REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Monitor Polski - rok 2009 nr 22 poz. 289

UCHWAŁA Nr 40 RADY MINISTRÓW

z dnia 1 kwietnia 2009 r.

w sprawie zatwierdzenia Programu rzeczowo-finansowego wykorzystania środków Funduszu Kolejowego w 2009 r.

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 9 ust. 3 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o Funduszu Kolejowym (Dz. U. z 2006 r. Nr 12, poz. 61) Rada Ministrów uchwala, co następuje:

§ 1.
Zatwierdza się Program rzeczowo-finansowy wykorzystania środków Funduszu Kolejowego w 2009 r., stanowiący załącznik do uchwały.
§ 2.
Uchwała wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Prezes Rady Ministrów: w z. G. Schetyna


Załącznik 1. [PROGRAM RZECZOWO-FINANSOWY WYKORZYSTANIA ŚRODKÓW FUNDUSZU KOLEJOWEGO W 2009 R.]

Załącznik do uchwały nr 40 Rady Ministrów
z dnia 1 kwietnia 2009 r. (poz. 289)

PROGRAM RZECZOWO-FINANSOWY WYKORZYSTANIA ŚRODKÓW FUNDUSZU KOLEJOWEGO W 2009 R.

Część A – Limit środków Funduszu Kolejowego na przygotowanie oraz realizację zadań inwestycyjnych w 2009 r.

Tabela nr 1

Lp.

Beneficjent Funduszu Kolejowego

Nr
linii

Nazwa
linii

Nazwa
odcinka

Nazwa i zakres
rzeczowy zadania

Wielkość

Okres
realizacji

Wartość
kosztorysowa
(tys. zł)

Źródła
finansowania
ogółem
w 2009 roku (tys. zł)

Środki
Funduszu
Kolejowego
(tys. zł)

Środki
własne
Spółki
(tys. zł)

Środki
z budżetu
państwa
(tys. zł)

Środki Funduszu TENT
w 2009
roku
(tys. zł)

Środki
z dokapitalizowania
PKP PLK S.A. w 2009 roku
(tys. zł)

Środki
Funduszu
Spójności
(tys. zł)

Kredyt
EBI
(tys. zł)

Środki
z dokapitalizowania PKP SKM
przez miasto
Sopot
w 2009 roku

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

1.

PKP
Polskie
Linie
Kolejowe
S.A.

274

Wrocław – Zgorzelec

Wałbrzych Miasto –Wałbrzych Fabryczny

modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 72,580–74,130 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 1)

1,6 km torów

2008–2009

3 544,30

1 074,30

966,90

107,40

2.

PKP
Polskie
Linie
Kolejowe
S.A.

274

Wrocław –Zgorzelec

Wałbrzych Miasto –Wałbrzych Fabryczny

modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 72,570–74,100 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 2)

1,5 km torów

2008–2009

3 497,60

1 027,60

924,80

102,80

3.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

274

Wrocław – Zgorzelec

Wałbrzych Fabryczny –Boguszów – Gorce, stacja Wałbrzych Główny, Boguszów Gorce Wsch., Boguszów Gorce

modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 74,900–81,075, km 82,710–85,820 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 2) oraz modernizacja torów na stacji Wałbrzych Główny (tory nr 5, 17, 17a)

10,9 km torów

2008–2009

27 890,20

8 973,20

8 079,90

897,30

4.

PKP
Polskie
Linie Kolejowe
S.A.

E59

Poznań –Szczecin –Świnoujście

przygotowanie projektu modernizacji linii kolejowej E 59 na odcinku Poznań – Szczecin – Świnoujście
2004-PL-92502-S

2005–2010

12 817,50

5 621,30

1 799,00

1 624,00**

198,30

5.

PKP
Polskie
Linie
Kolejowe
S.A.

E65

Warszawa –Gdynia

Warszawa – Gdynia

modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa–Gdynia, etap II*(1)

151 km

2007–2010

4 460 316,10

1 492 514,80

236 250,00

609,30

194 964,00

10 000,00

612 879,50

437 812,00

6.

PKP
Polskie
Linie
Kolejowe
S.A.

131

Chorzów Batory –Tczew

Nowa Wieś Wielka –Trzciniec

modernizacja linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory – Tczew w km 344,719–362,385*(2)

14 przejazdów, 17,9 km torów, 18 rozjazdów

2008–2009

60 340,00

44 941,60

40 447,40

4 494,20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lp.

Beneficjent Funduszu Kolejowego

Nr
linii

Nazwa
linii

Nazwa
odcinka

Nazwa i zakres
rzeczowy zadania

Wielkość

Okres
realizacji

Wartość
kosztorysowa
(tys. zł)

Źródła
finansowania
ogółem
w 2009 roku (tys. zł)

Środki
Funduszu
Kolejowego
(tys. zł)

Środki
własne
Spółki
(tys. zł)

Środki
z budżetu
państwa
(tys. zł)

Środki Funduszu TENT
w 2009
roku
(tys. zł)

Środki
z dokapitalizowania
PKP PLK S.A. w 2009 roku
(tys. zł)

Środki
Funduszu
Spójności
(tys. zł)

Kredyt
EBI
(tys. zł)

Środki
z dokapitalizowania
PKP SKM
przez miasto
Sopot
w 2009 roku

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

7.

PKP
Polskie
Linie
Kolejowe
S.A.

202

Gdańsk –Stargard Szczeciński

Białogard –Cieszyno
Łobeskie

modernizacja nawierzchni linii kolejowej nr 202 Gdańsk –Stargard Szczeciński na odcinku Białogard – Cieszyno Łobeskie w km 265,400–269,100*(3)

23,7 km torów,
5 przejazdów, 5 rozjazdów,
1 peron –przebudowa krawędzi

2009

60 000,00

60 000.00

54 000.00

6 000,00

8.

PKP
Polskie
Linie
Kolejowe
S.A.

272

Kluczbork –Poznań Główny

Kluczbork –Poznań Główny

wymiana nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi na linii nr 272 Kluczbork – Poznań (tor nr 1)

24,0 km
torów

2008–2009

67 494,40

29 494,40

26 545,00

2 949,40

9

PKP
Polskie
Linie
Kolejowe
S.A.

204

Malbork – Braniewo – Granica Państwa

Malbork – Braniewo –Granica Państwa

poprawa dostępu do kolejowego przejścia granicznego z Federacją Rosyjską w rejonie stacji Braniewo na liniach kolejowych nr 204 Malbork – Braniewo – Granica Państwa i nr 217 Wielkie Wierzno – Braniewo (SZ) Granica Państwa

42,3 km torów,
29 rozjazdów,
6 obiektów
inżynieryj­nych,
1 przejazd,
1 rampa, odwodnienie
1 stacji

2008–2009

39 850,00

31 555,00

28 399,50

3 155,50

217

Wielkie Wierzno – Braniewo (SZ) Granica
Państwa

Wielkie Wierzno – Braniewo (SZ) – Granica Państwa

10.

PKP
Polskie
Linie
Kolejowe
S.A.

19

Warszawa
Główna Towarowa –Józefinów

Warszawa
Główna Towarowa – Józefinów

modernizacja układu torowego dla prowadzenia ruchu pociągów pasażerskich w ciągu linii kolejowych:
1. Nr 19 Warszawa Główna Towarowa – Józefinów w km 1,094–6,255.
2. Nr 507 Warszawa Główna Towarowa – Gołąbki w km 0,965–2,523,
3. Nr 509 Warszawa Główna Towarowa – Warszawa Gdańska w km 1,250–7,825

27,3 km torów,
45 rozjazdów, 7 przejazdów

2008–2009

127 465,00

116 812,70

49 087,60

8 205,10

3 020,00

56 600,00

507

Warszawa Główna Towarowa –Gołąbki

Warszawa
Główna Towarowa – Gołąbki

509

Warszawa
Główna
Towarowa –Warszawa
Gdańska

Warszawa Główna Towarowa – Warszawa
Gdańska

11

PKP
Polskie
Linie
Kolejowe
S.A.

271

Wrocław –Poznań

Wocław –Poznań

odbudowa elementów estakady kolejowej i wiaduktów w ciągu linii:
1. nr 271 Wrocław – Poznań.
2. nr 273 Wrocław – Szczecin wraz z robotami towarzyszącymi

5 wiaduktów stalowych,
1 wiadukt masywny (0,182 km torów,
4 rozjazdy)

2008–2009

25 750,60

18 379,10

16 541,20

1 837,90

273

Wrocław –Szczecin

Wrocław – Szczecin

PKP PLK S.A. RAZEM

4 888 965,70

1 810 394,00

463 037,30

28 358,90

199 608,00

2 198,30

66 500,00

612 879,50

437 812,00

0,00

12.

PKP Szybka
Kolej Miejska
w Trójmieście
Sp. z o.o.

250

Gdańsk –
Rumia

Sopot

Budowa Dyspozytorskiego Centrum Sterowania Ruchem (DCS) – Etap III – stacja Sopot

1 DCS

2007–2006

5 900,00

5 900,00

2 655,00

265,00

2 950,00

13.

PKP Szybka
Kolej Miejska
w Trójmieście
Sp. z o.o.

250

Gdańsk –
Rumia

Gdańsk
Oliwa

Budowa Dyspozytorskiego Centrum Sterowania Ruchem (DCS) – Etap IV – stacja Gdańsk Oliwa

1 DCS

2007–2009

3 500,00

3 500,00

1 575,00

175.00

1 750,00

14.

PKP Szybka
Kolej Miejska
w Trójmieście
Sp. z o.o.

250

Gdańsk –
Rumia

stacja
Sopot

Modernizacja stacji Sopot wraz z przebudową układu torowego

1 stacja

2009–2010

12 000,00

7 000,00

3 360,00

140,00

3 500,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lp.

Beneficjent Funduszu Kolejowego

Nr
linii

Nazwa
linii

Nazwa
odcinka

Nazwa i zakres
rzeczowy zadania

Wielkość

Okres
realizacji

Wartość
kosztorysowa
(tys. zł)

Źródła
finansowania
ogółem
w 2009 roku (tys. zł)

Środki
Funduszu
Kolejowego
(tys. zł)

Środki
własne
Spółki
(tys. zł)

Środki
z budżetu
państwa
(tys. zł)

Środki Funduszu TENT
w 2009
roku
(tys. zł)

Środki
z dokapitalizowania
PKP PLK S.A. w 2009 roku
(tys. z)

Środki
Funduszu
Spójności
(tys. zł)

Kredyt
EBI
(tys. zł)

Środki
z dokapitalizowania
PKP SKM
przez miasto
Sopot
w 2009 roku

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

15.

PKP Szybka
Kolej Miejska
w Trójmieście
Sp. z o.o.

250

Gdańsk –
Rumia

przystanek
Sopot
Wyścigi

Modernizacja przystanku Sopot Wyścigi

1 przystanek

2009

7 000,00

7 000,00

1 960,00

350,00

3 500,00

1 190,00

16.

PKP Szybka
Kolej Miejska
w Trójmieście
Sp. z o.o.

250

Gdańsk –
Rumia

przystanek
Sopot
Kamienny
Potok

Modernizacja przystanku Sopot Kamienny Potok

1 przystanek

2009

500,00

500,00

475,00

25,00

17.

PKP Szybka
Kolej Miejska
w Trójmieście
Sp. z o.o.

260

Gdańsk –
Rumia

przystanek Gdynia Wzgórze Św.
Maksymi­liana

Sporządzenie dokumentacji technicznej na modernizację przystanku Gdynia Wzgórze Św. Maksymiliana

1 komplet
dokumentacji

2009

200,00

200,00

90,00

10,00

100,00

18.

PKP Szybka
Kolej Miejska
w Trójmieście
Sp. z o.o.

250

Gdańsk –
Rumia

przystanek
Gdańsk
Politechnika

Modernizacja przystanku Gdańsk Politechnika, etap I utworzenie ciągu komunikacyjnego dla osób niepełnosprawnych

1 przystanek

2009

800,00

800,00

360,00

40,00

400,00

19.

PKP Szybka
Kolej Miejska
w Trójmieście
Sp. z o.o.

250

Gdańsk –
Rumia

przystanek
Gdańsk
Politechnika

Sporządzenie dokumentacji technicznej na modernizację przystanku Gdańsk Politechnika dla etapów I i II

1 komplet
dokumentacji

2009

80,00

80,00

36,00

4,00

40,00

PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. RAZEM

 

29 980,00

24 980,00

10 511,00

1 039,00

0,00

0,00

0,00

12 240,00

0,00

1 190,00

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i PKP Szybka Kole] Miejska w Trójmieście Sp. z o.o RAZEM

 

4 918 945,70

1 835 374,00

473 548,30

29 397,80

199 608,00

2 198,30

66 500,00

625 119,50

437 812,00

1 190,00

(1) Zadanie nr 5 – modernizacja linii kolejowej E65 Warszawa–Gdynia, etap II dotyczy:

1) LCS (Lokalne Centrum Sterowania) Tczew km 287,7 do km 315,7

a) Szlak Szymankowo–Lisewo, zakres prac: modernizacja szlaku Szymankowo–Lisewo, budowa drogi równoległej od km 287,300 do 288,900 wraz z przepustami, budowa drogi równoległej od km 287,100 do 287,700 wraz z przepustami, budowa odcinka LPN (linii potrzeb nietrakcyjnych) na całym szlaku i przebudowa obiektów inżynieryjnych (przepustów)

b) Most na Wiśle (roboty w torze nr 1 w zakresie wymaganego wyłączenia ruchu)

c) Stacja Tczew, zakres prac: modernizacja 6 torów stacyjnych i 22 rozjazdów, budowa nowego budynku Lokalnego Centrum Sterowania (LCS)

d) Szlak Tczew–Pszczółki, zakres prac: budowa wiaduktu kolejowego w km 302,668 wraz z drogami dojazdowymi, przebudowa toru nr 4Z Zajączkowo–Pszczółki wraz z przepustami w km 301,688; 302,9 i 303,4 oraz przebudowa toru nr 3Z Zajączkowo–Pszczółki wraz z przepustami w km 301,156; 301,688; 302,9 i 303,4

e) Stacja Pszczółki, zakres prac: budowa wiaduktu kolejowego w km 306,342 w lokalizacji istniejącego przejazdu, przebudowa 3 torów stacyjnych oraz budowa nowego budynku nastawni

f) Szlak Pszczółki–Pruszcz Gdański, zakres prac: budowa wiaduktów drogowych (w km 310,773 wraz z dojazdami w miejscowości Różyny, w km 313,148 wraz z dojazdami w miejscowości Łęgowo i w km 314,077 wraz z dojazdami w miejscowości Cieplewo).

2) LCS (Lokalne Centrum Sterowania) Nasielsk

a) szlak Legionowo–Nowy Dwór Mazowiecki od km 26,900 do km 38,500, zakres prac: modernizacja 3 obiektów inżynieryjnych, budowa tunelu w Choszczówce, przebudowa przejazdu w km 34,036; budowa i likwidacja tymczasowego przejazdu w km 29,207.

b) stacja Nasielsk, zakres prac: modernizacja układu torowego, budowa nastawni, tunelu i strażnicy.

*(2) Zadanie nr 6 dotyczy wykonania robót w branży torowej wraz z robotami towarzyszącymi w branżach: automatyki i telekomunikacji, elektroenergetycznej, prace rozbiórkowe.

*(3) Zadanie nr 7 dotyczy wykonania robót w branżach: torowej, elektroenergetycznej, automatyki i telekomunikacji oraz modernizacja peronu na st. Łobez.

** Środki planowane do pozyskania przez PKP PLK S.A. z rezerwy celowej budżetu państwa na 2009 r.

Cześć B – Limit środków Funduszu Kolejowego do wydatkowania na zadania w zakresie remontów i utrzymania w 2009 r.

Tabela nr 2

Lp.

Beneficjent Funduszu Kolejowego

Nr
linii

Nazwa
linii

Nazwa
odcinka

Nazwa i zakres
rzeczowy zadania

Wielkość

Okres
realizacji

Wartość
kosztorysowa
(tys. zł)

Źródła
finansowania
ogółem
w 2009 roku (tys. zł)

Środki
Funduszu
Kolejowego
(tys. zł)

Środki
własne
Spółki
(tys. zł)

Środki
z budżetu
państwa
(tys. zł)

Środki Funduszu TEN–T
w 2009
roku
(tys. zł)

Środki
z dokapitalizowania
PKP PLK S.A. w 2009 roku
(tys. zł)

Środki
Funduszu
Spójności
(tys. zł)

Kredyt
EBI
(tys. zł)

Środki
z dokapitalizowania
PKP SKM
przez miasto
Sopot
w 2009 roku

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

1.

PKP
Polskie
Linie
Kolejowe
S.A.

11

Skierniewice – Łowicz Główny

Skierniewice – Łowicz Główny

remont tras objazdowych dla pociągów pasażerskich i towarowych w okresie prowadzenia robót na linii Warszawa –Łódź na odcinku Warszawa Zachodnia – Skierniewice na wybranych liniach:
1. linia nr 11 Skierniewice – Łowicz tor nr 1 oraz tor nr 2, naprawa przepustu w torze nr 1 i nr 2 w km 18,144
2. linia nr 15 Bednary – Łódź Kaliska tor nr 1, naprawa przepustu w km 2,224. naprawa mostu stalowego w km 4,027
3. linia nr 12 Skierniewice – Łuków tor nr 1 oraz remont stacji Mszczonów,
4. łącznica nr 526 Czachówek Zachodni – Czachówek Południowy tor nr 1,
5. łącznica nr 533 Arkadia – Placencja tor nr 1,
6. łącznica nr 530 Skierniewice Park –Skierniewka tor nr 1 i 2

naprawa główna
25,0 km
torów,
utrzymanie
103,0 km torów,
47 rozjazdów,
2 przepusty,
1 most

2009

49 958,60

49 958,60

44 962,74

4 995,86

15

Bednary –Łódź Kaliska

Bednary – Łódź Kaliska

12

Skierniewice – Łuków

stacja Mszczonów

526

Czachówek Zachodni –Czachówek Południowy

Czachówek Zachodni –Czachówek Południowy

533

Arkadia –Placencja

Arkadia –Placencja

530

Skierniewice Park –Skierniewka

Skierniewice Park –Skierniewka

RAZem PKP PLK S.A.

49 958,60

49 958,60

44 962,74

4 995,86

0,00

0.00

0,00

0,00

0,00

0,00

 

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2009-04-14
  • Data wejścia w życie: 2009-04-14
  • Data obowiązywania: 2009-10-26
  • Dokument traci ważność: 2009-12-31

REKLAMA

Monitor Polski

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA