AD 2 EPLL 7; 22. PROCEDURY LOTU:

„2.1. Doloty i odloty VFR (patrz AD 2 EPLL 7-2-1) do/z lotniska ŁÓDŹ/Lublinek odbywają się po następujących trasach:

Trasa VFR nr 1: punkt ALPHA 51°50'00”N019°14'26”E (Nowy Adamów) - punkt NOVEMBER 51°44'02”N 019°22'32”E (żwirowisko) - lotnisko ŁÓDŹ/Lublinek.

Trasa VFR nr 2: punkt PAPA 51°45'41”N 019°03'30”E (Przyrownica) - punkt NOVEMBER 51°44'02”N 019°22'32”E (żwirowisko) - lotnisko ŁÓDŹ/Lublinek.

Trasa VFR nr 3: punkt KILO 51°43'43”N 019°48'38”E (południowa strona miejscowości Koluszki) - punkt SIERRA 51°41'25”N 019°26'36”E (stawy) - lotnisko ŁÓDŹ/Lublinek.

2.2. Przy dolotach wykonywanych do wysokości 550m AMSL po trasach wymienionych powyżej punktami nawiązania łączności z TWR EPLL są punkty: SIERRA, KILO, ALPHA, PAPA. Dodatkowo punktem nawiązania łączności z TWR EPLL jest punkt OSCAR 51°53'11”N 019°34'05”E (Sosnowiec).”;

10) usunięcie pozostałych tras dolotowych VFR w AD 2 EPLL 7; 22. PROCEDURY LOTU;

11) zmianę zapisu „Uwaga” w ENR 1.6-4 punkt 11:

„Uwaga: Zapis w punkcie 11.1 nie dotyczy TMA Rzeszów, TMA Szczecin, TMA Łódź oraz TMA Wrocław.”;

12) zmianę granic sektorów ACC:

„Sektor EPWW D, wyznaczony linią łączącą następujące punkty:

1) punkt przecięcia równoleżnika 51°30'42”N z granicą FIR

2) 51°38'52”N 016°20'21”E (REP „KULUV”)

3) 51°42'00”N 016°59'51”E (REP „XIDNA”)

4) 51°43'48”N 017°23'56”E (REP „BESTO”)

5) 51°45'00”N 017°40'42”E (REP „BADNO”)

6) 52°42'48”N 017°37'28”E

7) 52°51'00”N 017°37'00”E (REP „MAGAN”)

8) 53°06'58”N 017°02'07”E (REP „DEKUT”)

9) 53°11'18”N 016°34'37”E

10) punkt przecięcia równoleżnika 52°43'43”N z granicą FIR
dalej wzdłuż zachodniej granicy FIR do:

1) punktu przecięcia równoleżnika 51 °30'42”N z granicą FIR

Sektor EPWW C, wyznaczony linią łączącą następujące punkty:

1) 51°45'00”N 017°40'42”E (REP „BADNO”)

2) 51°29'18”N 018°00'29”E (REP „MIXAT”)

3) 50°53'40”N 018°44'18”E (REP „BAREX”)

4) 51°08'57”N 019°06'43”E (REP „MAKOV”)

5) 51°29'45”N 020°13'47”E

6) 52°06'24”N 020°19'13”E (REP „KUKOV”)

7) 52°27'07”N 019°48'33”E

8) 52°42'48”N 017°37'28”E

1) 51°45'00”N 017°40'42”E (REP „BADNO”)

Sektor EPWW G, wyznaczony linią łączącą następujące punkty:

1) 54°57'13”N 015°55'53”E

2) 54°13'51”N 017°24'49”E

3) 53°42'22”N 017°00'13”E (REP "MAPEX”)

4) 53°11'18”N 016°34'37”E

5) 53°06'58”N 017°02'07”E (REP "DEKUT”)

6) 52°51'00”N 017°37'00”E (REP „MAGAN”)

7) 52°42'48”N 017°37'28”E

8) 52°27'07”N 019°48'33”E

9) 52°35'51”N 019°59'44”E (REP „MOMEN”)

10) 52°42'16”N 020°19'42”E (REP "IDAKO”)

11) 53°00'00”N 020°30'00”E

12) punkt przecięcia południka 020°30'00”E z północną granicą FIR dalej wzdłuż północnej granicy FIR do:

1) 54°57'13”N 015°55'53”E

Sektor EPWW B, wyznaczony linią łączącą następujące punkty:

1) punkt przecięcia równoleżnika 52°43'43”N z granicą FIR

2) 53°11'18”N 016°34'37”E

3) 53°42'22”N 017°00'13”E (REP "MAPEX”)

4) 54°13'51”N 017°24'49”E

5) 54°57'13”N 015°55'53”E

dalej wzdłuż północnej i zachodniej granicy FIR do:

1) punkt przecięcia równoleżnika 52°43'43”N z granicą FIR”;

13) wprowadzenie nowych granic MATZ ŁASK:

 

Oznaczenie

Granice poziome

Granice
pionowe

Okres
aktywności

Częstotliwość/
Znak
wywoławczy/

Język

MATZ
ŁASK
(EPLK)

1) 51°43'12”N

 

018°54'25”E

Patrz niżej

Patrz niżej

Patrz niżej

Patrz niżej

2) 51°33'46”N

 

019°32'12”E

3) 51°30'37”N

 

019°40'29”E

4) 51°18'52”N

 

019°34'50”E

5) 51°20'46”N

 

019°25'13”E

6) 51°28'16”N

 

018°46'04”E

7) 51°29'13”N

 

018°40'49”E

8) 51°40'38”N

 

018°45'47”E

1) 51°43'12”N

 

018°54'25”E

MATZ
EPLK
A

1) 51°43'12”N

 

018°54'25”E

FL0953
GND

H24

128,500MHz
Łask INFO1

PL, Eng2

2) 51°33'46”N

 

019°32'12”E

3) 51°20'46”N

 

019°25'13”E

4) 51°28'16”N

 

018°46'04”E

1) 51°43'12”N

 

018°54'25”E

MATZ
EPLK
B

1) 51°33'46”N

 

019°32'12”E

FL0953
762m
(2500ft)
AMSL

H24

128,500MHz
Łask INFO1

PL, Eng2

2) 51°30'37”N

 

019°40'29”E

3) 51°18'52”N

 

019°34'50”E

4) 51°20'46”N

 

019°25'13”E

1) 51°33'46”N

 

019°32'12”E

MATZ
EPLK
C

1) 51°28'16”N

 

018°46'04”E

FL0953
762m
(2500ft)
AMSL

H24

128,500MHz
Łask INFO1

PL, Eng2

2) 51°29'13”N

 

018°40'49”E

3) 51°40'38”N

 

018°45'47”E

4) 51°43'12”N

 

018°54'25”E

1) 51°28'16”N

 

018°46'04”E

 

14) wprowadzenie nowych granic MATZ PRUSZCZ GDAŃSKI:

Oznaczenie

Granice poziome

Granice
pionowe

Okres
aktywności

Częstotliwość/
Znak
wywoławczy/

Język

MATZ
PRUSZCZ
GDAŃSKI
(EPPR)

1) 54°15'26”N

 

018°39'05”E

550m
1804ft

GND

 

 

 

2) 54°14'16”N

 

018°49'38”E

3) 54°13'00”N

 

019°00'00”E

4) 54°09'00”N

 

019°00'00”E

5) 54°11'02”N

 

018°41'02”E

6) 54°11'45”N

 

018°34'15”E

7) 54°16'00”N

 

018°35'08”E

1) 54°15'26”N

 

018°39'05”E

 

15) zmianę granic poziomych ATZ MIROSŁAWICE (Suplement 23/06):

