REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe - rok 2010 nr 13 poz. 158

ZARZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI

z dnia 29 listopada 2010 r.

w sprawie utworzenia Podlaskiej Instytucji Gospodarki Budżetowej BIELIK

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 23 ust. 2 pkt 1 i art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240, z późn. zm.1) w związku z art. 116 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. – Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1241, z późn. zm.2) zarządza się, co następuje:

§ 1.
1. Tworzy się instytucję gospodarki budżetowej pod nazwą „Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej BIELIK”, zwaną dalej „Instytucją”.

2. Instytucję tworzy się poprzez przekształcenie następujących gospodarstw pomocniczych:

1) Gospodarstwa Pomocniczego przy Zakładzie Karnym w Czerwonym Borze;

2) Gospodarstwa Pomocniczego Zakładu Prefabrykacji przy Zakładzie Karnym w Białymstoku;

3) Gospodarstwa Pomocniczego Zakładu Remontowo-Budowlanego przy Areszcie Śledczym w Olsztynie;

4) Gospodarstwa Pomocniczego Zakładu Produkcyjnego przy Zakładzie Karnym w Kamińsku

– zwanych dalej „gospodarstwami pomocniczymi”.

§ 2.
Organem założycielskim Instytucji jest Minister Sprawiedliwości.
§ 3.
Instytucja działa na podstawie statutu, stanowiącego załącznik do zarządzenia.
§ 4.
Instytucja przejmuje zadania publiczne wykonywane przez przekształcane gospodarstwa pomocnicze, polegające na prowadzeniu oddziaływań penitencjarnych oraz resocjalizacyjnych wobec osób skazanych na karę pozbawienia wolności przez organizowanie pracy sprzyjającej zdobywaniu kwalifikacji zawodowych.
§ 5.
Instytucja przejmuje przysługujące gospodarstwom pomocniczym przed ich przekształceniem należności, uprawnienia, zezwolenia i koncesje, obowiązki, środki pieniężne oraz rzeczowe składniki majątkowe inne niż nieruchomości.
§ 6.
1. W statucie wskazuje się nieruchomości przeznaczone na wyposażenie Instytucji, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3.

2. Instytucję wyposaża się w nieruchomości, o których mowa w ust. 1, po wydaniu przez właściwy organ decyzji o wygaśnięciu trwałego zarządu przysługującego jednostkom organizacyjnym Służby Więziennej.

3. Do wyposażenia, o którym mowa w ust. 1, stosuje się przepisy działu II rozdziału 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.3).

§ 7.
1. Zarządza się przeprowadzenie czynności związanych z przekształceniem gospodarstw pomocniczych w Instytucję.

2. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie czynności, o których mowa w ust. 1, jest Dyrektor Gospodarstwa Pomocniczego przy Zakładzie Karnym w Czerwonym Borze.

§ 8.
Dniem rozpoczęcia działalności Instytucji jest dzień uzyskania przez Instytucję osobowości prawnej.
§ 9.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Minister Sprawiedliwości: Krzysztof Kwiatkowski

Załącznik 1. [Statut Podlaskiej Instytucji Gospodarki Budżetowej BIELIK]

Załącznik do zarządzenia Ministra Sprawiedliwości
z dnia 29 listopada 2010 r. (poz. 158)

Statut
Podlaskiej Instytucji Gospodarki Bud
żetowej BIELIK

Rozdział 1

Postanowienia ogólne

§ 1. 1. Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej BIELIK, zwana dalej „Instytucją”, jest jednostką sektora finansów publicznych, o której mowa w art. 23 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240, z późn. zm.4).

2. Instytucja działa na podstawie niniejszego statutu oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

§ 2. 1. Siedzibą Instytucji jest Czerwony Bór.

2. Instytucja posiada oddziały w Białymstoku, Olsztynie i Kamińsku.

3. Instytucja prowadzi działalność na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza jej granicami.

§ 3. Organem założycielskim Instytucji jest Minister Sprawiedliwości.

§ 4. 1. Instytucja realizuje zadania publiczne, polegające na prowadzeniu oddziaływań penitencjarnych oraz resocjalizacyjnych wobec osób skazanych na karę pozbawienia wolności przez organizowanie pracy sprzyjającej zdobywaniu kwalifikacji zawodowych.

2. W celu realizacji zadań, o których mowa w ust. 1, Instytucja prowadzi działalność produkcyjną, handlowo-usługową oraz wykonuje roboty remontowo-budowlane na rzecz jednostek organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Sprawiedliwości, pozostałych jednostek organizacyjnych sektora finansów publicznych oraz innych podmiotów niebędących jednostkami sektora finansów publicznych.

§ 5. 1. Instytucją kieruje Dyrektor Instytucji, zwany dalej „Dyrektorem”.

2. Dyrektor zarządza Instytucją przy pomocy zastępców, głównego księgowego oraz kierowników komórek organizacyjnych, odpowiedzialnych przed nim za realizację zadań wynikających z przydzielonego im zakresu obowiązków.

3. Dyrektor informuje Dyrektora Generalnego Służby Więziennej o zamiarze powołania i odwołania swojego zastępcy.

Rozdział 2

Przedmiot działalności

§ 6. Przedmiotem działalności Instytucji, zgodnie z Polską Klasyfikacją Działalności (PKD), jest:

Lp.

PKD

Nazwa

1

2

3

1.

14.12.Z

Produkcja odzieży roboczej

2.

14.19.Z

Produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży

3.

17.22.Z

Produkcja artykułów gospodarstwa domowego, toaletowych i sanitarnych

4.

18.12.Z

Pozostałe drukowanie

5.

18.14.Z

Introligatorstwo i podobne usługi

6.

23.61.Z

Produkcja wyrobów budowlanych z betonu

7.

23.62.Z

Produkcja wyrobów budowlanych z gipsu

8.

23.63.Z

Produkcja masy betonowej prefabrykowanej

9.

23.64.Z

Produkcja zaprawy murarskiej

10.

23.65.Z

Produkcja cementu wzmocnionego włóknem

11.

23.69.Z

Produkcja pozostałych wyrobów z betonu, gipsu i cementu

12.

23.99.Z

Produkcja pozostałych wyrobów z mineralnych surowców niemetalicznych, gdzie indziej niesklasyfikowana

13.

25.11.Z

Produkcja konstrukcji metalowych i ich części

14.

25.12.Z

Produkcja metalowych elementów stolarki budowlanej

 

1

2

3

15.

25.29.Z

Produkcja pozostałych zbiorników, cystern i pojemników metalowych

16.

25.61.Z

Obróbka metali i nakładanie powłok na metale

17.

25.62.Z

Obróbka mechaniczna elementów metalowych

18.

25.72.Z

Produkcja zamków i zawiasów

19.

25.73.Z

Produkcja narzędzi

20.

25.91.Z

Produkcja pojemników metalowych

21.

25.92.Z

Produkcja opakowań z metali

22.

25.93.Z

Produkcja wyrobów z drutu, łańcuchów i sprężyn

23.

25.94.Z

Produkcja złączy i śrub

24.

25.99.Z

Produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana

25.

28.21.Z

Produkcja pieców, palenisk i palników piecowych

26.

28.92.Z

Produkcja maszyn dla górnictwa i do wydobywania oraz budownictwa

27.

31.03.Z

Produkcja materaców

28.

31.09.Z

Produkcja pozostałych mebli

29.

32.99.Z

Produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana

30.

33.11.Z

Naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych

31.

33.20.Z

Instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia

32.

35.30.Z

Wytwarzanie i zaopatrywanie w parę wodną, gorącą wodę i powietrze do układów klimatyzacyjnych

33.

36.00.Z

Pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody

34.

37.00.Z

Odprowadzanie i oczyszczanie ścieków

35.

41.10.Z

Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków

36.

41.20.Z

Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych

37.

42.11.Z

Roboty związane z budową dróg i autostrad

38.

42.21.Z

Roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych

39.

42.22.Z

Roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych

40.

42.91.Z

Roboty związane z budową obiektów inżynierii wodnej

41.

42.99.Z

Roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane

42.

43.11.Z

Rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych

43.

43.12.Z

Przygotowanie terenu pod budowę

44.

