Kategorie
Instytut Strategii

Ekspert w zakresie warsztatów dla firm


Autorem i realizatorem projektu Instytut Strategii jest Akademia Rozwoju Biznesu, która prowadzi interaktywne warsztaty dla firm oraz osób planujących rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej.
 


Instytut Strategii powstał w wyniku naszych doświadczeń w realizacji projektów realizowanych m.in. w oparciu o metodologię Strategii Błękitnego Oceanu. Jego celem jest pomagać firmom w zrozumieniu jej narzędzi oraz wykorzystaniu ich do formułowania i wdrażania zyskownych strategii.


Instytut prowadzi warsztaty otwarte, a także pracujemy bezpośrednio z firmami, które dostrzegają możliwości związane m.in. z metodologią SBO. Dysponuje narzędziami i doświadczeniem w formułowaniu strategii, które pozwalają maksymalizować szanse i ograniczać ryzyko z nią związane.



Dążeniem Instytutu Strategii jest wspieranie firm w tworzeniu dochodowej strategii, dzięki której dotychczasowa konkurencja przestaje mieć znaczenie.

 

www.strategiablekitnegooceanu.pl
 

Przedsiębiorcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą działają zazwyczaj w atmosferze ostrej walki z konkurencją. Jest to proces żmudny, stanowi duże wyzwanie dla firmy, która często ma problem z „przebiciem się na rynku” i odróżnieniem swojej oferty od oferty konkurencji.
Powszechnie występujące stereotypy na temat zakładania własnej firmy mogą zniechęcić potencjalnych przedsiębiorców do planowanego biznesu. Niesłusznie. Dlatego przedstawiamy zestawienie najpopularniejszych mitów na temat prowadzenia biznesu, koncentrując się na jednoosobowej firmie.
Jeśli myślisz o założeniu własnej firmy, zastanawiasz się nad zaletami i wadami takiej decyzji, wówczas porównujesz tę formę z pracą na etacie. Krótkie zestawienie faktów i mitów na temat prowadzenia biznesu pozwoli lepiej skonfrontować wspomniane formy pracy.
Założenie firmy to dopiero początek pracy nad sukcesem. Co zrobić, żeby nie czekać kilkudziesięciu lat na odniesienie biznesowego zwycięstwa?
Szacuje się, że każdy generuje średnio cztery pomysły rocznie, które pozwoliłyby na zostanie milionerem, gdyby zostały wykorzystane. Skąd jednak wziąć te odpowiednie pomysły na własną firmę? Jak zidentyfikować najlepsze obszary działalności? W jaki sposób wybrać odpowiedni produkt lub usługę?