Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Aneta Juszczuk

Coach

Aneta Juszczuk pracuje jako coach, doradca menedżerów, prowadzi również szkolenia oraz rekrutacje w działach sprzedaży. Audytor przy projekcie Firma Przyjazna Klientowi. Jest autorką artykułów o tematyce dotyczącej zarządzania i rekrutacji. Skutecznie wspiera menedżerów i organizacje w osiąganiu celów biznesowych. Prowadzi coachingi, w trakcie których jej klienci opracowują swoją ścieżkę sukcesu oraz wdrażają praktyczne umiejętności. Doradza menedżerom oraz przygotowuje dla nich skuteczne narzędzia z zakresu zarządzania. W pracy korzysta z wiedzy uzyskanej w trakcie studiów psychologicznych (psychologia społeczna, psychologia biznesu). Korzysta również z umiejętności zdobytych w trakcie 17-letniego doświadczenia zawodowego. Pracowała dla firm z różnych branż.  Uczestniczy w wielu kursach i szkoleniach, na których poszerza swoją wiedzę aby budować dla swoich klientów skuteczne rozwiązania.

 


E-mail: aneta.juszczuk@rozwojwpracy.pl

www.rozwojwpracy.pl

 

Prowadziłam rekrutację dla jednej z firm. Na spotkanie przyszedł handlowiec z ogromnym doświadczeniem w swojej branży. Teraz aplikował do branży całkowicie odmiennej, gdzie będzie zaczynał wszystko od początku. Całkowicie inne produkty, inny odbiorca, bardziej rygorystyczny system raportowania.
Od wyborów menedżera działu sprzedaży zależy na ile będą generowane przez dział handlowy pożądane obroty. I nie dotyczy to tylko narzędzi zarządzania, tematu szkolenia, kanału dystrybucji, systemu motywacji. Dotyczy to również, a może przede wszystkim, jakiego wyboru dokona w trakcie procesu rekrutacji do swego działu. Podstawowe pytania jakie wtedy się nasuwają to: jak zadbać o obecność w dziale, osób zapewniających sprzedaż na odpowiednim poziomie? Jak dokonać właściwego wyboru w stosunkowo krótkim czasie?
Wiele jest różnych metod działania. Część z nich jest opisana w różnych publikacjach podpowiadających jaką obrać drogę działania, aby osiągnąć upragniony sukces. Recept jest wiele. Można znaleźć odpowiedzi na pytania: jak siebie motywować? jak motywować innych, aby grali z nami „do jednej bramki”? co zrobić aby inni chętnie z nami współpracowali? jak to robić, aby efekty były długotrwałe? Ile różnych odpowiedzi można znaleźć na takie pytania? Wiele.