Kategorie
Maria Sieńko

Nowe Horyzonty®-Szkolenia dla Biznesu

Trener w firmie Nowe Horyzonty®-Szkolenia dla Biznesu

Jest to firma o zasięgu ogólnopolskim z siedzibą w Lublinie, funkcjonująca prężnie na rynku usług edukacyjnych od 2000 r. Główny filar działania to doskonalenie miękkich kompetencji zawodowych. Nowe Horyzonty® zostały nagrodzone tytułem Wojewódzkiego Lidera Biznesu 2007 i 2008, certyfikatem Solidna Firma 2009 oraz listami gratulacyjnymi od: Marszałka, Wojewody i Wicewojewody Województwa Lubelskiego oraz Prezydenta Miasta Lublina.

Nowe Horyzonty®
skupiają ludzi pracujących poza schematami tak, by zapewnić organizacjom unikatową usługę adekwatnie dopasowaną do rzeczywistych potrzeb. Inspirują do przełamania utartych konwencji. Mobilizują do stawiania nowych, rozwojowych wyzwań. Dopingują do uelastycznienia metod pracy. Pomagają w osiąganiu wyznaczonych celów.

Terminowość, rzetelność oraz odpowiedzialność Zespołu Nowe Horyzonty®zapewniają Klientom poczucie komfortu i bezpieczeństwa, zaś szkolenia stają się rentowną inwestycją, korzystną dla Uczestników oraz całej Organizacji.

Nowe Horyzonty® - Szkolenia dla Biznesu
  cieszą się zaufaniem na polskim rynku edukacyjnym od 10 lat. Tym razem zapraszają Państwa do współpracy w budowaniu obopólnego sukcesu! 

Zachęcamy do odwiedzania naszej strony www.nowehoryzonty.com   

Przed pytaniem „Jakie szkolenie wybrać, aby rozsądnie wykorzystać dostępny budżet, a jednocześnie zapewnić maksymalną efektywność szkoleń?” staje większość firm, które chcą zwiększyć swoją konkurencyjność na rynku przez przyciągnięcie najlepszych pracowników. Decydując się na szkolenia językowe dla pracowników, należy spojrzeć nie tylko na ich cenę czy renomę oferującej je firmy, ale przede wszystkim na potrzeby i możliwości naszej organizacji.
Szkolenia a zwłaszcza szkolenia językowe finansowane przynajmniej częściowo z budżetu firmy są wypadkową dwóch sił: potrzeb i możliwości (zwłaszcza finansowych) firm. W idealnej sytuacji każdemu pracownikowi możemy zapewnić taki zakres i sposób szkoleń oraz pakietów motywacyjnych, jaki tylko sobie zamarzy.
Podstawy BHP i tyle, szkolenie na stanowisku pracy. Tak bardzo często wygląda polityka firm w zakresie szkoleń pracowniczych. Minimum nakładu i… minimum korzyści. Pracownik co prawda pracuje, a firma zyskuje, ale czy aby na pewno tyle, ile by mogła?