Kategorie
Darren Chong

Ekspert ds. kontaktów biznesowych z Azjatami


Darren Chong w ostatniej dekadzie wielkrotnie podróżował między Europą a Azją, pracując na stanowiskach operacyjnych wysokiego szczebla w azjatyckich i europejskich firmach. Uzyskał dymplom MBA w Bombaju.

Obecnie mieszka w Polsce i jest właścicielem firmy ConnectAsia, gdzie prowadzi szkolenia z zakresu wrażliwości międzykulturowej i kontaktów biznesowych z Azją.

Przed rozpoczęciem nawiązywania kontaktów z chińskimi biznesmenami warto poznać reguły i zwyczaje obowiązujące w Państwie Środka. Ekspert zdradza tajniki zwyczajów chińskich kontrahentów.
Przedsiębiorca planujący rozpocząć prowadzenie interesów z kontrahentami z Chin powinien pamiętać o odrębnościach kulturowych. Ekspert wyjaśnia czym jest konfucjanizm i jak idea konfucjonistyczna przenika do chińskiego biznesu.
Firmy, które redukują koszty założyły fabryki w Chinach lub zdecydowały się na import. Jeżeli nie brali Państwo nigdy takiej możliwość pod uwagę, być może teraz, gdy dynamika produkcyjna Chin tak szybko się zmienia, nastał odpowiedni czas na podjęcie tych działań.
Czy import z Chin jest w tej chwili opłacalny? Sytuacja ekonomiczna, w której znajduje się Europa aktualizuje to pytanie. Ekspert podpowiada, co zrobić aby import z Chin był opłacalny.
Nawiązując współpracę z chińskimi producentami musisz wyważyć cenę i jakość importowanych towarów. Czy niska chińska jakość jest mitem czy prawdą? Ekspert podpowiada jak postępować z kontrahentami z Państwa Środka, aby za niewielką cenę uzyskać satysfakcjonujący produkt.
Zamierzasz podjąć współpracę z chińskimi dostawcami? Prowadzenie biznesu z kontrahentami z Chin wymaga poznania historii i kultury Państwa Środka. Ekspert w przystępny sposób przedstawia chiński punkt widzenia na współpracę.
Decydując się na poszukiwanie chińskich produktów warto sięgnąć do samego źródła, czyli Państwa Środka i organizowanych w nim targów. Czy Targi Kantońskie to dobre miejsce na nawiązanie kontaktów biznesowych oraz odnalezienie atrakcyjnych dla polskich konsumentów towarów?