REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe - rok 2011 nr 5 poz. 7

DECYZJA NR 10 PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO

z dnia 10 marca 2011 r.

w sprawie zatwierdzenia zmian struktury przestrzeni powietrznej

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. – Prawo lotnicze (Dz. U. z 2006 r. Nr 100, poz. 696, z późn. zm.1)) w związku z § 4 ust. 4, § 5 ust. 2, § 8 ust. 8, § 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 listopada 2008 r. w sprawie struktury polskiej przestrzeni powietrznej oraz szczegółowych warunków i sposobu korzystania z tej przestrzeni (Dz. U. Nr 210, poz. 1324) zarządza się, co następuje:

§ 1.
Zatwierdza się:

1. Zmianę granic poziomych CTR EPPO:

52°33'21”N

016°31'18”E

52°26'13”N

016°59'20”E

52°24'29”N

017°06'02”E

52°20'13”N

017°04'15”E

52°21'12”N

016°55'25”E

52°23'33”N

016°42'47”E

52°26'17”N

016°28'09”E

52°33'21”N

016°31'18”E

Dolna granica: GND

Górna granica: 701 m AMSL

2. Zmianę granic poziomych rejonu kontrolowanego lotniska Poznań:

Sektor A

 

52°37'07”N

016°20'39”E

52°34'54”N

016°57'46”E

52°27'30”N

017°16'09”E

52°24'02”N

017°24'42”E

52°21'39”N

017°30'34”E

52°04'28”N

017°25'32”E

52°08'37”N

016°43'29”E

52°17'11”N

016°34'45”E

52°23'20”N

016°21'21”E

52°35'36”N

016°17'13”E

52°37'07”N

016°20'39”E

Dolna granica: 503 m AMSL

Górna granica: 2000 m AMSL

z wyłączeniem CTR Poznań/Ławica, MCTR/ MATZ Poznań/Krzesiny

Sektor B

 

52°31'27”N

016°07'51”E

52°35'36”N

016°17'13”E

52°23'20”N

016°21'22”E

52°17'11”N

016°34'45”E

52°08'37”N

016°43'29”E

52°04'28”N

017°25'32”E

52°03'33”N

017°25'16”E

51°58'59”N

017°15'46”E

52°01'49”N

016°39'00”E

52°06'28”N

016°29'47”E

52°24'14”N

016°11'09”E

52°31'27”N

016°07'51”E

Dolna granica: 1050 m AMSL

Górna granica: 2000 m AMSL

Sektor C

 

52°32'54”N

016°00'43”E

52°41'32”N

016°18'19”E

52°38'41”N

017°04'53”E

52°34'27”N

017°23'00”E

52°27'30”N

017°16'09”E

52°21'39”N

017°30'34”E

52°18'32”N

017°38'11”E

52°00'17”N

017°31'55”E

51°55'02”N

017°21'00”E

51°54'43”N

016°43'44”E

52°07'05”N

016°15'21”E

52°10'57”N

016°13'11”E

52°19'28”N

016°07'12”E

52°32'54”N

016°00'43”E

Dolna granica: 2000 m AMSL

Górna granica: FL 095

3. Wprowadzenie nowych nieobowiązkowych punktów meldowania:

AKAPI

51°55'12”N

016°28'22”E

ERNOX

52°01'36”N

016°01'14”E

TENVO

52°13'54”N

017°46'27”E

MASIV

52°00'45”N

017°51'24”E

GONAL

51°47'38”N

016°56'20”E

4. Zmiany w drogach lotniczych:

Obniżenie dolnego poziomu w drodze P733 z FL245 na FL095 i wprowadzenie nowego punktu AKAPI:

infoRgrafika

infoRgrafika

5. Obniżenie dolnego poziomu w drodze P861 z FL245 na FL095 i wprowadzenie nowego punktu ERNOX:

infoRgrafika

6. Wprowadzenie nowego punktu nawigacyjnego TENVO w drodze P150:

infoRgrafika

infoRgrafika

7. Wprowadzenie nowego punktu nawigacyjnego MASIV w drodze L980:

infoRgrafika

8. Wprowadzenie nowego punktu nawigacyjnego GONAL w drodze L617:

infoRgrafika

infoRgrafika

9. Wprowadzenie nowego punktu nawigacyjnego GONAL w drodze L619:

infoRgrafika

10. Zmianę granic poziomych ATZ EPPK sektor A:

ATZ EPPK

sektor A

52°34'54”N

016°57'46”E

52°27'30”N

017°16'09”E

52°25'21”N

017°14'01”E

52°24'29”N

017°06'02”E

52°26'13”N

016°59'20”E

52°30'58”N

016°58'53”E

52°34'54”N

016°57'46”E

Dolna granica: GND

Górna granica: 503 m AMSL

11. Zmianę granic poziomych TRA14:

TRA14

 

52°34'54”N

016°57'46”E

52°27'30”N

017°16'09”E

52°25'21”N

017°14'01”E

52°24'29”N

017°06'02”E

52°26'13”N

016°59'20”E

52°30'58”N

016°58'53”E

52°34'54”N

016°57'46”E

Dolna granica: 503 m AMSL

Górna granica: 2000 m AMSL

12. Zmianę granic poziomych i pionowych CTR EPKK:

1.

50°05'19”N

019°26'22”E

2.

50°09'03”N

019°40'16”E

3.

50°11'14”N

019°52'49”E

4.

50°11'11”N

020°09'41„E

5.

50°06'02”N

020°11'29”E

6.

50°03'32”N

020°04'27”E

7.

49°57'27”N

019°29'23”E

dalej łuk o promieniu 12 km i środku w punkcie 50°02'34”N 019°35'27”E

1.

50°05'19”N

019°26'22”E

Granice pionowe:
GND – 701 m (2300 ft) AMSL

13. Zmianę granic poziomych i pionowych CTR EPKT:

1.

50°33'38”N

018°46'03”E

2.

50°34'32”N

019°00'11”E

3.

50°34'40”N

019°13'46”E

4.

50°33'32”N

019°28'02”E

5.

50°31'00”N

019°29'13”E

6.

50°28'23”N

019°29'25”E

7.

50°26'26”N

019°29'00”E

8.

50°25'05”N

019°21'22”E

9.

50°25'04”N

018°46'55”E

10.

50°27'34”N

018°43'29”E

11.

50°30'29”N

018°43'23”E

1.

50°33'38”N

018°46'03”E

Granice pionowe:
GND – 701 m (2300 ft) AMSL

14. Zmianę granic poziomych i pionowych sektora „A” EPKT:

1.

50°38'08”N

018°38'20”E

2.

50°39'09”N

019°12'31”E

3.

50°39'02”N

019°20'14”E

dalej łuk o promieniu 19,5 km i środku w punkcie 50°28'32”N 019°20'21 „E

4.

50°18'08”N

019°17'55”E

5.

50°18'49”N

019°11'45”E

6.

50°23'48”N

018°34'18”E

7.

50°26'36”N

018°30'22”E

1.

50°38'08”N

018°38'20”E

Granice pionowe:
701 m (2300 ft) AMSL – 1050 m (3500 ft) AMSL

15. Zmianę granic poziomych i pionowych sektora „A” LTMA EPKK:

1.

50°10'03”N

019°22'11”E

2.

50°21'21”N

020°02'11”E

dalej łuk o promieniu 27 km i środku w punkcie 50°06'59”N 019°58'35”E

3.

50°07'24”N

020°21'13”E

4.

50°03'25”N

020°20'56”E

5.

50°01'55”N

020°20'49”E

6.

49°58'24”N

020°12'13”E

7.

49°51'39”N

019°27'39”E

8.

49°54'13”N

019°23'26”E

9.

50°03'53”N

019°20'20”E

1.

50°10'03”N

019°22'11”E

Granice pionowe:
701 m (2300 ft) AMSL – 1050 m (3500 ft) AMSL

16. Zmianę granic poziomych i pionowych sektora „B” LTMA EPKK:

1.

50°40'09”N

018°30'56”E

2.

50°42'25”N

019°41'42”E

3.

50°22'37”N

020°15'22”E

4.

50°20'16”N

020°19'19”E

5.

50°01'20”N

020°30'25”E

6.

49°51'56”N

020°23'50”E

7.

49°44'39”N

019°53'22”E

8.

49°52'00”N

019°18'04”E

9.

50°31'16”N

018°23'48”E

1.

50°40'09”N

018°30'56”E

Granice pionowe:
1050 m (3500 ft) AMSL – FL095

17. Zmianę granic poziomych i pionowych sektora „C” LTMA EPKK:

1.

50°42'55”N

018°29'41”E

2.

50°46'29”N

019°06'46”E

3.

50°48'34”N

019°30'31”E

4.

50°49'33”N

019°41'51”E

5.

50°42'54”N

020°06'26”E

6.

50°35'49”N

020°10'04”E

7.

50°32'51”N

020°20'39”E

8.

50°22'37”N

020°15'22”E

9.

50°42'25”N

019°41'42”E

10.

50°40'09”N

018°30'56”E

11.

50°31'16”N

018°23'48”E

12.

49°52'00”N

019°18'04”E

13.

49°52'20”N

019°00'56”E

14.

50°13'10”N

018°32'10”E

15.

50°27'56”N

018°11'29”E

16.

50°31'34”N

018°14'51”E

17.

50°39'12”N

018°24'42”E

1.

50°42'55”N

018°29'41”E

Granice pionowe:
1700 m (5500 ft) AMSL – FL095

18. Wprowadzenie sektora „D” LTMA EPKK:

1.

49°52'00”N

019°18'04”E

2.

49°44'39”N

019°53'22”E

3.

49°51'56”N

020°23'50”E

4.

50°01'20”N

020°30'25”E

5.

50°20'16”N

020°19'19”E

6.

50°22'37”N

020°15'22”E

7.

50°32'51”N

020°20'39”E

8.

50°30'42”N

020°28'16”E

9.

50°06'31”N

020°42'24”E

10.

49°50'41”N

020°32'28”E

11.

49°40'39”N

019°54'36”E

12.

49°43'41 „N

019°29'17”E

1.

49°52'00”N

019°18'04”E

Granice pionowe:
2000 m (6500 ft) AMSL – FL095

19. Zmianę granic poziomych UTMA EPKK:

1.

50°56'43”N

018°51'18”E

2.

51°00'56”N

019°57'08”E

3.

50°42'54”N

020°06'26”E

4.

50°35'49”N

020°10'04”E

5.

50°32'51”N

020°20'39”E

6.

50°30'42”N

020°28'16”E

7.

50°10'21”N

020°59'11”E

8.

49°50'49”N

021°13'08”E

9.

49°43'46”N

021°11'03”E

10.

49°29'21 „N

021°11'42”E

11.

49°24'10”N

021°11'56”E

dalej wzdłuż granicy FIR do punktu

12.

50°02'52”N

018°05'52”E

13.

50°22'32”N

018°06'31”E

14.

50°27'56”N

018°11'29”E

15.

50°31'34”N

018°14'51”E

16.

50°39'12”N

018°24'42”E

17.

50°42'55”N

018°29'41”E

18.

50°53'40”N

018°44'18”E

1.

50°56'43”N

018°51'18”E

20. Zmianę granic poziomych i pionowych ATZ EPKP:

1.

50°05'29”N

020°09'58”E

2.

50°06'12”N

020°11'58”E

3.

50°07'24”N

020°21'13”E

4.

50°03'25”N

020°20'56”E

5.

50°01'19”N

020°12'21”E

6.

50°01'12”N

020°08'53”E

1.

50°05'29”N

020°09'58”E

Granice pionowe:
GND – 701 m (2300 ft) AMSL

21. Likwidację nieobowiązkowego punktu meldowania ODVOK.

22. Wprowadzenie nowego nieobowiązkowego punktu meldowania:

– EKVAT

49°50'26”N

020°17'29”E

23. Zmianę w drodze lotniczej L623:

Usunięcie punktu ODVOK, wprowadzenie nowego punktu EKVAT.

§ 2.
Decyzja wchodzi w życie z dniem 5 maja 2011 r.

Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Grzegorz Kruszyński

 

1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2006 r. Nr 104, poz. 708 i 711, Nr 141, poz. 1008, Nr 170, poz. 1217 i Nr 249, poz. 1829 oraz z 2007 r. Nr 50, poz. 331 i Nr 82, poz. 558, z 2008 r. Nr 97, poz. 625, Nr 144, poz. 901, Nr 177, poz. 1095, Nr 180, poz. 1113 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 18, poz. 97 i Nr 42, poz. 340 oraz z 2010 r. Nr 47, poz. 278 i Nr 182, poz. 1228.

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2011-03-10
  • Data wejścia w życie: 2011-05-05
  • Data obowiązywania: 2011-05-05
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA