Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Quercus Sp. z o. o.

Dołącz do grona ekspertów
Quercus Sp. z o. o.

ekspert w zakresie wdrażania i serwisowania systemów SAP, autoryzowany Partner SAP

Firma Quercus Sp. z o.o. specjalizuje się we wdrożeniach i serwisie systemów SAP w obszarze HR. Założycielami firmy są konsultanci SAP posiadający wieloletnią praktykę w krajowych i międzynarodowych projektach wdrożeniowych. Od początku rozpoczęcia działalności firma posiada status autoryzowanego Partnera SAP. Dzieląc się swoim wieloletnim doświadczeniem w zakresie wdrażania i serwisowania systemów IT, każdego dnia wspiera procesy biznesowe partnerów, dbając o ich satysfakcję.

Quercus z sukcesem wykonał kilkadziesiąt projektów wdrożeniowych – działając samodzielnie, w ramach konsorcjum lub jako podwykonawca. Swoje projekty realizuje zarówno w dużych międzynarodowych korporacjach, jak i w średnich oraz małych przedsiębiorstwach w Polsce i za granicą. Do każdej realizacji podchodzi w sposób indywidualny, dostosowując się do najwyższych wymagań i standardów swoich klientów.

Oferta Quercus obejmuje:

wdrożenia SAP: kompleksową obsługę oraz wsparcie w procesie przygotowania do wdrożenia;

rollout SAP: przeniesienie wzorcowego rozwiązania wdrożonego w centrali do innych spółek grupy;

rozwój systemów SAP: oferta usług dodatkowych rozwijających wdrożone systemy SAP;

centrum wsparcia SAP: usługa stałego wsparcia w zakresie produktów SAP;

szkolenia SAP: szkolenia oraz warsztaty w zakresie funkcjonalności systemów SAP;

SAP + Uczelnie Wyższe: sprawdzone rozwiązania, dopasowane do specyfiki funkcjonowania uczelni wyższych.

Wyróżnikiem oferty Quercus jest ponadto rodzina rozwiązań Q-Solutions, będących autorskimi rozszerzeniami systemu SAP:

RODO: wsparcie dla Administratorów Danych Osobowych;

e-Dokumenty: automatyzacja procesów kadrowych dotyczących obiegu dokumentów;

Smart SAP HCM: przekonfigurowany w oparciu o najlepsze praktyki system SAP w module HR;

Czas pracy-Rozliczanie: wsparcie procesu rozliczania czasu pracy;

e-Powiadomienia: automatyzacja komunikacji wewnętrznej w firmie w obszarze dotyczącym procesów kadrowych (automatyczne powiadomienia mailowe o konkretnych zdarzeniach);

Audyt Wynagrodzeń: uproszczenie procesu przygotowania i weryfikacji listy płac;

e-Zwolnienia ZUS: synchronizacja zwolnień ZLA pomiędzy platformą ZUS a systemem SAP.

Kierownictwo Quercus kładzie szczególny nacisk na budowanie dobrych relacji z pracownikami, wyznając zasadę, że to ludzie stanowią największą wartość firmy. Dlatego stara się zapewnić pracownikom jak najlepsze warunki pracy oraz możliwości rozwoju kariery zawodowej, pragnąc w ten sposób zwiększyć zaangażowanie zespołu w powierzone zadania i w pełni wykorzystać potencjał swoich specjalistów.

Kontakt:

Quercus Sp. z o.o.
Obornicka 117, 62-002 Suchy Las
+48 61 811 62 68
quercus@quercus.pl

https://quercus.pl/

FB: https://www.facebook.com/FirmaQuercus

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/quercus-pl/

Minęły czasy, kiedy głównym powodem wyboru pracodawcy była jego stabilność finansowa i poziom wynagrodzeń. Wraz z wejściem na rynek pracy przedstawicieli generacji Y i Z wzrosło znaczenie czynników pozapłacowych. Elementem, na który młodsze pokolenie pracowników zwraca szczególną uwagę, jest atmosfera w pracy. Jest to jedno z ważniejszych kryteriów wyboru pracodawcy. Ale także powód, dla którego pracownicy są skłonni ponownie wkroczyć do raz opuszczonej rzeki. Pojawia się zatem pytanie – jak budować dobrą atmosferę w pracy? Oto 6 nieodzownych elementów.
Coraz więcej kobiet pracuje jako konsultantki SAP. Jakie są przyczyny tego trendu, z jakimi wyzwaniami wiąże się ta praca i za co się ją lubi opowiada Paulina Szablewska, konsultantka SAP w firmie Quercus, specjalizującej się we wdrożeniach SAP w obszarze HR.
Jeszcze w te wakacje mogą wejść w życie przepisy dotyczące pracy zdalnej, na które pracodawcy czekają od początku pandemii. Jakie najważniejsze kwestie zostaną uregulowane i czy w dużym stopniu wpłyną na dotychczasowe zasady pracy zdalnej – opowiada Maciej Kabaciński, Szef Pionu HR firmy Quercus, specjalizującej się we wdrożeniach SAP w obszarze HR.
Pandemia zadziałała jak katalizator na rozwój cyfryzacji procesów oraz obiegu dokumentów w firmach. Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na wdrożenie rozwiązań chmurowych do obsługi kadr (portali) – zarówno od strony pracownika, jak i menedżera. Warunkiem powodzenia jest jednak integracja portalu z systemem, w którym dotychczas rozliczane są kadry. Quercus, firma specjalizująca się we wdrożeniach SAP i autorskich rozwiązań w obszarze HR, stworzyła narzędzie, które ułatwia integrację systemów.
Dla wielu pracowników powrót do pracy po pandemii był prawdziwym wyzwaniem. Podobnie jak dla pracodawców. Okazało się, że po długiej nieobecności w biurze trzeba na nowo uczyć się firmowej rzeczywistości offline. Lepiej poradziły sobie z tą sytuacją firmy, które w swojej strategii HR uwzględniły reboarding. Tym bardziej, że termin ten nie dotyczy tylko powrotu do postpandemicznej biurowej rzeczywistości.
Polacy od dawna to najbardziej zestresowani pracownicy. Ostatnie lata nie wpłynęły na poprawę tych statystyk. Zaledwie oswoiliśmy sytuację związaną z koronawirusem, lockdownami i pracą zdalną, gdy przyszło nam mierzyć się z kolejnym wyzwaniem – wojną w Ukrainie. A ta wpływa na poczucie zagrożenia pracowników.
Współczesne firmy są coraz częściej jak wielopokoleniowe rodziny, co jest oczywiście konsekwencją trendów demograficznych. Podobnie jak w przypadku domu, w którym mieszka jednocześnie kilka generacji, również przedsiębiorstwa, posiadające zespół o zróżnicowanej strukturze wiekowej, muszą nauczyć się funkcjonować w tym układzie. To wiąże się z wyzwaniami – przede wszystkim dotyczącymi metody zarządzania zespołem. Jednak zapłatą za ten wysiłek są korzyści, jakie przynosi multigeneracyjność. Oto 4 najważniejsze.
Automatyzacja pracy działów HR przyspieszyła wraz z rozwojem technologicznym wywołanym pandemią koronawirusa. Działy kadr mają nowe obowiązki. Czy automatyzacja HR może stanowić zagrożenie dla pracowników?
9 wyzwań HR w 2022 roku czyli z czym przyjdzie się zmierzyć pracownikom działów kadr i płac w najbliższym czasie. Zestawienie przygotowali eksperci firmy Quercus.
Wsparcie pracownika na każdym etapie ścieżki zawodowej ma fundamentalne znaczenie. Oto 4 sytuacje, kiedy jest szczególnie ważne.
Motywowanie pracowników zdalnych jest niezbędne. Czy jest trudniejsze od motywowania pracowników stacjonarnych? Jakie są sposoby motywacji pracowników na home office? Na te i inne pytania odpowiada Maciej Kabaciński, Szef Pionu HR w firmie Quercus.
Narzędzia do identyfikacji talentów pozwalają zwiększyć potencjał firmy. Jakie są 3 główne zalety tego typu narzędzi?
Audyt wynagrodzeń przynosi liczne korzyści. Poniższy artykuł omawia 5 najważniejszych z nich.
Obsługa PPK może być albo koszmarem działu kadr, albo procesem, o którym, jak o oddychaniu, po prostu się nie myśli. Wszystko zależy od tego, jakie oprogramowanie (i czy w ogóle) wspomaga dział personalny w realizacji zadań związanych z obsługą PPK. Jaki zatem powinien być program, który pozwoli na sprawną realizację PPK bez nadmiernego obciążania pracowników?
PPK w firmie - jak wdrożyć Pracownicze Plany Kapitałowe dla swoich pracowników? Co powinien zawierać program do obsługi PPK? Kto może oszczędzać w PPK?
Rozwój pracownika podczas pracy zdalnej - jak go zaplanować? Czy można zdalnie ocenić wydajność pracy i ryzyko odejścia pracownika?
Zarządzanie personelem w czasie pandemii nie jest proste. Mimo zmęczenia epidemią, nowa rzeczywistość przyniosła także dobre rozwiązania. Przykładem jest praca zdalna i hybrydowy model pracy. Pracodawcy muszą być elastyczni.
Wyzwania HR w 2021 r. wynikają z wniosków, które należy wyciągnąć z 2020 r. Jak pandemia COVID-19 wpłynęła na pracę? Czy w 2021 r. czeka nas powrót do normalności? Czy pracodawcy będą zwalniać? Jak zwalniać, nie tracąc na wizerunku? Czy praca zdalna będzie rozwijana? Co zmienia się w komunikacji?
Praca zdalna w niektórych branżach trwa nieprzerwanie od początku pandemii. Oznacza to, że także po zakończeniu epidemii ten model świadczenia pracy może stać się normą. Dlatego już dziś pracodawcy powinni uwzględnić taką możliwość w swoich długookresowych planach i stawić czoło wyzwaniom związanym z wprowadzeniem pracy zdalnej oraz wdrożyć narzędzia, które ułatwią jej rozliczanie.
Zwolnienie wywołuje u pracownika stres, zaniżenie samooceny, poczucie zagrożenia. Pracodawca powinien opracować procedury offboardingowe, które łagodzą rozstania z pracownikiem. Ocena okresowa może stanowić uzasadnienie zwolnienia. Dobrze jest również przedstawić pracownikowi jego mocne strony