REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Grzegorz Frątczak

Doświadczony coach i trener biznesu, menedżer z dyplomem MBA. Ekspert w CEO Solutions. Akredytowany trener w Ernst &Young Academy of Business.

Specjalizuje się w produktywności i efektywności osobistej i zespołowej. Inspirator projektowania życia w taki sposób, aby osiągnąć spokój, równowagę, satysfakcję i poczucie spełnienia. Pracuje z osobami indywidualnymi i grupami. Jego mottem jest „Każdy z nas, jeśli tylko chce, jest w stanie zaprojektować to, w jaki sposób pracuje i żyje.”


Występował w roli eksperta w Radio PiN, Radio ZET czy TOKFM. Publikuje jako ekspert do spraw produktywności i efektywności w Forbes, INFOR, biznes.onet.pl, egospodarka.pl, ProducitveMagazine i innych.


Szkolił m.in. w: ING, K2 Internet SA, MetLife Amplico, Getin Bank, Citi Handlowy, Warta i w wielu innych dużych, średnich i małych firmach.


Prowadzi bloga www.projektantczasu.pl

Jak pokazują liczne badania, odpowiedni poziom stresu w pracy jest właściwie niezbędny. Bez niego stojące przed nami zadania szybko okazują się być nużące. Zbyt duże obciążenie wywołuje jednak skutek odwrotny do zamierzonego – zamiast poprawy efektywności dotknąć nas może uniemożliwiający jakiekolwiek działanie paraliż psychiczny. Co zatem zrobić, by stworzyć warunki sprzyjające zwiększonej wydajności?
W ciągle zmieniającym się świecie łatwo stracić równowagę pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym. Wbrew pozorom jednak nigdy nie stoimy przed wyborem: coś kosztem czegoś. A kluczem do sukcesu może być efektywne zarządzanie czasem.

REKLAMA