43.13.Z

Wykonywanie wykopów i wierceń geologiczno-inżynierskich

45.

43.21.Z

Wykonywanie instalacji elektrycznych

46.

43.22.Z

Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych

47.

43.29.Z

Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych

48.

43.31.Z

Tynkowanie

49.

43.32.Z

Zakładanie stolarki budowlanej

50.

43.33.Z

Posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian

51.

43.34.Z

Malowanie i szklenie

52.

43.39.Z

Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych

53.

43.91.Z

Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych

 

1

2

3

54.

43.99.Z

Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej nie sklasyfikowane

55.

46.19.Z

Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju

56.

46.41.Z

Sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych

57.

46.42.Z

Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia

58.

46.47.Z

Sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego

59.

46.51.Z

Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania

60.

46.52.Z

Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego

61.

46.90.Z

Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana

62.

47.11.Z

Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych

63.

47.99.Z

Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami

64.

49.41.Z

Transport drogowy towarów

65.

52.10.B

Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów

66.

55.20.Z

Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania

67.

56.10.A

Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne

68.

56.21.Z

Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering)

69.

56.29.Z

Pozostała usługowa działalność gastronomiczna

70.

56.30.Z

Przygotowywanie i podawanie napojów

71.

62.03.Z

Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi

72.

62.09.Z

Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych

73.

68.20.Z

Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi

74.

68.32.Z

Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie

75.

71.11.Z

Działalność w zakresie architektury

76.

71.12.Z

Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne

77.

71.20.B

Pozostałe badania i analizy techniczne

78.

74.10.Z

Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania

79.

77.11.Z

Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek

80.

77.12.Z

Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli

81.

77.32.Z

Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych

82.

80.10.Z

Działalność ochroniarska, z wyłączeniem obsługi systemów bezpieczeństwa

83.

80.20.Z

Działalność ochroniarska w zakresie obsługi systemów bezpieczeństwa

84.

81.10.Z

Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach

85.

81.21.Z

Niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych

86.

81.22.Z

Specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych

87.

81.29.Z

Pozostałe sprzątanie

88.

81.30.Z

Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni

89.

82.30.Z

Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów

90.

85.59.B

Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane

91.

85.60.Z

Działalność wspomagająca edukację

92.

93.29.Z

Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna

93.

96.09.Z

Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana

 

Rozdział 3

Przedstawicielstwo i organizacja Instytucji

§ 7. 1. Do dokonywania czynności prawnych w imieniu Instytucji upoważniony jest Dyrektor.

2. Zastępcy Dyrektora oraz pełnomocnicy, dokonując czynności prawnych w imieniu Instytucji, działają w granicach ich umocowania.

3. Jeżeli czynności prawne, dokonywane przez osoby określone w ust. 1 i 2, obejmują rozporządzanie prawem, którego wartość przekracza 10.000 euro lub czynności te mogą spowodować powstanie zobowiązania Instytucji do świadczenia o wartości powyżej 10.000 euro, do skuteczności oświadczenia woli wymagane jest współdziałanie co najmniej dwóch osób.

4. Pełnomocników Instytucji, o których mowa w ust. 2, ustanawia i odwołuje Dyrektor.

5. Udzielenie pełnomocnictwa wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

6. Udzielenie i odwołanie pełnomocnictwa podlega ujawnieniu w Krajowym Rejestrze Sądowym. Nie dotyczy to pełnomocnictwa do dokonywania poszczególnych czynności oraz ustanawiania pełnomocników procesowych.

§ 8. Organizację wewnętrzną Instytucji określa regulamin organizacyjny, nadawany przez Dyrektora.

Rozdział 4

Mienie Instytucji

§ 9. W celu realizacji statutowych zadań Instytucję wyposaża się w:

1) nieruchomości, wymienione w wykazie stanowiącym załącznik do statutu, które po wydaniu przez właściwy organ decyzji o wygaśnięciu trwałego zarządu przysługującego jednostkom organizacyjnym Służby Więziennej stanowić będą własność lub przedmiot użytkowania wieczystego Instytucji;

2) inne niż określone w pkt 1 składniki aktywów trwałych i obrotowych, według bilansów zamknięcia przekształcanych gospodarstw pomocniczych, po uwzględnieniu wzajemnych rozliczeń, które po zagregowaniu stają się bilansem otwarcia Instytucji.

