REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Aneta Liszka

trenerka i konsultantka międzykulturowa, trenerka biznesu

Trenerka i konsultantka międzykulturowa, trenerka biznesu specjalizująca się w zagadnieniach efektywności osobistej, kompetencji menadżerskich oraz międzykulturowości, licencjonowana trenerka Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, certyfikowany coach grupowy i zespołowy. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu Grupy TROP, Studium Treningu Interpersonalnego Intra oraz Szkoły Coachingu Zespołowego i Grupowego.

Od ponad 12 lat projektuje i powadzi projekty rozwojowe dla firm różnych branż: consultingowej, finansowej, produkcyjnej, zarówno w Polsce jak i za granicą. Współwłaścicielka firmy szkoleniowej WKontakcie (www.w-kontakcie.com).

Doświadczenie trenerskie wykorzystuje w głównej mierze realizując szkolenia biznesowe, oraz towarzysząc ludziom w rozwoju podczas treningów międzykulturowych i uwrażliwiających kulturowo. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu efektywności osobistej, asertywności, kompetencji menedżerskich i interpersonalnych, oraz współpracy i komunikacji międzykulturowej. Prowadzi coachingi zespołowe i grupowe. Certyfikowany praktyk narzędzia Facet5, IP 121 oraz MTQ48. Członek międzykulturowego stowarzyszenia SIETAR Polska, gdzie przez 2 lata koordynowałam grupą trenerów i konsultantów międzykulturowych.

Współautorka (z Katarzyną Artemiuk) kursu w ramach Akademii Charaktery: Komunikacja i kompetencje międzykulturowe.

Dobry kontrakt to podstawa prawidłowo przebiegającej współpracy. Czym jest kontrakt? Jakie są zasady dobrego kontraktu? Jak przygotować się do zawarcia kontraktu?
Jak się komunikować w kulturze propartnerskiej i protransakcyjnej? Które państwa nastawione są na budowanie relacji, a które na cel biznesowy i wykonanie zadania? Oto wskazówki do skutecznej komunikacji z przedstawicielami innych kultur.

REKLAMA

Spóźnienie może stanowić katastrofę biznesową, a w innej sytuacji może być normalną sprawą. Kiedy można pozwolić sobie na spóźnienie, a kiedy jest to nie do przyjęcia? Co to jest kultura monochroniczna i polichroniczna?
Relacje w pracy zdalnej są utrudnione poprzez odległość. Czym jest bliskość symboliczna? Jak budować relacje w zdalnie pracującym zespole? Jakie zadania ma menedżer wirtualnego zespołu? Jakie 4 ćwiczenia warto zadać pracownikom?

REKLAMA

Uważność i obserwacja są bardzo ważne w komunikacji międzykulturowej. Okazuje się, że do dobrej komunikacji wystarczą podstawowe umiejętności używane na co dzień. Jak zachować się w sytuacji międzykulturowej? Czym jest kultura niskokontekstowa oraz tryb kontrolowany i automatyczny?

REKLAMA