Kategorie
Michał Jarski

Dyrektor Regionalny ds. Sprzedaży w Trend Micro

Jako dyrektor regionalny ds. sprzedaży, Michał Jarski jest odpowiedzialny za rozwój działalności Trend Micro w Europie Środkowo-Wschodniej. Michał Jarski pracuje w branży IT od 15 lat i zajmował już szereg stanowisk kierowniczych, odpowiadając za politykę technologiczną i sprzedażową w organizacjach sektora IT. Jarski był dyrektorem regionalnym Ruckus Wireless, Check Point Software Technologies oraz Internet Security Systems (firma przejęta przez IBM w 2006 r.). Do jego kompetencji należało m.in. zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami i partnerami strategicznymi oraz wprowadzanie firm high-tech na rynek polski i wschodnioeuropejski.

Informacje o firmie Trend Micro:

Trend Micro Incorporated jest światowym liderem w dziedzinie rozwiązań zabezpieczających środowiska przetwarzania w chmurze. Dzięki technologiom zabezpieczającym treści internetowe isystemom zarządzającym zagrożeniami firma tworzy bezpieczny świat wymiany informacji cyfrowych. Oferta Trend Micro skierowana jest do użytkowników indywidualnych i do przedsiębiorstw. Jako pionier wdziedzinie bezpieczeństwa serwerów z ponad 20-letnim doświadczeniem, firma zapewnia najlepsze na rynku zabezpieczenia klientów, serwerów i cloud computingu, dopasowane do potrzeb partnerów oraz odbiorców produktów i usług. Pozwalają one na szybsze powstrzymanie zagrożeń i chronią dane w środowiskach fizycznych, zwirtualizowanych i opartych na chmurze.

Produkty i usługi Trend Micro wykorzystują wiodącą, bazującą na technologii cloud computing infrastrukturę bezpieczeństwa Trend Micro™ Smart Protection Network™. Gwarantuje ona blokowanie zagrożeń tam, gdzie się pojawiają, czyli w Internecie. Za najwyższą jakość i niezawodność rozwiązań Trend Micro odpowiada zespół złożony z ponad tysiąca ekspertów w dziedzinie zagrożeń.

Więcej informacji o firmie można znaleźć na stronie: www.trendmicro.pl

Obecnie pracownicy odpowiedzialni za firmowe finanse są szczególnie narażeni na działania cyberprzestępców. Dyrektorzy finansowi (CFO) czy księgowi z uprawnieniami do wykonywania przelewów wysokich kwot stają się ofiarami ataków polegających na rozsyłaniu przez internetowych oszustów fałszywych biznesowych wiadomości e-mail (ang. Business Email Compromise, BEC). Mechanizm jest prosty - opiera się na wykorzystaniu zaufania i szacunku, jakim cieszą się osoby zajmujące najwyższe stanowiska w organizacji.
Internet staje się główną płaszczyzną komunikacji w trakcie zawierania wszelkiego rodzaju transakcji naruszających prawo - tak wynika z badań, w trakcie których wykryto wiele rodzajów aktywności stanowiących mniej lub bardziej poważne przestępstwa: od handlu skradzionymi informacjami i nielegalnymi towarami, po morderstwa na zlecenie.
Wygoda i funkcjonalność to nie jedyne cechy inteligentnych domów. Warto zwrócić uwagę na aspekt bezpieczeństwa. Choć wszystkie udogodnienia związane z Internetem rzeczy (IoT) i zautomatyzowanym domem mają w zamyśle ułatwić codzienne życie, niewłaściwie chronione i niekontrolowane sprzęty mogą przyczynić się do wielu wirtualnych (i nie tylko!) włamań.
Występujące w przestrzeni teleinformatycznej ataki ukierunkowane polegają na potajemnej kradzieży danych z systemów firmy. Ocenia się, że w najbliższej przyszłości zagrożenia tego typu staną się częstsze i bardziej wyrafinowane, uderzając w małe, średnie i duże organizacje – dlatego tak ważna jest znajomość metod, które stosują cyberprzestępcy.