REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe - rok 2020 poz. 10

ZARZĄDZENIE NR 7
MINISTRA ROZWOJU1)

z dnia 24 kwietnia 2020 r.

w sprawie podziału pracy w Kierownictwie Ministerstwa Rozwoju

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 37 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o Radzie Ministrów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1171 oraz z 2020 r. poz. 568 i 695) zarządza się, co następuje:

§ 1.

1. Minister Rozwoju, zwany dalej "Ministrem", kieruje działalnością Ministerstwa Rozwoju, zwanego dalej "Ministerstwem", i ustala podstawowe kierunki jego polityki.

2. Minister nadzoruje merytorycznie:

1) Gabinet Polityczny Ministra;

2) Biuro Ministra;

3) Departament Komunikacji.

§ 2.

1. Minister podpisuje pisma kierowane do: Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, Marszałków i Wicemarszałków Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, Pierwszego Prezesa Sądu Najwyższego, Prezesa i Wiceprezesów Rady Ministrów, Prezesa Trybunału Konstytucyjnego, Przewodniczącego Trybunału Stanu, Prezesa Najwyższej Izby Kontroli, Rzecznika Praw Obywatelskich, Prezesa Naczelnego Sądu Administracyjnego, ministrów i kierowników urzędów centralnych, posłów i senatorów, a w sprawach wnoszenia dokumentów rządowych do rozpatrzenia przez Radę Ministrów - do Sekretarza Rady Ministrów.

2. Do wyłącznej kompetencji Ministra należy:

1) kierowanie założeń do projektów ustaw, ustaw, rozporządzeń i uchwał Rady Ministrów oraz strategii, programów i polityk pod obrady Rady Ministrów;

2) występowanie do Prezesa Rady Ministrów o powołanie lub odwołanie z określonych stanowisk lub funkcji;

3) powoływanie i wyznaczanie, a także odwoływanie i cofanie wyznaczenia na określone stanowiska lub funkcje, w ramach właściwości wynikającej z obowiązujących przepisów;

4) przyznawanie odznaczeń resortowych.

3. Sekretarz Stanu i Podsekretarze Stanu realizują zadania w zakresie powierzonych kompetencji określone dla działów administracji rządowej:

1) budownictwo, planowanie i zagospodarowanie przestrzenne oraz mieszkalnictwo;

2) gospodarka;

3) turystyka.

4. Sekretarz Stanu i Podsekretarze Stanu, każdy w zakresie określonym zarządzeniem, są upoważnieni, z zastrzeżeniem ust. 10 i 11, do załatwiania spraw w imieniu Ministra, w tym do przyjmowania interesantów w sprawach skarg i wniosków.

5. Podsekretarz Stanu Marek Niedużak podpisuje:

1) w czasie nieobecności Ministra, w zastępstwie Ministra, akty wykonawcze do ustaw, akty wewnętrzne Ministra, wytyczne, komunikaty oraz obwieszczenia;

2) pisma kierowane do Sekretarza Stałego Komitetu Rady Ministrów w sprawach dokumentów rządowych wnoszonych na posiedzenia Komitetu oraz rozpatrywanych przez ten Komitet, a także w sprawach zastrzeżeń do treści protokołów z posiedzeń Komitetu wraz z wnioskami o ich sprostowanie;

3) korespondencję w zakresie związanym z wykonywaniem funkcji koordynatora prac Zespołu do spraw Programowania Prac Rządu.

6. Podsekretarz Stanu Krzysztof Mazur podpisuje pisma kierowane do Sekretarza Komitetu do Spraw Europejskich, Sekretarza Komitetu do spraw Pożytku Publicznego oraz do Sekretarza Komitetu Ekonomicznego Rady Ministrów w sprawach dokumentów rządowych wnoszonych na posiedzenia tych Komitetów oraz rozpatrywanych przez te Komitety, a także w sprawach zastrzeżeń do treści protokołów z posiedzeń Komitetów wraz z wnioskami o ich sprostowanie.

