Kategorie
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Sembox

Agencja search engine marketing

Firma powstała w 2009 r. z inicjatywy Bluerank Sp. z o.o. – jednej z pierwszych polskich agencji SEM, realizującej od 2005 roku projekty SEO i PPC dla znanych i cenionych marek w kraju i na świecie. Sembox specjalizuje się w planowaniu i prowadzeniu kampanii linków sponsorowanych dla małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Wsparcie merytoryczne zapewnia Bluerank.

Dane kontaktowe:

Adres korespondencyjny: ul. Wólczańska 53, 90-608 Łódź
Telefon kontaktowy: +48 42 630 16 33
Adres e-mail: biuro@sembox.pl
Adres www: www.sembox.pl



Nasi eksperci:

Zbigniew Nowicki

Dla wszystkich firm, które nie posiadają jeszcze własnej strony WWW, a chciałyby zaistnieć aktywnie w Internecie, możliwe jest stworzenie wizytówki firmy w Google.
Zamieszczenie reklamy w postaci linków sponsorowanych daje możliwość codziennego monitorowania efektów i skuteczności kampanii. Służą temu wskaźniki liczbowe, dostępne w obszarze panelu zarządzania kampaniami, dotyczące: ilości klików w reklamę, ilości wyświetleń tekstu, skuteczności kampanii w procentach, średniego kosztu za kliknięcie w reklamę oraz średniej pozycji, jaką wywalczyła reklama w rankingu reklam.
Decyzja o samodzielnej realizacji kampanii promocyjnej w wyszukiwarkach przez firmy, często kończy się niepowodzeniem i rozczarowaniem z osiągniętych wyników opracowanej reklamy. Zazwyczaj związane jest z brakiem odpowiedniej wiedzy i doświadczenia w realizacji tego typu promocji. Nie oznacza to jednak, że dobrze przygotowania kampania nie przyniosłaby oczekiwanych rezultatów.
Reklama w wyszukiwarkach w postaci linków sponsorowanych, kojarzona jest wyłącznie w postaci reklamy przy wynikach wyszukiwania.
 Zaplanowanie skutecznej reklamy w wyszukiwarkach to nie tylko odpowiednie skonfigurowanie kampanii linków sponsorowanych, ale również właściwe przygotowanie strony internetowej, na którą ma być kierowana promocja.
Firma, która decyduje się na realizację kampanii linków sponsorowanych, aby wypromować swoje produkty i usługi za pośrednictwem wyszukiwarek Google, Onet, Netsprint, w celu osiągnięcia jak najwyższych korzyści, winna poprzedzić działania reklamowe, krótkim przygotowaniem założeń kampanii (nawet wówczas gdy całość obsługi jest przekazywana docelowo do agencji reklamowej).
Dla małych i średnich firm, które podjęły już decyzję dotyczącą promocji swoich usług lub produktów w internecie, pozostaje wybór takiej formy reklamy, gdzie głównym i kluczowym założeniem jest uzyskanie jak najwyższych korzyści np. pozyskanie dużej liczby nowych klientów, zwiększenie sprzedaży produktów, przy poniesieniu stosunkowo niskich kosztów.
Liczba internautów używających wyszukiwarek wciąż rośnie. Każdy użytkownik, korzystający z internetu, chce jak najszybciej dotrzeć do poszukiwanych informacji. Jeżeli firmie zależy na dotarciu do szerokiego grona odbiorców, powinna ona zainwestować w reklamę internetową w wyszukiwarkach.
Reklama w wyszukiwarkach jest doskonałą formą promocji dla małych i średnich firm, zarówno pod względem skuteczności i efektywności pozyskania nowych klientów, jak i niskich kosztów związanych z ceną reklamy.