REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Kadromierz

Nowoczesne rozwiązanie do organizacji i kontroli czasu pracy personelu dla małych i średnich firm

Kadromierz jest finalistą imprezy ABSL StartUp Challange w kategorii Customer &E mployee Experience.

W swojej ofercie firma posiada narzędzie dedykowane dla przedsiębiorstw zatrudniających od 5 do 100+ pracowników z branży: gastronomii, hotelarstwa, sprzedaży detalicznej, firm usługowych i wiele innych.

Kadromierz to narzędzie przede wszystkim dla pracodawcy i manager’a. Główne korzyści z wdrożenia oprogramowania to zaoszczędzony czas przy planowaniu następnego okresu rozliczeniowego i zwiększona kontrola czasu pracy pracowników dzięki prostemu systemowi Ewidencji czasu pracy który nie wymaga instalacji drogiego sprzętu hardware’owego. Z pomocą tej aplikacji, osoba odpowiedzialna za rozliczenie kadry pracowniczej ma stały dostęp do kosztów pracowniczych, listy obecności i listy płac z poziomu komputera lub smartphone’a. Kadromierz to również korzyść dla pracownika, który ma bezpośredni dostęp do grafika pracy oraz może w wygodny sposób ustalić swój preferowany czas pracy na następny miesiąc. Oprogramowanie sprawdza się szczególnie w wypadkach, kiedy w firmie występuje rotacja czasu lub miejsc pracy, a pracownicy są wynagradzani na podstawie przepracowanych roboczogodzin. Kadromierz doskonale wypełnia lukę pomiędzy tworzeniem grafików i list obecności na kartce papieru, a drogimi systemami HR/RCP.

Główne funkcję programu to:

- Tworzenie grafików pracy

- Dostępności pracownicze

- Raporty i statystyki czasu pracy i kosztów pracowniczych

- System ewidencji czasu pracy

- Listy obecności i listy płac

- 3 typy kont: właściciel, manager, pracownik

Kadromierz działa w modelu abonamentowym. Oferujemy możliwość dostosowywania funkcjonalności programu pod potrzeby indywidualnych klientów. Firma zapewnia zarówno wsparcie techniczne jak i pomoc podczas wdrażania produktu. Obecnie firma prowadzi sprzedaż na terenie Polski, a w 2017 roku planuje poszerzyć swoją działalność na rynki zagraniczne.

Kontakt:

Kadromierz Sp. z o.o.

ul. Parafialna 34

52-233 Wrocław

e-mail: kontakt@kadromierz.pl

tel: +48 22 103 18 49

https://kadromierz.pl


Odpowiednie zarządzanie personelem i budżetem firmowym to podstawa w sprawnie działającym przedsiębiorstwie. Problemy gospodarcze na lokalnym i światowym rynku zmuszają pracodawców do zaciskania pasa i optymalizacji kosztów. Niekiedy szukają oni oszczędności, zmniejszając ilość etatów lub obcinając pensje. Czy jest to na pewno dobre rozwiązanie? Jak można ograniczyć koszty w firmie bez narażania pracowników?
Planowanie miesiąca, układanie grafików czy rozkład czasu pracy to wszystko rutynowe czynności, wykonywane w każdej firmie. Nie jest to wcale takie proste i z tego powodu, szczególnie w dużych firmach, zajmuje się tym specjalny dział kadr i płac. Część pracodawców jednak samodzielnie prowadzi ewidencję czasu pracy i układa harmonogramy. Czy wiesz, jakie pułapki i błędy mogą narazić Cię na nieprzyjemności?

REKLAMA