7. Podsekretarz Stanu Olga Ewa Semeniuk podpisuje:

1) pisma kierowane do Sekretarza Komitetu Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji w sprawach dokumentów rządowych wnoszonych na posiedzenia Komitetu oraz rozpatrywanych przez ten Komitet, a także w sprawach zastrzeżeń do treści protokołów z posiedzeń Komitetu wraz z wnioskami o ich sprostowanie;

2) pisma kierowane do Sekretarza Komitetu Społecznego Rady Ministrów w sprawach dokumentów rządowych wnoszonych na posiedzenia Komitetu oraz rozpatrywanych przez ten Komitet, a także w sprawach zastrzeżeń do treści protokołów z posiedzeń Komitetu wraz z wnioskami o ich sprostowanie.

8. Sekretarz Stanu, Podsekretarze Stanu i Dyrektor Generalny podpisują, z upoważnienia Ministra, pisma w zakresie nadzorowanej problematyki, a w szczególności:

1) do Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, przesyłające opracowane w Ministerstwie stanowiska Rządu do poselskich projektów ustaw, po ich rozpatrzeniu przez Radę Ministrów;

2) przesyłające opracowane w Ministerstwie projekty dokumentów rządowych, kierowane do uzgodnień, konsultacji publicznych i opiniowania;

3) zawierające uwagi do projektów zgłaszanych w toku uzgodnień międzyresortowych;

4) odpowiedzi na interpelacje, interwencje, zapytania i wystąpienia poselskie, oświadczenia i wystąpienia senatorskie, oraz na wystąpienia posłów Parlamentu Europejskiego skierowane do Ministra;

5) do posłów i senatorów, w sprawach zgłaszanych skarg i interwencji.

9. Pisma, o których mowa w ust. 1 i 8, powinny być przygotowane z wykorzystaniem wzoru formularza Ministra i odpowiednio parafowane przez kierującego właściwą merytorycznie komórką organizacyjną Ministerstwa, a przedkładane do podpisu Ministra - zaaprobowane również przez członka kierownictwa Ministerstwa nadzorującego właściwą merytorycznie komórkę organizacyjną Ministerstwa.

10. Wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń, udzielanie odpowiedzi na skargi przewidziane w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. - Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (Dz. U. z 2019 r. poz. 2325), wnoszenie środków odwoławczych oraz innych pism procesowych w postępowaniach przed sądami administracyjnymi, powszechnymi oraz Sądem Najwyższym, a także pism przedsądowych w sprawach cywilnych i pism w postępowaniu egzekucyjnym wymaga odrębnego upoważnienia albo pełnomocnictwa.

11. Złożenie przez Sekretarza Stanu, Podsekretarzy Stanu lub Dyrektora Generalnego oświadczenia woli w imieniu Ministra wymaga uprzedniego uzyskania pełnomocnictwa w formie prawem przewidzianej.

§ 3.

1. Sekretarz Stanu, Podsekretarze Stanu i Dyrektor Generalny realizują politykę ustaloną przez Radę Ministrów i Ministra, podejmują w imieniu Ministra decyzje zgodne ze wskazanym przez Ministra kierunkiem rozstrzygnięcia, bądź będące realizacją ustalonej polityki.

2. Sekretarz Stanu, Podsekretarze Stanu i Dyrektor Generalny współdziałają w realizacji ustawowych zadań Ministra przez:

1) uzgadnianie podejmowanych inicjatyw;

2) wzajemne informowanie się o kluczowych zagadnieniach wchodzących w zakres ich obowiązków oraz kierunkowych rozstrzygnięciach.

3. Sekretarz Stanu, Podsekretarze Stanu i Dyrektor Generalny przedkładają kierownictwu Ministerstwa dokumenty w sprawach wymagających rozstrzygnięć oraz informacje i propozycje w innych ważnych sprawach.

4. Sekretarz Stanu i Podsekretarze Stanu w zakresie swojej właściwości dokonują kontroli zgodności z polityką Rady Ministrów aktów prawa miejscowego.

5. Sekretarz Stanu i Podsekretarze Stanu w zakresie swojej właściwości realizują zadania:

1) wynikające z nadzoru Ministra nad organami i jednostkami organizacyjnymi oraz innymi podmiotami podległymi Ministrowi lub przez niego nadzorowanymi;

2) związane z powoływaniem i odwoływaniem członków organów i jednostek organizacyjnych oraz innych podmiotów, w stosunku do których Minister posiada stosowne uprawnienia;

3) wynikające z nadzoru Ministra nad instytutami badawczymi oraz wykonywania uprawnień Ministra dotyczących wykonywania praw z akcji i udziałów posiadanych przez nadzorowane instytuty badawcze;

4) związane z wykonywaniem kompetencji kierownika zamawiającego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843).

6. Sekretarz Stanu, Podsekretarze Stanu i Dyrektor Generalny wykonują powierzone im zadania przy pomocy kierujących komórkami organizacyjnymi Ministerstwa.

§ 4.

1. Sekretarz Stanu Andrzej Gut-Mostowy, z upoważnienia Ministra, podejmuje decyzje i zajmuje stanowisko w sprawach związanych z zagospodarowaniem turystycznym kraju oraz mechanizmami regulacji rynku turystycznego.

2. W sprawach, o których mowa w ust. 1, Sekretarz Stanu Andrzej Gut-Mostowy reprezentuje Ministra wobec podmiotów zewnętrznych, w szczególności Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, Komisji Europejskiej, województw oraz partnerów społecznych i gospodarczych.

3. Sekretarz Stanu Andrzej Gut-Mostowy nadzoruje merytorycznie Departament Turystyki.

4. Sekretarz Stanu Andrzej Gut-Mostowy w imieniu Ministra sprawuje nadzór merytoryczny nad realizacją zadań Polskiej Organizacji Turystycznej.

§ 5.

1. Podsekretarz Stanu Marek Niedużak, z upoważnienia Ministra, podejmuje decyzje i zajmuje stanowisko w sprawach:

1) opracowywania strategii, planów i programowania rozwoju społeczno-gospodarczego;

2) kształtowania warunków podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej;

3) kształtowania systemu zamówień publicznych oraz polityki zakupowej państwa;

4) koordynacji prac Zespołu do spraw Programowania Prac Rządu;

5) związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w kraju w obszarze handlu i usług oraz administrowaniem obrotem towarami i usługami;

6) dotyczących instrumentów wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw;

7) związanych z obsługą prawną Ministra w zakresie spraw objętych działami administracji rządowej:

a) budownictwo, planowanie i zagospodarowanie przestrzenne oraz mieszkalnictwo,

b) gospodarka,

c) turystyka.

2. W sprawach, o których mowa w ust. 1, Podsekretarz Stanu Marek Niedużak reprezentuje Ministra wobec podmiotów zewnętrznych, w szczególności Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, Komisji Europejskiej, województw oraz partnerów społecznych i gospodarczych.

3. Podsekretarz Stanu Marek Niedużak reprezentuje Ministra w Stałym Komitecie Rady Ministrów.

4. Podsekretarz Stanu Marek Niedużak nadzoruje merytorycznie:

1) Departament Analiz Gospodarczych;

2) Departament Doskonalenia Regulacji Gospodarczych;

3) Departament Małych i Średnich Przedsiębiorstw;

4) Departament Prawny.

5. Podsekretarz Stanu Marek Niedużak w imieniu Ministra sprawuje nadzór merytoryczny nad realizacją zadań Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, biur informacji gospodarczej.

§ 6.

1. Podsekretarz Stanu Robert Nowicki, z upoważnienia Ministra, podejmuje decyzje i zajmuje stanowisko w sprawach:

1) budownictwa, geodezji i kartografii;

2) gospodarki nieruchomościami, w tym orzecznictwa dotyczącego lokalizacji inwestycji, zezwoleń i pozwoleń na realizację inwestycji;

3) mieszkalnictwa;

4) ograniczania lub pozbawiania praw do nieruchomości oraz uwłaszczania osób prawnych w zakresie objętym działem administracji rządowej - budownictwo, planowanie i zagospodarowanie przestrzenne oraz mieszkalnictwo;

5) planowania i zagospodarowania przestrzennego.

2. W sprawach, o których mowa w ust. 1, Podsekretarz Stanu Robert Nowicki reprezentuje Ministra wobec podmiotów zewnętrznych, w szczególności Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, Komisji Europejskiej, województw oraz partnerów społecznych i gospodarczych.

3. Podsekretarz Stanu Robert Nowicki nadzoruje merytorycznie:

1) Departament Architektury, Budownictwa i Geodezji;

2) Departament Gospodarki Nieruchomościami;

3) Departament Lokalizacji Inwestycji;

4) Departament Mieszkalnictwa;

5) Departament Orzecznictwa;

6) Departament Planowania Przestrzennego.

4. Podsekretarz Stanu Robert Nowicki w imieniu Ministra sprawuje nadzór merytoryczny nad realizacją zadań:

1) Głównego Geodety Kraju;

2) Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego;

3) Krajowego Zasobu Nieruchomości.

§ 7.

1. Podsekretarz Stanu Krzysztof Mazur, z upoważnienia Ministra, podejmuje decyzje i zajmuje stanowisko w sprawach:

1) dotyczących polityki eksportowej;

2) dotyczących realizacji polityki offsetowej;

3) promocji gospodarki polskiej w kraju i za granicą;

4) kształtowania i realizacji zasad wymiany handlowej Unii Europejskiej z krajami trzecimi;

5) podejmowania działań sprzyjających wzrostowi konkurencyjności oraz innowacyjności gospodarki polskiej;

6) członkostwa w Unii Europejskiej, w tym koordynacji w ramach Ministerstwa procesu decyzyjnego w Unii Europejskiej;

7) dotyczących gospodarki niskoemisyjnej.

2. W sprawach, o których mowa w ust. 1, Podsekretarz Stanu Krzysztof Mazur reprezentuje Ministra wobec podmiotów zewnętrznych, w szczególności Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, Komisji Europejskiej, województw oraz partnerów społecznych i gospodarczych.

3. Podsekretarz Stanu Krzysztof Mazur nadzoruje merytorycznie:

1) Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej;

2) Departament Innowacji;

3) Departament Spraw Europejskich;

4) Departament Gospodarki Niskoemisyjnej.

4. Podsekretarz Stanu Krzysztof Mazur reprezentuje Ministra w:

1) Komitecie do Spraw Europejskich;

2) Komitecie do spraw Pożytku Publicznego;

3) Komitecie Ekonomicznym Rady Ministrów.

5. Podsekretarz Stanu Krzysztof Mazur sprawuje nadzór merytoryczny nad realizacją zadań Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej, Polskiej Agencji Kosmicznej, Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości, oraz nad działalnością Wydziału Ekonomiczno-Handlowego nadzorowanego przez Ministra w Stałym Przedstawicielstwie RP przy Unii Europejskiej w Brukseli oraz zespołów w stałych przedstawicielstwach Rzeczypospolitej Polskiej przy organizacjach międzynarodowych za granicą.

§ 8.

1. Podsekretarz Stanu Olga Ewa Semeniuk, z upoważnienia Ministra, podejmuje decyzje i zajmuje stanowisko w sprawach związanych z:

1) koordynacją zagadnień związanych z obszarem społeczeństwa informacyjnego, w szczególności gospodarki cyfrowej;

2) bezpieczeństwem gospodarczym;

3) polityką inwestycyjną, w tym funkcjonowaniem i zarządzaniem instrumentem specjalnych stref ekonomicznych;

4) nadzorem organizacyjno-kadrowym Ministra nad organami i jednostkami organizacyjnymi oraz innymi podmiotami podległymi Ministrowi lub przez niego nadzorowanymi;

5) powoływaniem i odwoływaniem członków organów i jednostek organizacyjnych oraz innych podmiotów, w stosunku do których Minister posiada stosowne uprawnienia;

6) nadzorem Ministra nad instytutami badawczymi oraz wykonywaniem uprawnień Ministra dotyczących wykonywania praw z akcji i udziałów posiadanych przez nadzorowane instytuty badawcze;

7) wykonywaniem czynności w zakresie dochodzenia należności wynikających z zadań Ministra niezastrzeżonych dla innych komórek organizacyjnych;

8) wydawaniem decyzji w sprawach statusu centrum badawczo-rozwojowego;

9) wykonywaniem zadań Ministra wynikających z ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców (Dz. U. poz. 648);

10) wykonywaniem działalności w zakresie rzemiosła, w tym z opracowywaniem rozwiązań systemowych i legislacyjnych na rzecz poprawy warunków wykonywania rzemiosła.

2. W sprawach, o których mowa w ust. 1, Podsekretarz Stanu Olga Ewa Semeniuk reprezentuje Ministra wobec podmiotów zewnętrznych, w szczególności Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, Komisji Europejskiej, województw oraz partnerów społecznych i gospodarczych.

3. Podsekretarz Stanu Olga Ewa Semeniuk reprezentuje Ministra w:

1) Komitecie Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji;

2) Komitecie Społecznym Rady Ministrów.

4. Podsekretarz Stanu Olga Ewa Semeniuk reprezentuje Ministra w pracach zespołów powoływanych dla prowadzenia branżowego dialogu społecznego, o których mowa w art. 40 ust. 3 ustawy z dnia 24 lipca 2015 r. o Radzie Dialogu Społecznego i innych instytucjach dialogu społecznego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2232 oraz z 2020 r. poz. 568).

5. Podsekretarz Stanu Olga Ewa Semeniuk nadzoruje merytorycznie:

1) Departament Gospodarki Elektronicznej;

2) Departament Obrotu Towarami Wrażliwymi i Bezpieczeństwa Technicznego;

3) Departament Rozwoju Inwestycji;

4) Departament Jednostek Nadzorowanych i Podległych.

6. Podsekretarz Stanu Olga Ewa Semeniuk w imieniu Ministra:

1) sprawuje nadzór merytoryczny nad realizacją zadań Urzędu Dozoru Technicznego, Prezesa Głównego Urzędu Miar, Polskiego Centrum Akredytacji, Instytutu Geodezji i Kartografii w Warszawie, Instytutu Techniki Budowlanej w Warszawie;

2) wykonuje zadania i uprawnienia ministra właściwego do spraw gospodarki, z wyłączeniem wykonywania praw z akcji, w stosunku do Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych S.A.;

3) realizuje zadania związane z udzielaniem i rozliczaniem dotacji na realizację ustawowych zadań Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A.

§ 9.

1. Dyrektor Generalny zapewnia funkcjonowanie, warunki działania, organizację pracy oraz realizuje politykę personalną Ministerstwa na podstawie i w zakresie określonym ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2020 r. poz. 265 i 285).

2. Ponadto Dyrektor Generalny odpowiada za nadzorowanie:

1) opracowania budżetu Ministerstwa części budżetowych:

a) 18 - Budownictwo, planowanie i zagospodarowanie przestrzenne oraz mieszkalnictwo,

b) 20 - Gospodarka,

c) 40 - Turystyka;

2) realizacji zadań dysponenta części budżetowych:

a) 18 - Budownictwo, planowanie i zagospodarowanie przestrzenne oraz mieszkalnictwo,

b) 20 - Gospodarka,

c) 40 - Turystyka;

3) spraw związanych z budową, rozwojem, utrzymaniem oraz zapewnieniem bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w Ministerstwie;

4) spraw dotyczących kontroli w działach administracji rządowej kierowanych przez Ministra;

5) spraw dotyczących zarządzania kryzysowego, spraw obronnych i ochrony informacji niejawnych.

3. Dyrektor Generalny nadzoruje merytorycznie:

1) Departament Bezpieczeństwa i Obsługi Administracyjnej;

2) Departament Budżetu i Finansów;

3) Departament Kontroli i Audytu;

4) Biuro Dyrektora Generalnego.

§ 10.

1. Do zakresu działania Gabinetu Politycznego Ministra należy:

1) realizacja zadań, powierzonych przez Ministra, dotyczących współdziałania z organami władzy ustawodawczej, administracji rządowej i samorządu terytorialnego, partii politycznych, związków zawodowych i organizacji społecznych;

2) dokonywanie, na polecenie Ministra, oceny merytorycznej i formalnej materiałów przedkładanych Ministrowi.

2. Szczegółowe zadania w Gabinecie Politycznym Ministra ustala Minister.

§ 11.

1. Ministra w czasie nieobecności zastępuje, w tym podpisuje pisma, o których mowa w § 2 ust. 1, Podsekretarz Stanu Marek Niedużak.

2. W przypadku jednoczesnej nieobecności Ministra oraz Podsekretarza Stanu Marka Niedużaka, Ministra zastępuje, w tym podpisuje pisma, o których mowa w § 2 ust. 1, Sekretarz Stanu Andrzej Gut-Mostowy.

3. W przypadku jednoczesnej nieobecności Ministra, Sekretarza Stanu Andrzeja Guta-Mostowego i Podsekretarza Stanu Marka Niedużaka, Ministra zastępuje, w tym podpisuje pisma, o których mowa w § 2 ust. 1, Podsekretarz Stanu Robert Nowicki.

4. W przypadku jednoczesnej nieobecności Ministra, Sekretarza Stanu Andrzeja Guta-Mostowego, Podsekretarza Stanu Marka Niedużaka i Podsekretarza Stanu Roberta Nowickiego, Ministra zastępuje, w tym podpisuje pisma, o których mowa w § 2 ust. 1, Podsekretarz Stanu Krzysztof Mazur.

5. W przypadku jednoczesnej nieobecności Ministra, Sekretarza Stanu Andrzeja Guta-Mostowego, Podsekretarza Stanu Marka Niedużaka, Podsekretarza Stanu Roberta Nowickiego i Podsekretarza Stanu Krzysztofa Mazura, Ministra zastępuje, w tym podpisuje pisma, o których mowa w § 2 ust. 1, Podsekretarz Stanu Olga Ewa Semeniuk.

6. W przypadkach nieobecności Sekretarza Stanu i Podsekretarzy Stanu zastępstwa odbywają się według następujących zasad:

1) Sekretarza Stanu Andrzeja Guta-Mostowego w czasie nieobecności zastępuje Podsekretarz Stanu Robert Nowicki;

2) Podsekretarza Roberta Nowickiego w czasie nieobecności zastępuje Podsekretarz Stanu Krzysztof Mazur;

3) Sekretarza Stanu Andrzeja Guta-Mostowego i Podsekretarza Stanu Roberta Nowickiego w czasie jednoczesnej nieobecności zastępuje Podsekretarz Stanu Krzysztof Mazur;

4) Podsekretarza Stanu Marka Niedużaka w czasie nieobecności zastępuje Sekretarz Stanu Andrzej Gut-Mostowy;

5) Podsekretarza Stanu Krzysztofa Mazura w czasie nieobecności zastępuje Podsekretarz Stanu Olga Ewa Semeniuk;

6) Podsekretarza Stanu Olgę Ewę Semeniuk w czasie nieobecności zastępuje Sekretarz Stanu Andrzej Gut-Mostowy.

7. W przypadku jednoczesnej nieobecności osób zastępujących wymienionych w ust. 6, decyzję o zastępstwie czasowym podejmuje Minister.

8. O nieobecności Ministra, Sekretarza Stanu, Podsekretarzy Stanu i Dyrektora Generalnego oraz osobach zastępujących, Biuro Ministra zawiadamia niezwłocznie członków kierownictwa Ministerstwa.

§ 12.

Minister może zlecić Sekretarzowi Stanu, Podsekretarzom Stanu i Dyrektorowi Generalnemu inne zadania niż określone dla nich w zarządzeniu.

§ 13.

Wszelkie spory i wątpliwości kompetencyjne związane z realizacją zadań przez Sekretarza Stanu, Podsekretarzy Stanu i Dyrektora Generalnego rozstrzyga Minister, a w przypadku komórek organizacyjnych Ministerstwa - Dyrektor Generalny.

§ 14.

1. Traci moc zarządzenie Ministra Rozwoju z dnia 20 stycznia 2020 r. w sprawie podziału pracy w kierownictwie Ministerstwa Rozwoju (Dz. Urz. Min. Roz. poz. 2).

2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

MINISTER ROZWOJU

JADWIGA EMILEWICZ

 

 

1) Minister Rozwoju kieruje działami administracji rządowej - budownictwo, planowanie i zagospodarowanie przestrzenne oraz mieszkalnictwo, gospodarka i turystyka na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2019 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Rozwoju (Dz. U. poz. 2261).

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2020-04-27
  • Data wejścia w życie: 2020-04-24
  • Data obowiązywania: 2020-04-24
  • Dokument traci ważność: 2021-01-25
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA