Kategorie

Agencja interaktywna LTB.pl

Dołącz do grona ekspertów
Agencja interaktywna LTB.pl

Agencja interaktywna LTB.pl to zespół specjalistów, przygotowujących nowoczesne rozwiązania w zakresie marketingu internetowego oraz funkcjonowania firm w przestrzeni internetu. Działamy na rynku polskim, a także – jako jedna z nielicznych agencji marketingowych – w wielu krajach europejskich: Niemczech, Austrii, Szwecji, Norwegii, Wielkiej Brytanii. Oferujemy także możliwość globalnej promocji marki.

Naszą specjalność stanowi m.in. SEO, czyli pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach – strony naszych klientów są widoczne na wysokich pozycjach w Google. Zajmujemy się także innymi aspektami marketingu internetowego: reklamą w wyszukiwarce (AdWords), marketingiem szeptanym, content marketingiem, brandingiem.

Naszym klientom proponujemy również projektowanie stron www oraz nowoczesne oprogramowania dla firm, ułatwiające zarządzanie przedsiębiorstwem. Ponadto realizujemy działania consultingowe, wspierając prowadzenie biznesu w oparciu o nowoczesne standardy.

Siedziba firmy znajduje się w centrum Wrocławia – drugie biuro działa również w Bydgoszczy. Jesteśmy obecni na rynku od 2008 roku.

Zapraszamy na www.ltb.pl.

Wyszukiwarki internetowe dają ogromne możliwości dotarcia do klientów wstępnie zainteresowanych naszymi usługami, produktami. Zarówno osoby zainteresowane promocją w Google, jak i marketerzy, podejmują często nietrafione decyzje pod kątem promocji w Google. W związku z tym przedstawiam 5 istotnych błędów w podejściu do marketingu w wyszukiwarkach internetowych, których uniknięcie pozwoli na wyróżnienie się na rynku, zdobycie przewagi konkurencyjnej, ściągnięcie wartościowego ruchu oraz w konsekwencji zwiększenie konwersji i sprzedaży. Zalet jest dużo, więc warto wziąć moje propozycje zmian pod uwagę.
Jednym z popularniejszych bohaterów reklam – przy rosnącym rynku reklamy suplementów diety oraz wyrobów medycznych – są lekarze czy fizjoterapeuci. Podobnym, choć mniej silnym społecznie autorytetem, będzie mama, babcia, przyjaciółka, które przynoszą swoim bliskim niezawodne preparaty na problemy z trawieniem, bóle głowy czy inne dolegliwości. Pewnie niewielu konsumentów zdaje sobie jednak sprawę z tego, że prawdziwy lekarz nie zaryzykuje występu w reklamie, by reklamować maść na ból stawów. Dlaczego?
Dzięki promocji firmy w Internecie skutecznie zwiększyć można świadomość marki. Oto interesujące trendy w marketingu internetowym, na które warto zwrócić uwagę estymując budżet na promocję w 2018 roku.