Oznaczenie

Granice poziome

Granice
pionowe

Czas
aktywności

Uwagi

ATZ
MIROSŁAWICE
(EPMR)

1) 50°59'15”N

 

016°48'01”E

 

 

 

2) 50°57'45”N

 

016°53'22”E

3) 50°52'22”N

 

016°51'56”E

4) 50°47'29”N

 

016°50'39”E

5) 50°50'34”N

 

016°28'59”E

6) 50°56'28”N

 

016°29'46”E

7) 50°57'58”N

 

016°36'32”E

1) 50°59'15”N

 

016°48'01”E

 

 

 

 

Sektor A

 

 

 

1) 50°57'58”N

 

016°36'32”E

2) 50°52'22”N

 

016°51'56”E

3) 50°57'45”N

 

016°53'22”E

4) 50°59'15”N

 

016°48'01”E

1) 50°57'58”N

 

016°36'32”E

 

 

 

 

Sektor B

 

 

 

1) 50°50'34”N

 

016°28'59”E

2) 50°47'29”N

 

016°50'39”E

3) 50°52'22”N

 

016°51'56”E

4) 50°57'58”N

 

016°36'32”E

5) 50°56'28”N

 

016°29'46”E

1) 50°50'34”N

 

016°28'59”E

 

16) zmianę granic poziomych strefy niebezpiecznej EP D54:

Nazwa i granice poziome

Górna granica
Dolna granica

Rodzaj ograniczeń
lub zagrożenia

Uwagi

EP D54 MIERZEJA

 

 

Aktywność strefy
zgodnie z NOTAM
i AUP

Linia łącząca następujące punkty:

1) 54°23'54,6”N

 

018°59'50,4”E

2) 54°32'54,6”N

 

019°06'38,4”E

3) 54°40'54,6”N

 

019°12'50,4”E

4) 54°33'54,6”N

 

019°23'07,8”E

5) 54°27'54,6”N

 

019°22'56,4”E

6) 54°24'56,8”N

 

019°21'49,7”E

7) 54°23'54,7”N

 

019°19'41,5”E

1) 54°23'54,6”N

 

018°59'50,4”E

 

17) wprowadzenie zmiany do ENR 5.1 punkt 4.6:

JEST: 4.6 „Informacje o aktywności stref niebezpiecznych leżących w przestrzeni kontrolowanej są publikowane w NOTAM”.;

POWINNO BYĆ: 4.6 „Informacje o aktywności stref niebezpiecznych są publikowane w NOTAM oraz w AUR”;

18) wprowadzenie zmian do ENR 5.1.3 w tabeli strefy niebezpieczne, w kolumnie uwagi dla wszystkich poligonów:

POWINIEN BYĆ ZAPIS: „Aktywność strefy zgodnie z NOTAM i AUR”;

19) zmianę granic TSA 04:

Oznaczenie

Granice poziome

Granice
pionowe

Okres
aktywności

Uwagi

EP TSA 04

EP TSA 04A

 

 

 

Zgodnie z AUP

 

1) 51°41'00”N

 

021°44'00”E

2) 51°57'40”N

 

021°58'00”E

3) 52°02'00”N

 

022°09'00”E

4) 52°00'00”N

 

022°17'00”E

5) 51°56'00”N

 

022°23'00”E

6) 51°55'00”N

 

022°46'00”E

7) 51°48'56”N

 

023°08'03”E

8) 51°22'35”N

 

023°16'10”E

9) 50°50'33”N

 

023°25'05”E

10) 50°43'01”N

 

022°52'25”E

11) 50°40'10”N

 

022°40'25”E

12) 51°14'51”N

 

022°08'35”E

13) 51°25'00”N

 

021°59'05”E

1) 51°41'00”N

 

021°44'00”E

 

 

 

EP TSA 04A

 

 

FL245
GND

1) 51°49'36”N

 

022°06'15”E

2) 51°56'00”N

 

022°23'00”E

3) 51°55'00”N

 

