Kategorie
Zbigniew Nowicki

Członek Zarządu Sembox Sp. z o.o.

Rolę konsultanta strategicznego w branży nowych mediów pełni od kilkunastu lat, mając na swoim koncie doradztwo dla licznych instytucji finansowych, telekomunikacyjnych oraz z sektora FMCG, w ramach współpracy z AMG.net e-consulting soultions, Grupą Euro RSCG, Digital One oraz bluerank.pl. Jest autorem licznych publikacji poruszających tematykę zastosowania Internetu w biznesie.

 Zaplanowanie skutecznej reklamy w wyszukiwarkach to nie tylko odpowiednie skonfigurowanie kampanii linków sponsorowanych, ale również właściwe przygotowanie strony internetowej, na którą ma być kierowana promocja.
Firma, która decyduje się na realizację kampanii linków sponsorowanych, aby wypromować swoje produkty i usługi za pośrednictwem wyszukiwarek Google, Onet, Netsprint, w celu osiągnięcia jak najwyższych korzyści, winna poprzedzić działania reklamowe, krótkim przygotowaniem założeń kampanii (nawet wówczas gdy całość obsługi jest przekazywana docelowo do agencji reklamowej).