Kategorie
Anna Kopciowska

Coach, Trener Biznesu, Rozwoju Osobistego i Motywacji


Autorka jest niezwykle doświadczonym i dynamicznym liderem, właścicielką Firmy Szkoleniowej K2, wyłącznym przedstawicielem na Polskę i Ukrainę Personality Resources International Identity Mapping TM (USA / CANADA) – najnowsze narzędzie w zarządzaniu zasobami ludzkimi – AUDYT TALENTÓW – jak zdobyć i zatrzymać najlepszych,  trenerem biznesu, rozwoju osobistego i motywacji,  coachem, konsultantką i doradcą Success Insights,  autorką programów szkoleniowych z zakresu uczenia kompetencji miękkich takich jak motywacji, osobistej efektywność, przywództwa, autoprezentacji, kreatywności pracownika w organizacji, komunikacji w biznesie, nowoczesnej psychologii sprzedaży.

 

Szkoli rocznie ponad 3000 osób w tym managerów średniego i wysokiego szczebla  w dużych i średnich firmach w Polsce. Sposób prowadzenia szkoleń ujawnia rzadko spotykaną umiejętność i talent pobudzania uczestników do zastosowania poznanych technik bezzwłocznie w życiu prywatnym i zawodowym. Z branżą szkoleniową związana ściśle od 2005r. - jako trener motywacyjny i trener sprzedaży zdobywała naukę i doświadczenie u jednego z najsłynniejszych  ekspertów biznesu na świecie  -  Briana Tracy, światowej klasy eksperta sprzedaży. Jest absolwentką prestiżowego programu Brian Tracy International  – Advence Mentoring Program.  

 

Jako lider w niezwykły sposób inspiruje pracowników do kreatywnego działania. Życie traktuje jak wartość a zmiany, które zachodzą w innych za jej przyczyną dają jej głęboką satysfakcję i niebywałą radość. Robi więcej niż musi. Skupia się na powodach, dla których to robi i zawsze szuka twórczych sposobów dojścia do wyznaczonego celu. Osoba o wysokich umiejętnościach motywacyjnych, potrafiąca zarazić optymizmem każdego.  

 

 

 www.yourpersonalcoach.com.pl  e-mail: a.kopciowska1@wp.pl tel. 00 48 669 326 396

W wielu artykułach o tematyce coachingu lub zbliżonej pojawia się kwestia: „kto tak naprawdę korzysta i zarabia na coachingu klient czy sam coach?”. Tak długo będzie pojawiać się to pytanie, jak długo na rynku klienci będą wybierali pseudo usługi coachingowe – nie mające nic wspólnego z samym coachingiem.
Nie ma nic bardziej zgubnego jak myślenie szefów o tym, że samo stanowisko jakie mają obliguje całą resztę w firmie do tego aby ich słuchano, słuchano co mówią, jak mówią i aby wszyscy „ślepo” wykonywali ich polecenia.
Po wyznaczeniu celów i sprecyzowaniu przeszkód jakie skutecznie mogą przeszkodzić Ci w działaniu i osiągnięciu sukcesu, przychodzi czasami moment zwątpienia i znużenia. Co wtedy? Co dalej?
Doświadczony menedżer wie, że znużony pracownik jest mniej wydajny. Warto jest zatem pomóc swoim podwładnym pokonać zmęczenie. Naucz ich posługiwać się np. wizualizacją.
Każdy menedżer zadaje sobie podobne pytania: Co zrobić aby lepiej sprzedawali? Jak ich zachęcić do lepszych wyników? Ty wiesz i oni też wiedzą, że im więcej będą mieli klientów, im większą będą mieli sprzedaż tym więcej będą zarabiali pieniędzy.
Wiele firm, których pozycja na rynku zależy od dobrze zarządzanej grupy handlowców i od samych umiejętności sprzedaży tychże handlowców często przeoczy moment, w którym trzeba przeznaczyć „duże” pieniądze na cykliczne szkolenia w zakresie wzmacniania umiejętności sprzedażowych i kompetencji zarządzania zespołem.