022°46'00”E

4) 51°20'44”N

 

022°50'32”E

5) 51°18'28”N

 

022°20'54”E

1) 51°49'36”N

 

022°06'15”E

 

Oznaczenie

Granice poziome

Granice
pionowe

Okres aktywności

Uwagi

EP TSA 04

EP TSA 04B

 

 

 

Zgodnie z AUP

 

1) 51°41'00”N

 

021°44'00”E

FL085
GND

Strefa kolizyjna
z TMA Warszawa
Patrz ENR 2.3-1

2) 51°57'40”N

 

021°58'00”E

3) 52°02'00”N

 

022°09'00”E

4) 52°00'00”N

 

022°17'00”E

5) 51°56'00”N

 

022°23'00”E

6) 51°49'36”N

 

022°06'15”E

1) 51°41'00”N

 

021°44'00”E

 

 

 

 

 

 

EP TSA 04C

 

 

 

 

 

1) 51°55'00”N

 

022°46'00”E

FL245
GND

2) 51°48'56”N

 

023°08'03”E

3) 51°22'35”N

 

023°16'10”E

4) 51°20'44”N

 

022°50'32”E

1) 51°55'00”N

 

022°46'00”E

 

 

 

 

 

 

EP TSA 04D

 

 

 

 

 

1) 51°18'28”N

 

022°20'54”E

FL245
1050m
(3500 ft)

2) 51°20'44”N

 

022°50'32”E

3) 51°22'35”N

 

023°16'10”E

4) 50°50'33”N

 

023°25'05”E

5) 50°43'01”N

 

022°52'25”E

1) 51°18'28”N

 

022°20'54”E

 

 

 

 

 

 

EP TSA 04E

 

 

 

 

 

1) 51°14'51”N

 

022°08'35”E

FL165
1050m
(3500 ft)

2) 51°18'28”N

 

022°20'54”E

3) 50°43'01”N

 

022°52'25”E

4) 50°40'10”N

 

022°40'25”E

1) 51°14'51”N

 

022°08'35”E

 

 

 

 

 

 

EP TSA 04F

 

 

 

 

 

1) 51°25'00”N

 

021°59'05”E

FL165
GND

2) 51°29'23”N

 

022°15'48”E

3) 51°18'28”N

 

022°20'54”E

4) 51°14'51”N

 

022°08'35”E

1) 51°25'00”N

 

021°59'05”E

 

 

 

 

 

 

EP TSA 04G

 

 

 

 

 

1) 51°41'00”N

 

021°44'00”E

FL125
GND

2) 51°49'36”N

 

022°06'15”E

3) 51°29'23”N

 

022°15'48”E

4) 51°25'00”N

 

021°59'05”E

1) 51°41'00”N

 

021°44'00”E

 

20) zmianę granic TSA20:

Oznaczenie

Granice poziome

Granice
pionowe

Okres
aktywności

Uwagi

EP TSA 20

EP TSA 20

 

 

 

 

 

 

1) 54°12'04”N

 

018°30'56”E

 

Wymagane
zezwolenie ATC
Zgodnie z AUP

Strefa kolizyjna
z TMA GDAŃSK
Patrz ENR 2.3-1

2) 54°11'45”N

 

018°34'15”E

3) 54°11'02”N

 

018°41'02”E

4) 54°09'00”N

 

019°00'00”E

5) 54°03'20”N

 

018°51'59”E

6) 53°59'58”N

 

018°31'28”E

7) 53°58'38”N

 

018°23'30”E

8) 54°02'00”N

 

018°16'39”E

9) 54°08'01”N

 

018°27'54”E

1) 54°12'04”N

 

018°30'56”E

 

 

 

 

EP TSA 20A

 

 

 

1) 54°02'00”N

 

018°16'39”E

1350m (4500 ft)
GND

2) 54°08'01”N

 

018°27'54”E

3) 53°59'58”N

 

018°31'28”E

4) 53°58'38”N

 

018°23'30”E

1) 54°02'00”N

 

018°16'39”E

 

 

 

 

 

EPTSA 20B

 

 

 

 

1) 54°12'04”N

 

018°30'56”E

1700m (5500 ft)
GND

Strefa lotów tylko
dla Aeroklubu
Gdańskiego

2) 54°11'45”N

 

018°34'15”E

3) 54°11'02”N

 

018°41'02”E

4) 53°59'58”N

 

018°31'28”E

5) 54°08'01”N

 

018°27'54”E

1) 54°12'04”N

 

018°30'56”E

 

 

 

 

EP TSA 20C

 

 

 

1) 54°11'02”N

 

018°41'02”E

1700m (5500 ft)
GND

2) 54°03'20”N

 

018°51'59”E

3) 53°59'58”N

 

018°31'28”E

1) 54°11'02”N

 

018°41'02”E

 

 

 

 

EPTSA 20D

 

 

1700m (5500 ft)
GND

1) 54°11'02”N

 

018°41'02”E

2) 54°09'00”N

 

019°00'00”E

3) 54°03'20”N

 

018°51'59”E

1) 54°11'02”N

 

018°41'02”E

 

21) zmianę granic TSA05:

Oznaczenie

Granice poziome

Granice
pionowe

Okres
aktywności

Uwagi

 

 

 

 

 

 

 

EP TSA 05

1) 51°00'00”N

 

020°47'35”E

 

Zgodnie z AUP

 

 

2) 51°17'37”N

 

021°00'00”E

3) 51°21'00”N

 

021°23'59”E

4) 51°41'00”N

 

021°44'00”E

5) 51°25'00”N

 

021°59'05”E

6) 51°14'51”N

 

022°08'35”E

7) 50°40'10”N

 

022°40'25”E

8) 50°45'44”N

 

021°57'21”E

9) 50°40'05”N

 

021°50'20”E

10) 50°27'00”N

 

021°42'59”E

11) 50°44'23”N

 

020°36'42”E

1) 51°00'00”N

 

020°47'35”E

 

 

 

 

 

 

 

 

EP TSA 05A

 

 

 

 

 

1) 51°17'37”N

 

021°00'00”E

FL245
GND

 

 

2) 51°21'00”N

 

021°23'59”E

3) 50°53'49”N

 

021°49'48”E

4) 51°00'00”N

 

020°47'35”E

1) 51°17'37”N

 

021°00'00”E

 

 

 

 

 

 

 

 

EP TSA 05B

 

 

 

 

 

1) 51°00'00”N

 

020°47'35”E

FL245
1050m (3500 ft)

 

 

2) 50°53'49”N

 

021°49'48”E

3) 50°45'44”N

 

021°57'21”E

4) 50°40'05”N

 

021°50'20”E

5) 50°27'00”N

 

021°42'59”E

6) 50°44'23”N

 

020°36'42”E

1) 51°00'00”N

 

020°47'35”E

 

 

 

 

 

 

 

 

EP TSA 05C

 

 

 

 

 

1) 51°21'00”N

 

021°23'59”E

FL125
500m (1640ft)

 

 

2) 51°41'00”N

 

021°44'00”E

3) 51°25'00”N

 

021°59'05”E

4) 51°00'00”N

 

021°43'59”E

1) 51°21'00”N

 

021°23'59”E

 

 

 

 

 

 

 

 

EP TSA 05D

 

 

 

 

 

1) 51°00'00”N

 

021°43'59”E

FL125
500m (1640ft)

 

 

2) 51°25'00”N

 

021°59'05”E

3) 51°14'51”N

 

022°08'35”E

4) 50°40'10”N

 

022°40'25”E

5) 50°45'44”N

 

021°57'21”E

6) 50°53'49”N

 

021°49'48”E

1) 51°00'00”N

 

021°43'59”E

 

22) zmianę granic TSA06:

Oznaczenie

Granice poziome

Granice
pionowe

Okres
aktywności

Uwagi

EP TSA 06

EP TSA 06

 

 

 

 

 

EP TSA 06A

 

 

 

 

 

1) 51°15'16”N

 

017°39'20”E

2) 51°23'05”N

 

018°10'44”E

3) 50°56'43”N

 

018°51'18”E

4) 50°46'29”N

 

019°06'46”E

5) 50°43'08”N

 

018°30'36”E

6) 51°06'00”N

 

017°42'09”E

1) 51°15'16”N

 

017°39'20”E

 

 

 

 

 

 

 

 

EP TSA 06B

 

 

 

 

 

1) 51°23'05”N

 

018°10'44”E

2) 51°36'59”N

 

019°12'31”E

3) 51°34'45”N

 

019°36'37”E

4) 50°59'51”N

 

019°39'12”E

5) 50°56'43”N

 

018°51'18”E

1) 51°23'05”N

 

018°10'44”E

 

 

 

 

 

 

 

 

EP TSA 06C

 

 

FL285
1050m (3500 ft)

 

 

1) 50°56'43”N

 

018°51'18”E

2) 50°59'51”N

 

019°39'12”E

3) 50°57'00”N

 

019°39'24”E

4) 50°48'41”N

 

019°31'57”E

5) 50°46'29”N

 

019°06'46”E

1) 50°56'43”N

 

018°51'18”E

 

23) usunięcie TSA34:

24) zmianę granic TSA44:

Oznaczenie

Granice poziome

Granice
pionowe

Okres
aktywności

Uwagi

EP TSA 44

1) 54°15'26”N

 

018°39'05”E

1700m (5500 ft)
550m (1804 ft)

Wymagane
zezwolenie ATC
Zgodnie z AUP

Strefa kolizyjna
z TMA GDAŃSK Patrz ENR 2.3-1

2) 54°14'16”N

 

018°49'38”E

3) 54°13'00”N

 

019°00'00”E

4) 54°09'00”N

 

019°00'00”E

5) 54°11'02”N

 

018°41'02”E

6) 54°11'45”N

 

018°34'15”E

7) 54°16'00”N

 

018°35'08”E

1) 54°15'26”N

 

018°39'05”E

 

25) wprowadzenie nowego TSA48:

Oznaczenie

Granice poziome

Granice
pionowe

Okres
aktywności

Uwagi

EP TSA 48

EP TSA 48

 

 

 

 

 

 

1) 54°23'13”N

 

018°44'41”E

 

 

 

2) 54°25'09”N

 

018°47'50”E

3) 54°23'00”N

 

019°00'00”E

Zgodnie z AUP

4) 54°19'32”N

 

018°58'31”E

 

5) 54°17'50”N

 

019°07'11”E

6) 54°13'00”N

 

019°00'00”E

7) 54°14'13”N

 

018°49'33”E

8) 54°15'26”N

 

018°39'05”E

1) 54°23'13”N

 

018°44'41”E

 

 

 

 

 

 

 

 

EP TSA 48A

 

 

 

 

 

1) 54°23'13”N

 

018°44'41”E

280m (919ft)
GND

 

 

2) 54°19'32”N

 

018°58'31”E

3) 54°14'16”N

 

018°49'38”E

4) 54°15'26”N

 

018°39'05”E

1) 54°23'13”N

 

018°44'41”E

 

 

 

 

 

 

 

 

EP TSA 48B

 

 

 

 

 

1) 54°23'13”N

 

018°44'41”E

280m (919 ft)
GND

 

 

2) 54°25'09”N

 

018°47'50”E

3) 54°23'00”N

 

019°00'00”E

4) 54°19'32”N

 

018°58'31”E

1) 54°23'13”N

 

018°44'41”E

 

 

 

 

 

 

 

 

EP TSA 48C

 

 

 

 

 

1) 54°19'32”N

 

018°58'31”E

280m (919 ft)
GND

 

 

2) 54°17'50”N

 

019°07'11”E

3) 54°13'00”N

 

019°00'00”E

4) 54°14'16”N

 

018°49'38”E

1) 54°19'32”N

 

018°58'31”E

 

26) wprowadzenie nowego TSA47:

Oznaczenie

Granice poziome

Granice
pionowe

Okres
aktywności

Uwagi

EP TSA 47

Okrąg o promieniu 2,7 NM (5 km) i środku o współrzędnych

FL105
GND

Wymagane
zezwolenie
ATC/Zgodnie
z AUP

Tylko dla skoków
spadochronowych /
Strefa kolizyjna
z TMA WROCŁAW

51°12'50”N

 

017°26'07”E

 

27) zmianę granic TRA03:

Oznaczenie

Granice poziome

Granice
pionowe

Częstotliwość/
Znak wywoławczy/
Język

Okres
aktywności

Uwagi

EP TRA 03

EP TRA 03A

 

 

 

 

 

 

 

1) 49°50'00”N

 

019°20'00”E

FL 225
FL95

 

 

 

 

2) 49°50'00”N

 

018°50'00”E

 

 

 

 

 

3) 49°32'00”N

 

018°52'00”E

 

 

 

 

 

4) 49°32'01”N

 

019°09'20”E

 

 

 

 

 

5) 49°38'59”N

 

019°20'42”E

 

 

 

 

 

6) 49°42'00”N

 

019°21'00”E

 

 

 

 

 

1) 49°50'00”N

 

019°20'00”E

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EP TRA 03B

 

 

 

 

 

 

 

1) 49°38'59”N

 

019°20'42”E

FL 135
FL95

 

 

 

 

2) 49°32'00”N

 

019°20'00”E

 

 

 

 

 

3) 49°32'01”N

 

019°09'20”E

 

 

 

 

 

1) 49°38'59”N

 

019°20'42”E

 

 

 

 

 

28) wprowadzenie nowego TRA18:

Oznaczenie

Granice poziome

Granice
pionowe

Częstotliwość/
Znak wywoławczy/
Język

Okres aktywności

Uwagi

EP TRA 18

Okrąg o promieniu 5 km o środku w punkcie:

450m (1476 ft)
GND

135.175 MHz
SOBIENIE RADIO PL

Zgodnie
z AUP

Przestrzeń
klasy G

51°57'09”N

 

021°21'09”E

 

29) wprowadzenie nowych dróg:

„Q120, Q130, Q604, T/UT714, T/UT717, UT720, T/UT738, Z136, Z225, Z348

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

 

T717

 OSMAT

 

 

 

 

50°14'34”N

 

023°02'44”E

326

49,2

285
125
C

140

 

18,5

 

 

 

 

 UREKO

 

 

50°37'46”N

 

022°42'31”E

 

 

 

 EGLON

 

 

51°25'00”N

 

021°59'05”E

17,9

 

 

 

 

 INTAS

 

 

51°33'24”N

 

021°51'28”E

24,1

 

 

 

▲ LIMVA

 

 

 

51°44'42”N

 

021°41'08”E

 

 

 

 

 

UT717

 OSMAT

 

 

50°14'34”N

 

023°02'44”E

326

192,5

460
285
C

300

 

18,5

 

 

 

 

▲ LIMVA

 

 

51°44'42”N

 

021°41'08”E

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

 

Q120

 ABRAL

 

 

51°39'23”N

 

021°55'51”E

328

47,1

195
125
C

140

 

18,5

 

 

 

 

 DETOR

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

 

Q130

▲ LIMVA

 

 

51°44'42”N

 

021°41'08”E

347

32,3

195
125
C

140

 

18,5

 

 

 

 

 DETOR

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

UT720

▲ REGLI

357

162,2

460
285
C

300

 

18,5

 

 

 MIXAT

122,8

 

 MOLIL

023

115,9

290

 

 

▲ GRUDA DYOR/DME (GRU)

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

 

 

285
095
C

110

 

 

CDR 1
na/at
FL095-FL245
Patrz/see
ENR 1.3

Z136

▲ LAGAR

 

 

FIR LKAA

 

 

 

071

52,7

FIR EPWW

 DINOV

 

 

 

50°55'43”N

 

016°05'08”E

 

 

 

15,0

 

 ROTOL

 

 

50°57'57”N

 

016°17'27”E

15,7

 

 

 

 GODŁO

 

 

51°00'14”N

 

016°30'15”E

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

 

 

285
095
C

 

 

 

 

Z348

 EKSEK

 

 

265

45,4

 

51°07'42”N

 

015°36'39”E

 

 

 

 RASUT

 

 

100

51°08'44”N

 

016°15'33”E

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

285
095
C

110

 

 

CDR 1,2,3
na/at
FL095-FL245
Patrz/see
ENR 1.3

Z225

▲ LASIS

FIR EDWW

 

084

124,5

UIR EDUU/

 

FIR EPWW

 VELAB

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

 

285
095
C

100

 

 

 

T738

▲ KEKUS

 

 

 

 

 

 

 

 OKTAS

 

 

50°19'56”N

 

018°20'20”E

 

 

 

▲ NUMBA

 

 

291

155,7

50°22'32”N

 

018°06'31”E

 

 

 

 DINOV

 

 

302

40

50°55'43”N

016°05'08”E

 

 

54,9

CDR 1,2,3 na/at
FL095-FL245
Patrz/see
ENR 1.3

 EKSEK

 

 

51°07'42”N

 

015°36'39”E

 

 

 

 

 

 

FIR EPWW

▲ LASIS

 

 

 

 

FIR EDWW/

UIR EDUU

 

 KEKUS

 

 

 

 

460
285
C

300

 

 

 

UT738

 

 

 

283

35,4

▲ NUMBA

 

 

50°22'32”N

 

018°06'31”E

 

 

 

291

155,7

 DINOV

 

 

50°55'43”N

 

016°05'08”E

302

94,9

 

 

 

FIR EPWW

▲ LASIS

 

 

UIR EDUU

 

 

 

 

 

 

1

2

 

3

4

5

6

7

8

9

 

▲ MAPIK

 

 

 

 

285
095

 

 

 

 

T714

 

 

109

134,0

 

 

 

 

 GODŁO

 

 

48,0

51°00'14”N

 

016°30'15”E

 

 

 

68,8

CDR 1,2,3 na/at FL095-FL245 Patrz/see
ENR 1.3

 NOSKU

 

 

51°10'07”N

 

015°52'17”E

 

 

 

FIR EPWW

▲ LASIS

 

 

FIR EDWW/

 

 

 

 

UIR EDUU

 

 

 

110

 

 

 

460
285

 

290

 

 

UT714

 MAPIK

 

 

109

250,7

FIR EPWW

▲ LASIS

UIR EDUU

 

 

 

30) usunięcie warunkowości na odcinku GRU - GONTU (droga stała):

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Q604

▲ RZESZÓW DVOR/DME (RZE)

036
216

23,6

195
095
C

110

100

 

 KUBUK

31,9

 

 VELAX

036

20,5

195
125
C

130

 

 

 UREKO

50°37'46”N

 

022°42'31”E

 

 

 

 

 

 

 

 

 

§ 2. Decyzja wchodzi w życie z dniem 5 czerwca 2008 r.

Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego Grzegorz Kruszyński

 

 

1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2006 r. Nr 104, poz. 708 i 711, Nr 141, poz. 1008, Nr 170, poz. 1217 i Nr 249, poz. 1829 oraz z 2007 r. Nr 50, poz. 331 i Nr 82, poz. 558.

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Eksperci portalu infor.pl

N Dorfina – niezależni doradcy finansowi

Doradcy finansowi N Dorfina

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »