REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe - rok 2010 nr 2 poz. 12

UCHWAŁA Nr 52/2010 KOMISJI NADZORU FINANSOWEGO

z dnia 23 lutego 2010 r.

w sprawie wydania Rekomendacji T dotyczącej dobrych praktyk w zakresie zarządzania ryzykiem detalicznych ekspozycji kredytowych

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 137 pkt 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665, z późn. zm.) i art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 lipca 2006 r. o nadzorze nad rynkiem finansowym (Dz. U. Nr 157, poz. 1119, z późn. zm.) uchwala się, co następuje:

§ 1

Wydaje się Rekomendację T dotyczącą dobrych praktyk w zakresie zarządzania ryzykiem detalicznych ekspozycji kredytowych, stanowiącą załącznik do uchwały.

§ 2

Rekomendacja, o której mowa w § 1 zaczyna obowiązywać po upływie 6 miesięcy od dnia wejścia w życie uchwały, z wyjątkiem Rekomendacji 5–7, 9–12, 16 i 20–22, które zaczynają obowiązywać po upływie 10 miesięcy od dnia wejścia w życie uchwały.

§ 3

Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Komisji Nadzoru Finansowego.

§ 4

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Przewodniczący
Komisji Nadzoru Finansowego

Stanisław Kluza

 

Załącznik 1. [Rekomendacja T dotycząca dobrych praktyk w zakresie zarządzania ryzykiem detalicznych ekspozycji kredytowych]

Załącznik do uchwały nr 52/2010
Komisji Nadzoru Finansowego
z dnia 23 lutego 2010 r.
(poz12)

Rekomendacja T
dotycząca dobrych praktyk w zakresie zarządzania ryzykiem detalicznych ekspozycji kredytowych

Treść załącznika w formie PDF do pobrania tutaj

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2010-04-09
  • Data wejścia w życie: 2010-02-23
  • Data obowiązywania: 2010-02-23
  • Dokument traci ważność: 2013-02-26
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA