Kategorie

Kancelaria Prawna Konieczny Grzybowski Polak sp. k.

Dołącz do grona ekspertów
Kancelaria Prawna Konieczny Grzybowski Polak sp. k.

Kancelaria

Konieczny, Grzybowski, Polak Kancelaria Prawna sp. k. (http://kancelaria-kgp.pl) specjalizuje się w obsłudze prawnej i podatkowej przedsiębiorstw oraz jednostek samorządu terytorialnego na terenie całej Polski. Na kilkunastoosobowy zespół Kancelarii składają się radcowie prawni oraz prawnicy z wieloletnim doświadczeniem w świadczeniu porad prawnych, przeprowadzaniu kompleksowych transakcji, jak również w prowadzeniu postępowań sądowych i administracyjnych.

Misją Kancelarii jest dostarczanie klientom praktycznych i bezpiecznych rozwiązań, pomimo skomplikowanego otoczenia prawnego i podatkowego w Polsce.

Kancelaria prowadzi autorski blog dedykowany zagadnieniom z ciekawej dziedziny Prawa Marketingu (www.prawomarketingu.pl). Kancelaria prowadzi również portal dedykowany obsłudze samorządu terytorialnego (www.samorząd-kgp.pl).

kontakt: biuro@kancelaria-kgp.pl tel. +48 61 842 00 29 albo +48 530 266 680

Akcje promocyjne o charakterze ciągłym charakteryzują się tym, że nie jest znana data ich zakończenia. Zmiana regulaminu w takim wypadku jest skomplikowana i nie zawsze możliwa. Zmiany dokonuje się najczęściej w formie aneksu do regulaminu. Jak to wygląda w przypadku loterii promocyjnej i audiotekstowej?
Prawidłowe przeprowadzenie akcji promocyjnej – o charakterze nieciągłym bądź ciągłym, wiąże się w pierwszej kolejności ze sporządzeniem regulaminu promocji. Obowiązek sporządzenia regulaminu nie wynika jednakże bezpośrednio z przepisów prawa. Czy można zmienić regulamin w czasie trwania promocji o charakterze nieciągłym?
Wielu przedsiębiorców oraz członków zarządu wykonując swoje obowiązki wykorzystuje narzędzie jakim jest faksymile, czyli pieczęć zastępująca odręczny podpis. Faksymile używana osobiście lub powierzona zaufanemu pracownikowi, służy zazwyczaj do „podpisywania” pism o mniejszym znaczeniu, korespondencji seryjnej, ale niekiedy również umów cywilnoprawnych, czy też innych dokumentów urzędowych.
Kontrahenci często udzielają przedsiębiorcom pisemnych referencji dotyczących prowadzonej przez nich działalności. Czasem można narazić się jednak na naruszenie praw autorskich poprzez wykorzystywanie cudzej renomy firmy. Jakie są granice prawne korzystania z pisemnych referencji?
Sprzedaż premiowa jest najczęściej wykorzystywana w prawie marketingu i reklamy. Nie została jednak zdefiniowana odpowiednio przez ustawodawcę, wobec czego organy podatkowe nie mogą zająć jednolitego stanowiska w zakresie opodatkowania tego rodzaju sprzedaży. Kiedy sprzedaż premiowa jest zatem opodatkowana?
Sprzedaż premiowa jest najczęściej wykorzystywana w prawie marketingu i reklamy. Nie została jednak zdefiniowana odpowiednio przez ustawodawcę, wobec czego organy podatkowe nie mogą zająć jednolitego stanowiska w zakresie opodatkowania tego rodzaju sprzedaży. Kiedy sprzedaż premiowa jest zatem opodatkowana?