Kategorie
Monika Jaranowska

Specjalista do spraw kampanii linków sponsorowanych

Odpowiada w agencji Sembox za kompleksową obsługę kampanii reklamowych w wyszukiwarkach Google, Netsprint oraz Onet. Do głównych jej zadań należy konfiguracja i optymalizacja ustawień reklamy, w celu podnoszenia poziomu jakości i efektywności realizowanych promocji.

Przeprowadzała kampanie promocyjne dla takich branż klientów jak: zdrowie i profilaktyka, budownictwo, nieruchomości, turystyka, ogrodnictwo.

Zamieszczenie reklamy w postaci linków sponsorowanych daje możliwość codziennego monitorowania efektów i skuteczności kampanii. Służą temu wskaźniki liczbowe, dostępne w obszarze panelu zarządzania kampaniami, dotyczące: ilości klików w reklamę, ilości wyświetleń tekstu, skuteczności kampanii w procentach, średniego kosztu za kliknięcie w reklamę oraz średniej pozycji, jaką wywalczyła reklama w rankingu reklam.
Decyzja o samodzielnej realizacji kampanii promocyjnej w wyszukiwarkach przez firmy, często kończy się niepowodzeniem i rozczarowaniem z osiągniętych wyników opracowanej reklamy. Zazwyczaj związane jest z brakiem odpowiedniej wiedzy i doświadczenia w realizacji tego typu promocji. Nie oznacza to jednak, że dobrze przygotowania kampania nie przyniosłaby oczekiwanych rezultatów.
Reklama w wyszukiwarkach w postaci linków sponsorowanych, kojarzona jest wyłącznie w postaci reklamy przy wynikach wyszukiwania.