§ 10. 1. Instytucja samodzielnie gospodaruje przydzielonym jej i nabytym mieniem, z zastrzeżeniem ust. 2–4 oraz § 11–13.

2. Do czynności prawnych w zakresie rozporządzania składnikami aktywów trwałych Instytucji stosuje się przepisy ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o zasadach wykonywania uprawnień przysługujących Skarbowi Państwa (Dz. U. Nr 106, poz. 493, z późn. zm.5).

3. Nieruchomości Instytucji mogą być przedmiotem czynności prawnych, z uwzględnieniem przepisów o gospodarce nieruchomościami. Rozporządzanie nieruchomością odbywa się za uprzednią zgodą Ministra Sprawiedliwości. Czynności prawne dokonane bez wymaganej zgody są nieważne.

4. Czynność prawna dotycząca utworzenia lub udziału Instytucji w innej osobie prawnej wymaga zgody Ministra Sprawiedliwości. Czynność prawna dokonana bez takiej zgody jest nieważna.

§ 11. Do sprzedaży oraz oddania w najem lub dzierżawę aktywów trwałych Instytucji stosuje się odpowiednio przepisy rozdziału 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2010 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażane są jednostki budżetowe (Dz. U. Nr 114, poz. 761), z zastrzeżeniem § 12.

§ 12. Sprzedaż oraz oddanie w najem lub dzierżawę aktywów trwałych Instytucji o wartości jednostkowej przekraczającej kwotę 50.000 euro wymaga zgody Ministra Sprawiedliwości.

§ 13. 1. Aktywa Instytucji mogą być przedmiotem darowizny lub użyczenia, o ile ich sprzedaż, najem lub dzierżawa nie dojdzie do skutku.

2. Zasady określonej w ust. 1 nie stosuje się w przypadku dokonywania darowizny lub użyczenia na rzecz innej instytucji gospodarki budżetowej, której organem założycielskim jest Minister Sprawiedliwości, albo na rzecz jednostki organizacyjnej resortu sprawiedliwości.

3. Darowizna aktywów o wartości jednostkowej przekraczającej kwotę 25.000 euro wymaga zgody Ministra Sprawiedliwości wyrażonej na piśmie.

4. Jeżeli wartość darowizn, dokonanych przez Instytucję w roku obrotowym dla jednego obdarowanego, przekroczy kwotę 25.000 euro, dokonanie każdej następnej darowizny dla tego obdarowanego wymaga zgody Ministra Sprawiedliwości.

5. Jeżeli łączna wartość darowizn, dokonanych przez Instytucję w roku obrotowym, przekroczy kwotę 40.000 euro, dokonanie każdej następnej darowizny wymaga zgody Ministra Sprawiedliwości.

6. Czynności prawne, o których mowa w ust. 3–6, dokonane bez wymaganej zgody są nieważne.

§ 14. 1. Wyrażone w euro wartości aktywów Instytucji, o których mowa w § 12 i 13, oraz wartości zabezpieczeń na majątku Instytucji, o których mowa w § 16 ust. 5, przelicza się na walutę polską po średnim kursie, ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski na dzień 31 grudnia roku poprzedzającego rok obrotowy, w którym dokonywana jest czynność prawna.

2. Wartość jednostkową aktywu, o której mowa w § 12 i 13, określa się na podstawie cen rynkowych albo wartości księgowej tego aktywu, zależnie od tego, która z tych wartości jest wyższa.

Rozdział 5

Gospodarka finansowa i źródła uzyskiwania przychodów

§ 15. 1. Podstawą gospodarki finansowej Instytucji jest roczny plan finansowy, zatwierdzony przez Ministra Sprawiedliwości.

2. Projekt rocznego planu finansowego jest sporządzany przez Dyrektora i przekazywany Dyrektorowi Generalnemu Służby Więziennej.

3. Zaakceptowany projekt rocznego planu finansowego Dyrektor Generalny Służby Więziennej przekazuje Ministrowi Sprawiedliwości w trybie i terminach określonych w przepisach dotyczących prac nad projektem ustawy budżetowej.

4. Instytucja prowadzi rachunkowość zgodnie z przepisami o rachunkowości.

5. Dyrektor Generalny Służby Więziennej przedstawia Ministrowi Sprawiedliwości do zatwierdzenia sprawozdanie finansowe oraz propozycję podziału zysku lub sposobu pokrycia straty Instytucji.

6. Minister Sprawiedliwości zatwierdza sprawozdanie finansowe oraz podział zysku lub sposób pokrycia straty Instytucji.

§ 16. 1. Podstawowym źródłem przychodów Instytucji jest prowadzenie działalności gospodarczej, zgodnie z przedmiotem działalności określonym w § 6. Instytucja może również uzyskiwać przychody z innych źródeł, w szczególności ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i innych źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi, a także darowizn, spadków i zapisów.

2. Instytucja prowadzi działalność gospodarczą na zasadach racjonalnej gospodarki, samofinansowania i rachunku ekonomicznego, a osiągane zyski przeznacza w szczególności na zwiększenie funduszu Instytucji, o którym mowa w art. 28 ust. 5–7 ustawy o finansach publicznych, nagrody dla osób zatrudnionych w Instytucji oraz inne cele określone w odrębnych ustawach.

3. Instytucja występuje w obrocie we własnym imieniu i na własny rachunek.

4. Przed zaciągnięciem przez Instytucję zobowiązania przewyższającego 30% rocznych przychodów, ujętych w planie finansowym. Dyrektor, za pośrednictwem Dyrektora Generalnego Służby Więziennej, występuje do Ministra Sprawiedliwości o wyrażenie zgody.

5. Ustanowienie przez Instytucję zabezpieczenia na majątku Instytucji, w szczególności w formie hipoteki, zastawu, weksla, jeżeli łączna wartość ustanowionych zabezpieczeń przekracza 500.000 euro, wymaga uzyskania uprzedniej zgody Ministra Sprawiedliwości, z zastrzeżeniem ust. 4.

Rozdział 6

Nadzór i kontrola wewnętrzna

§ 17. 1. Nadzór nad działalnością Instytucji sprawuje Dyrektor Generalny Służby Więziennej, który w szczególności dokonuje kontroli i oceny działalności Instytucji oraz pracy Dyrektora.

2. Kontrola, o której mowa w ust. 1, przeprowadzana jest przez upoważnione osoby na podstawie zarządzenia.

3. Dyrektor przekazuje Dyrektorowi Generalnemu Służby Więziennej:

1) kopie wyników kontroli zewnętrznych przeprowadzonych w Instytucji – niezwłocznie po zakończeniu tych kontroli;

2) okresowe informacje dotyczące realizacji zadań Instytucji – w terminach i trybie określonym przez Dyrektora Generalnego Służby Więziennej;

3) sprawozdania budżetowe, które przekazywane są Ministrowi Sprawiedliwości w terminach i trybie określonym w odrębnych przepisach.

§ 18. 1. Kontrola wewnętrzna Instytucji realizowana jest w ramach kontroli zarządczej, określonej w przepisach o finansach publicznych.

2. Zapewnienie funkcjonowania wewnętrznej kontroli zarządczej należy do obowiązków Dyrektora, który określa szczegółowe zasady jej organizacji i funkcjonowania.

3. Zapewnienie funkcjonowania zewnętrznej kontroli zarządczej należy do obowiązków Dyrektora Generalnego Służby Więziennej, który określa szczegółowe zasady jej organizacji i funkcjonowania.

Rozdział 7

Zmiana statutu

§ 19. Minister Sprawiedliwości z własnej inicjatywy, na wniosek Dyrektora Generalnego Służby Więziennej lub na wniosek Dyrektora, przekazany za pośrednictwem Dyrektora Generalnego Służby Więziennej, może dokonać zmian niniejszego statutu w drodze zarządzenia.

Załącznik do statutu Podlaskiej
Instytucji Gospodarki Bud
żetowej
BIELIK

WYKAZ NIERUCHOMOŚCI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W TRWAŁYM ZARZĄDZIE JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH SŁUŻBY WIĘZIENNEJ, KTÓRE ZGODNIE Z § 9 PKT 1 STATUTU PRZEZNACZONE ZOSTANĄ NA WYPOSAŻENIE PODLASKIEJ INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BIELIK

Oznaczenie nieruchomości

1. Zabudowana nieruchomość o powierzchni około 4,2036 ha, na której prowadzi działalność Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Prefabrykacji przy Zakładzie Karnym w Białymstoku, stanowiąca własność Skarbu Państwa, będąca w trwałym zarządzie Zakładu Karnego w Białymstoku, położona w Białymstoku przy ul. Hetmańskiej 89, wobec której zostaną podjęte działania mające na celu jej geodezyjne wydzielenie z nieruchomości, obejmującej działki ewidencyjne nr: 422 i 399 z obrębu nr 5 – Białystok, opisanej w księdze wieczystej nr BIIB/00054943/3, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Białymstoku.

 

2. Zabudowana nieruchomość o powierzchni około 1,3772 ha, na której prowadzi działalność Gospodarstwo Pomocnicze przy Zakładzie Karnym w Czerwonym Borze, stanowiąca własność Skarbu Państwa, będąca w trwałym zarządzie Zakładu Karnego w Czerwonym Borze, położona w Czerwonym Borze 2, wobec której zostaną podjęte działania mające na celu jej geodezyjne wydzielenie z nieruchomości, obejmującej działki ewidencyjne nr: 58/7 z obrębu nr 8 – Czerwony Bór, opisanej w księdze wieczystej 23772, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Zambrowie.

3. Zabudowana nieruchomość o powierzchni 4,3335 ha, na której prowadzi działalność Gospodarstwo Pomocnicze przy Zakładzie Karnym w Czerwonym Borze, stanowiąca własność Skarbu Państwa, będąca w trwałym zarządzie Zakładu Karnego w Czerwonym Borze, położona w Czerwonym Borze 2, obejmująca działki ewidencyjne nr: 58/11, 58/15, 60 z obrębu nr 8 – Czerwony Bór, opisane w księdze wieczystej 23772, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Zambrowie.

4. Zabudowana nieruchomość o powierzchni 4,7300 ha, na której prowadzi działalność Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Kamińsku, stanowiąca własność Skarbu Państwa, będąca w trwałym zarządzie Zakładu Karnego w Kamińsku, położona w Kamińsku przy ul. XXX-lecia PRL 1, obejmująca działki ewidencyjne nr: 8/3, 8/4, 8/6 z obrębu Kamińsk, wpisane do rejestru gruntów nr kanc. 1255-1/08 z dnia 29.05.2008 r. Starostwa Powiatowego w Bartoszycach – Id. Działki 280105-2.0018.8/3, 280105-2.0018.8/4, 280105-2.0018.8/6.

 

 

 

1 Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 96, poz. 620, Nr 123, poz. 835 i Nr 152, poz. 1020.

2 Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2009 r. Nr 219, poz. 1706 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620, Nr 108, poz. 685, Nr 152, poz. 1020 i Nr 161, poz. 1078.

3 Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2010 r. Nr 106, poz. 675, Nr 143, poz. 963 i Nr 155, poz. 1043.

4 Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 96, poz. 620, Nr 123, poz. 835 i Nr 152, poz. 1020.

5 Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 1996 r. Nr 156, poz. 775, z 1997 r. Nr 106, poz. 673, Nr 115, poz. 741 i Nr 141, poz. 943, z 1998 r. Nr 155, poz. 1014, z 2000 r. Nr 48, poz. 550, z 2001 r. Nr 4, poz. 26, z 2002 r. Nr 25, poz. 253 i Nr 240, poz. 2055, z 2004 r. Nr 99, poz. 1001, Nr 123, poz. 1291 i Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 169, poz. 1417 i Nr 183, poz. 1538, z 2006 r. Nr 107, poz. 721 oraz z 2009 r. Nr 157, poz. 1241 i Nr 206, poz. 1590.

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2010-12-29
  • Data wejścia w życie: 2010-11-29
  • Data obowiązywania: 2012-06-16

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA