REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe - rok 2021 poz. 62

ZARZĄDZENIE
MINISTRA FINANSÓW, FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ1)

z dnia 21 kwietnia 2021 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie zasad (polityki) rachunkowości dotyczących części budżetu państwa: 19 - Budżet, finanse publiczne i instytucje finansowe, 79 - Obsługa długu Skarbu Państwa, 82 - Subwencje ogólne dla jednostek samorządu terytorialnego i 84 - Środki własne Unii Europejskiej oraz zadań związanych z poborem opłat drogowych, szczegółowych zasad inwentaryzacji oraz instrukcji obiegu i kontroli dowodów księgowych w Ministerstwie Finansów

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 10 ust. 2 oraz art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217) zarządza się, co następuje:

§ 1.

W zarządzeniu Ministra Finansów, Inwestycji i Rozwoju z dnia 4 listopada 2019 r. w sprawie zasad (polityki) rachunkowości dotyczących części budżetu państwa: 19 - Budżet, finanse publiczne i instytucje finansowe, 79 - Obsługa długu Skarbu Państwa, 82 - Subwencje ogólne dla jednostek samorządu terytorialnego i 84 - Środki własne Unii Europejskiej oraz zadań związanych z poborem opłat drogowych, szczegółowych zasad inwentaryzacji oraz instrukcji obiegu i kontroli dowodów księgowych w Ministerstwie Finansów (Dz. Urz. Min. Fin. Inw. i Rozw. poz. 27 oraz Dz. Urz. Min. Fin., Fun. i Pol. Reg. z 2020 r. poz. 41) wprowadza się następujące zmiany:

1) w załączniku nr 1 do zarządzenia:

a) w części A:

- w rozdziale V w ust. 3:

- - w pkt 1 w lit. a wyrazy „wersja 10.40" zastępuje się wyrazami „wersja 10.42",

- - w pkt 3 wyrazy „wersja 1.3.7.30" zastępuje się wyrazami „wersja 1.3.7.38",

- w rozdziale VII:

- - w ust. 1 w pkt 11 kropkę zastępuje się średnikiem i dodaje się pkt 12 w brzmieniu:

„12) księgowania na kontach pozabilansowych dotyczące:

a) projektu planu lub planu finansowego ujmuje się pod datą zatwierdzenia projektu planu lub planu finansowego,

b) zmiany projektu planu lub planu finansowego ujmuje się pod datą wniosku lub decyzji.",

- - w ust. 3 w pkt 4 uchyla się lit. c i d,

b) w części B w rozdziale I w ust. 42 uchyla się pkt 2,

c) w części C w rozdziale I:

- w zespole 2 po poz. 205 dodaje się poz. 206-209 w brzmieniu:

„206 Rozliczenia z KFD z tytułu opłat elektronicznych

207 Przypis i rozliczenie należności z tytułu opłat elektronicznych

208 Wpłaty niezidentyfikowane na rachunkach bankowych opłat elektronicznych

209 Zabezpieczenia umów dla kont z odroczoną płatnością opłat elektronicznych",

- w części konta pozabilansowe po poz. 922 dodaje się poz. 924 i 925 w brzmieniu:

„924 Projekt planu finansowego wydatków budżetowych

925 Projekt planu finansowego wydatków środków europejskich",

d) w części E:

- w zespole 1 w jednostce konto 139:

- - w zdaniu 2 w pkt 7 kropkę zastępuje się średnikiem i dodaje się pkt 8 w brzmieniu:

„8) środków pochodzących z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19.",

- - w zdaniu 4 pkt 1 otrzymuje brzmienie:

„1) wpływy wydzielonych środków pieniężnych z rachunków bieżących oraz sum depozytowych, wydatków, które nie wygasły z upływem roku budżetowego, PFS, DOKE i PLD, środki z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19, w szczególności: kaucje, wadia, sumy na zlecenie oraz sumy stanowiące przedmiot sporu otrzymane w związku z postępowaniem sądowym i prokuratorskim, niepobrane wynagrodzenia;",

- - w zdaniu 5 pkt 1 otrzymuje brzmienie:

„1) wypłaty środków pieniężnych dokonane z wydzielonych rachunków bankowych oraz sum depozytowych, wydatków, które nie wygasły z upływem roku budżetowego, PFS, DOKE, PLD i środki z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19;",

- w zespole 2:

- - po jednostce konto 205 dodaje się jednostki konto 206-209 w brzmieniu:

Konto 206

„Rozliczenia z KFD z tytułu opłat elektronicznych"

Konto 206 służy do ewidencji zobowiązań i rozliczeń z KFD z tytułu opłat elektronicznych pobieranych z wykorzystaniem Systemu Poboru Opłat Elektronicznych Krajowej Administracji Skarbowej (SPOE KAS) oraz rozliczeń przypisów ujętych na koncie 207.

Na stronie Wn konta 206 ujmuje się w szczególności:

1) przekazanie środków z tytułu opłat elektronicznych pobieranych z wykorzystaniem SPOE KAS określonych jako uiszczone i wykorzystane przez użytkowników i tym samym należne KFD;

2) zwrot niewykorzystanych środków na rachunki bankowe użytkowników;

3) różnice wynikające z przewalutowania zwrotów do użytkowników zagranicznych;

4) rozliczenie przypisu środków z tytułu opłat elektronicznych pobieranych z wykorzystaniem SPOE KAS w podziale na konta analityczne odpowiednie dla kanału płatności i tytułu wpłaty;

5) rozliczenie z tytułu kar administracyjnych.

Na stronie Ma konta 206 ujmuje się w szczególności:

1) przypis środków z tytułu opłat elektronicznych pobieranych z wykorzystaniem SPOE KAS w podziale na konta analityczne odpowiednie dla kanału płatności i tytułu wpłaty;

2) różnice wynikające z przewalutowania zwrotów do użytkowników zagranicznych;

3) kwoty z raportu rozliczającego przypis z wpłatą należną KFD - rozliczenie przypisu środków z tytułu opłat elektronicznych pobieranych z wykorzystaniem SPOE KAS ze zidentyfikowanymi wpłatami;

4) rozliczenia z tytułu kar administracyjnych.

Konto 206 wykazuje saldo Ma, które oznacza sumę opłat należnych KFD z tytułu opłat elektronicznych pobieranych z wykorzystaniem SPOE KAS zgromadzonych na rachunkach docelowych i nierozliczone przypisy ujęte na koncie 207.

Konto 207

„Przypis i rozliczenie należności z tytułu opłat elektronicznych"

Konto 207 służy do ewidencji przypisów należności z tytułu opłat elektronicznych pobieranych z wykorzystaniem SPOE KAS w podziale na kanały płatności oraz w podziale na sposób wnoszenia opłaty elektronicznej.

Na stronie Wn konta 207 ujmuje się w szczególności przypis należności z tytułu opłat elektronicznych pobieranych z wykorzystaniem SPOE KAS w podziale na konta analityczne odpowiednie dla kanału płatności i tytułu wpłaty.

Na stronie Ma konta 207 ujmuje się w szczególności rozliczenie przypisu należności z tytułu opłat elektronicznych pobieranych z wykorzystaniem SPOE KAS po dokonaniu i zidentyfikowaniu wpłaty.

Konto 207 może wykazywać saldo Wn, które oznacza stan nierozliczonych przypisów należności z tytułu opłat elektronicznych pobieranych z wykorzystaniem SPOE KAS.

Konto 208

„Wpłaty niezidentyfikowane na rachunkach bankowych opłat elektronicznych"

Konto 208 służy do ewidencji wpływów na rachunkach bankowych dotyczących opłat elektronicznych pobieranych z wykorzystaniem SPOE KAS w podziale na kanały płatności oraz miejsc poboru opłaty za przejazd autostradą.

Na stronie Wn konta 208 ujmuje się w szczególności:

1) rozliczenie wpłat niezidentyfikowanych na podstawie raportów rozliczających przekazanych przez komórkę merytoryczną właściwą w sprawie poboru opłat drogowych;

2) zwrot do użytkowników środków zidentyfikowanych jako nienależnych z tytułu opłat elektronicznych pobieranych z wykorzystaniem SPOE KAS;

3) rozliczenie niezidentyfikowanej wpłaty jako zabezpieczenie płatności okresowej z zabezpieczeniem.

Na stronie Ma konta 208 ujmuje się w szczególności wpływy niezidentyfikowanych środków na rachunki bankowe, dotyczących opłat elektronicznych pobieranych z wykorzystaniem SPOE KAS.

Konto 208 może wykazywać saldo Ma, które oznacza stan nierozliczonych i niezidentyfikowanych wpływów na rachunkach bankowych dotyczących opłat elektronicznych pobieranych z wykorzystaniem SPOE KAS.

Konto 209

„Zabezpieczenia umów dla kont z odroczoną płatnością opłat elektronicznych"

Konto 209 służy do ewidencji rozliczeń z tytułu zabezpieczeń płatności okresowej z zabezpieczeniem.

Na koncie 209 ujmuje się w szczególności na stronie Wn zwrot zabezpieczenia.

Po stronie Ma konta 209 ujmuje się w szczególności przypis zobowiązania z tytułu zabezpieczeń płatności okresowej z zabezpieczeniem.

Konto 209 może wykazywać saldo Ma, które oznacza stan środków dotyczących zabezpieczeń umów dla kont z odroczoną płatnością opłat elektronicznych pobieranych z wykorzystaniem SPOE KAS.",

- - w jednostce konto 240:

- - - danie drugie otrzymuje brzmienie:

„Na stronie Wn konta 240 ujmuje się w szczególności powstałe należności i roszczenia oraz spłatę i zmniejszenia zobowiązań, w tym środki przekazane do jednostek samorządu terytorialnego z tytułu poszczególnych części subwencji ogólnej, ratę części oświatowej subwencji ogólnej wypłacaną w grudniu roku bieżącego na styczeń roku następnego oraz przekazania i zwroty środków otrzymanych z rachunku pomocniczego Funduszu Przeciwdziałania COVID-19.",

- - - w zdaniu trzecim w pkt 2 kropkę zastępuje się średnikiem i dodaje się punkt 3 w brzmieniu:

„3) środki otrzymane z rachunku pomocniczego Funduszu Przeciwdziałania COVID-19.",

- - w jednostce konto 242 zdanie pierwsze otrzymuje brzmienie:

„Na koncie 242 mogą być ewidencjonowane należności i zobowiązania wynikające z postępowań sądowych, arbitrażowych i innych ujętych pierwotnie na koncie 240.",

- w części konta pozabilansowe:

- - po jednostce konto 922 dodaje się jednostki konto 924 i konto 925 w brzmieniu:

Konto 924

„Projekt planu finansowego wydatków budżetowych"

Konto pozabilansowe 924 może służyć do ewidencji projektu planu finansowego wydatków budżetowych dysponenta środków budżetowych.

Na stronie Wn konta 924 ujmuje się kwoty projektu planu finansowego wydatków budżetowych oraz jego zmiany, z tym że zwiększenia projektu planu finansowego - zapisem dodatnim, a zmniejszenia - zapisem ujemnym. Projekt planu wydatków budżetowych ewidencjonowany jest zgodnie z podziałką klasyfikacji budżetowej wydatków.

Konto 924 na koniec roku może wykazywać saldo.

Konto 925

„Projekt planu finansowego wydatków środków europejskich"

Konto pozabilansowe 925 może służyć do ewidencji projektu planu wydatków środków europejskich dysponenta środków budżetowych.

Na stronie Wn konta 925 ujmuje się projekt planu finansowego wydatków środków europejskich oraz jego zmiany, z tym że zwiększenia projektu planu finansowego - zapisem dodatnim, a zmniejszenia - zapisem ujemnym. Projekt planu wydatków środków europejskich ewidencjonowany jest zgodnie z podziałką klasyfikacji budżetowej wydatków.

Konto 925 na koniec roku może wykazywać saldo.",

- - w jednostce konto 979 zdanie piąte otrzymuje brzmienie:

„Konto 979 na koniec roku może nie wykazywać salda.",

- - w jednostce konto 989 zdanie drugie otrzymuje brzmienie:

„Na stronie Ma konta 989 ujmuje się wysokość zobowiązań według stanu na 31 grudnia roku budżetowego w układzie budżetu zadaniowego.",

e) w części G w rozdziale III w tytule 2:

- ust. 1 otrzymuje brzmienie:

„1. Program finansowo-księgowy Eurobudżet udostępniony jest na wirtualnych serwerach.",

- w ust. 11:

- - pkt 1 otrzymuje brzmienie:

„1) automatycznym codziennym wykonywaniu kopii zapasowych systemu Eurobudzet. Obejmują one bazę danych i system operacyjny serwera bazodanowego oraz system operacyjny serwera aplikacyjnego;",

- - pkt 3 otrzymuje brzmienie"

„3) zapewnianiu bezpieczeństwa systemu po stronie serwerów przez jednostkę odpowiedzialną za utrzymanie infrastruktury serwerowej i sieciowej.

Za bezpieczeństwo programu finansowo-księgowego odpowiada administrator programu;";

2) w załącznik nr 2 Załącznik do Szczegółowych zasad inwentaryzacji otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego zarządzenia;

3) w załączniku nr 3 do zarządzenia:

a) w § 8 ust. 6 i 7 otrzymują brzmienie:

„6. Odpowiedzialność za kontrolę merytoryczną spoczywa na dyrektorze komórki merytorycznej właściwej w zakresie danej operacji gospodarczej. Przeprowadzenie kontroli merytorycznej potwierdza swoim podpisem na dowodzie księgowym dyrektor komórki merytorycznej właściwej w zakresie danej operacji gospodarczej lub osoba przez niego upoważniona.

7. W przypadku, gdy komórka merytoryczna wskazana w planie rzeczowo-finansowym nie jest jednocześnie właścicielem zadania i środków, kontroli merytorycznej dowodu księgowego dokonuje również dyrektor komórki będącej właścicielem zadania i środków lub osoba przez niego upoważniona. Odpowiedzialność za kontrolę merytoryczną spoczywa na dyrektorze komórki merytorycznej będącej właścicielem zadania i środków.",

b) w § 9 ust. 8 otrzymuje brzmienie:

„8. Podpis dyrektora komórki merytorycznej lub osoby przez niego upoważnionej na dowodach księgowych nieskutkujących obciążeniem budżetu jest uznawany za przeprowadzenie kontroli formalno-rachunkowej.",

c) § 12a otrzymuje brzmienie:

„§ 12a. Dokonywanie kontroli merytorycznej, formalno-rachunkowej i zatwierdzanie dokumentów do wypłaty przez Głównego Księgowego oraz dyrektora komórki organizacyjnej lub osobę przez niego upoważnioną może odbywać się w Elektronicznym Systemie Obiegu Dokumentów Ministerstwa Finansów (EZD).",

d) w § 16 ust. 4 otrzymuje brzmienie:

„4. Dowód podpisuje dyrektor komórki organizacyjnej właściwej w sprawie lub osoba przez niego upoważniona, chyba że przepisy odrębne stanowią inaczej.",

e) w § 20 ust. 3 otrzymuje brzmienie:

„3. Dowód wewnętrzny jest podpisywany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez dyrektora komórki organizacyjnej właściwej w sprawie lub osobę przez niego upoważnioną. Na dowodzie widnieje imię i nazwisko osoby podpisującej, jej stanowisko oraz klauzula „podpisano kwalifikowanym podpisem elektronicznym", a w przypadku gdy dowód wewnętrzny podpisuje osoba upoważniona przez dyrektora również klauzula „z upoważnienia dyrektora" wraz z określeniem komórki organizacyjnej, którą kieruje dyrektor.".

§ 2.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia, z mocą od dnia 1 stycznia 2021 r.

Minister Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej: T. Kościński


1) Minister Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej kieruje działami administracji rządowej - budżet, finanse publiczne i instytucje finansowe na podstawie § 1 ust. 2 pkt 1-3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 6 października 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej (Dz. U. poz. 1719).

Załącznik 1. [PLAN INWENTARYZACJI]

Załącznik do zarządzenia
Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej
z dnia 21 kwietnia 2021 r. (poz. 62)

Załącznik do szczegółowych
zasad inwentaryzacji

Ministerstwo Finansów 00-916 Warszawa

ul. Świętokrzyska 12

PLAN INWENTARYZACJI

NA ROK ………

PRZEDMIOT INWENTARYZACJI

SPOSÓB PRZEPROWADZENIA INWENTARYZACJI

USTAWOWY TERMIN INWENTARYZACJI

PROPONOWANY TERMIN INWENTARYZACJI

1. Środki pieniężne w kasie

spis z natury

w dniu bilansowym


2. Środki na rachunkach bankowych dysponentów cz. 19, 79, 82 i 84 budżetu państwa i dysponenta III stopnia części 19 Ministerstwa Finansów (Centrala MF) oraz Funduszu Reprywatyzacji

potwierdzenie salda

na dzień bilansowy


3. Środki trwałe, pozostałe środki trwałe (w tym również środki trwałe i pozostałe środki trwałe będące własnością innych podmiotów powierzone Ministerstwu Finansów do użytkowania) oraz maszyny i urządzenia wchodzące w skład środków trwałych

w budowie - z wyjątkiem środków trwałych, do których dostęp jest znacznie utrudniony, gruntów oraz praw zakwalifikowanych do nieruchomości

spis z natury

raz na 4 lata


porównanie danych ewidencyjnych

z dokumentami, w latach w których nie dokonuje się spisu z natury

w okresie trzech ostatnich miesięcy roku obrotowego

i piętnastu pierwszych dni następnego roku obrotowego



4. Środki trwałe do których dostęp jest znacznie utrudniony, grunty oraz prawa zakwalifikowane do nieruchomości

porównanie danych ewidencyjnych z dokumentami

w okresie trzech ostatnich miesięcy roku obrotowego

i piętnastu pierwszych dni następnego roku obrotowego


5. Środki trwałe objęte ewidencją ilościową

porównanie danych ewidencyjnych

z dokumentami

w okresie trzech ostatnich miesięcy roku obrotowego

i piętnastu pierwszych dni następnego roku obrotowego


6.Środki trwałe, pozostałe środki trwałe będące własnością Ministerstwa Finansów powierzone innym podmiotom

potwierdzenie salda

w okresie trzech ostatnich miesięcy roku obrotowego

i piętnastu pierwszych dni następnego roku obrotowego


7. Zapasy materiałów objęte ewidencją ilościowo-wartościową:

1) w magazynie materiałów biurowych

spis z natury

raz na 2 lata


porównanie danych ewidencyjnych

z dokumentami, w latach w których nie dokonuje się spisu z natury

w okresie trzech ostatnich miesięcy roku obrotowego

i piętnastu pierwszych dni następnego roku obrotowego


2) w magazynie technicznym

spis z natury

raz na 2 lata


porównanie danych ewidencyjnych

z dokumentami, w latach w których nie dokonuje się spisu z natury

w okresie trzech ostatnich miesięcy roku obrotowego i piętnastu pierwszych dni następnego roku obrotowego


3) w magazynie broni znajdującym się

w Departamencie Zwalczania Przestępczości Ekonomicznej

spis z natury

raz na 2 lata


porównanie danych ewidencyjnych

z dokumentami, w latach w których nie dokonuje się spisu z natury

w okresie trzech ostatnich miesięcy roku obrotowego

i piętnastu pierwszych dni następnego roku obrotowego


4) w magazynie broni znajdującym się w Biurze Inspekcji Wewnętrznej

spis z natury

raz na 2 lata


porównanie danych ewidencyjnych

z dokumentami, w latach w których nie dokonuje się spisu z natury

w okresie trzech ostatnich miesięcy roku obrotowego

i piętnastu pierwszych dni następnego roku obrotowego



5) w magazynie broni znajdującym się w Departamencie Bezpieczeństwa

i Ochrony Informacji


spis z natury

raz na 2 lata


porównanie danych ewidencyjnych

z dokumentami, w latach w których nie dokonuje się spisu z natury

w okresie trzech ostatnich miesięcy roku obrotowego

i piętnastu pierwszych dni następnego roku obrotowego


6) w magazynach A2

i A4 oraz w magazynie w Warszawie, ul. Kąty Grodziskie 16b nadzorowanych przez komórki organizacyjne właściwe w sprawie poboru opłat drogowych

porównanie danych systemu ewidencyjnego magazynu (wykaz materiałów w ujęciu ilościowymi wartościowym)

z dokumentami

i ewidencją księgową

do piętnastu pierwszych dni następnego roku obrotowego


8. Należności:

1) należności od odbiorców dysponentów cz. 19 i 79 budżetu państwa i dysponenta III stopnia części 19 Ministerstwa Finansów (Centrala MF),

z wyjątkiem wymienionych w poz. 11

potwierdzenie salda

w okresie trzech ostatnich miesięcy roku obrotowego

i piętnastu pierwszych dni następnego roku obrotowego


2) należności od odbiorców dysponenta części 84 budżetu państwa z wyjątkiem wymienionych

w poz. 11

porównanie danych ewidencyjnych

z dokumentami

w okresie trzech ostatnich miesięcy roku obrotowego

i piętnastu pierwszych dni następnego roku obrotowego


3) należności publicznoprawne (w tym należności sporne) dysponenta części 82 budżetu państwa

porównanie danych ewidencyjnych

z dokumentami

w okresie trzech ostatnich miesięcy roku obrotowego

i piętnastu pierwszych dni następnego roku obrotowego


9. Wartości niematerialne i prawne

porównanie danych ewidencyjnych

z dokumentami

w okresie trzech ostatnich miesięcy roku obrotowego

i piętnastu pierwszych dni następnego roku obrotowego



10. Zbiory biblioteczne

spis z natury

raz na 4 lata


porównanie danych ewidencyjnych

z dokumentami, w latach w których nie dokonuje się spisu z natury

w okresie trzech ostatnich miesięcy roku obrotowego

i piętnastu pierwszych dni następnego roku obrotowego


11. Należności sporne i wątpliwe, należności od osób nieprowadzących ksiąg, należności od pracowników oraz z tytułów cywilnoprawnych dysponentów cz. 19 i 79 budżetu państwa

i dysponenta III stopnia części 19 Ministerstwa Finansów (Centrala MF)

porównanie danych ewidencyjnych

z dokumentami

w okresie trzech ostatnich miesięcy roku obrotowego

i piętnastu pierwszych dni następnego roku obrotowego


12. Fundusze:

1) fundusze dysponentów cz. 19 i 79 budżetu państwa i dysponenta III stopnia części 19 Ministerstwa Finansów (Centrala MF)

porównanie danych ewidencyjnych

z dokumentami

w okresie trzech ostatnich miesięcy roku obrotowego

i piętnastu pierwszych dni następnego roku obrotowego


2) fundusze dysponenta części 82 budżetu państwa

porównanie danych ewidencyjnych

z dokumentami

w okresie trzech ostatnich miesięcy roku obrotowego

i piętnastu pierwszych dni następnego roku obrotowego


3) fundusze dysponenta części 84 budżetu państwa

porównanie danych ewidencyjnych

z dokumentami

w okresie trzech ostatnich miesięcy roku obrotowego

i piętnastu pierwszych dni następnego roku obrotowego


13. Zobowiązania:

1) zobowiązania oraz pozostałe aktywa

i pasywa nie podlegające spisowi z natury dysponentów cz. 19 i 79 budżetu państwa

i dysponenta III stopnia części 19 Ministerstwa Finansów (Centrala MF) 

porównanie danych ewidencyjnych

z dokumentami

w okresie trzech ostatnich miesięcy roku obrotowego

i piętnastu pierwszych dni następnego roku obrotowego



2) zobowiązania publicznoprawne oraz pozostałe aktywa

i pasywa dysponenta części 82 budżetu państwa

porównanie danych ewidencyjnych

z dokumentami

w okresie trzech ostatnich miesięcy roku obrotowego

i piętnastu pierwszych dni następnego roku obrotowego


3) zobowiązania oraz pozostałe aktywa

i pasywa dysponenta części 84 budżetu państwa

porównanie danych ewidencyjnych

z dokumentami

w okresie trzech ostatnich miesięcy roku obrotowego

i piętnastu pierwszych dni następnego roku obrotowego


Sporządził/a:


Zatwierdził/a:


/imię i nazwisko/


/imię i nazwisko/


REKLAMA

Dzienniki Urzędowe

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA