REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dariusz Rzeszotarski

Dołącz do grona ekspertów
Dariusz Rzeszotarski

Business Development Manager & UC Specialist, Jabra

Dariusz Rzeszotarski związany jest z branżą telekomunikacyjną od 1994 roku. Specjalizuje się w rozwiazaniach głosowych. W firmie GN Netcom, będącej producentem zestawów słuchawkowych pod marką Jabra, pracuje od początku 2009 roku, na stanowisku Business Development Manager i UC Specialist. W ramach swojej funkcji jest odpowiedzialny za rozwój sieci sprzedaży produktów biurowych i call center marki Jabra w segmencie B2B, a także kontakty z kluczowymi klientami w Polsce. Wcześniej pracował m.in. w firmach Polixel, TDC Internet i Internet Partners. Przed podjęciem pracy w GN Netcom był kierownikiem do spraw sprzedaży w firmie Alcatel-Lucent.



Dariusz Rzeszotarski jest absolwentem kierunku telekomunikacja na Wydziale Elektroniki Politechniki Warszawskiej.
 

Polska jest w światowej czołówce outsourcingu, do którego należą m.in. usługi call center. Jesteśmy nie tylko liderem w Europie Środkowo - Wschodniej, lecz mamy także przewagę w globalnej klasyfikacji. Rynek call/contact center bez wątpienia rośnie.
Dobrze funkcjonująca komunikacja w przedsiębiorstwie stanowi nieodzowny warunek szybkiego i elastycznego reagowania na dynamiczne, współczesne warunki rynkowe. Wytrzymanie twardej, międzynarodowej konkurencji, oznacza dla przedsiębiorstwa szybsze docieranie do ważnych informacji, ich ocenę i przekazywanie osobom decyzyjnym.

REKLAMA

Wraz z rozwojem call-center, na rynku pojawiają się nowe modele słuchawek, oferujących innowacyjne możliwości prowadzenia rozmów metoda bezprzewodową.
Wybór zestawów słuchawkowych do firmy powinien opierać się na analizie potrzeb zarówno pracownika, jak i pracodawcy. Komplety, które nie posiadają blokad przed przekroczeniem granicznych progów dźwięku stanowią zagrożenie dla pracownika.

REKLAMA