REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
ManpowerGroup

ManpowerGroup to światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy. Usługi w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.

ManpowerGroup dba o najwyższe standardy świadczonych usług. Firma jest członkiem-założycielem Polskiego Forum HR (wcześniej Związek Agencji Pracy Tymczasowej), którego priorytetem jest gwarancja jakości i etyki działania agencji zatrudnienia. ManpowerGroup współpracuje z organizacjami, które wpływają na rozwój biznesu w kraju: Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Amerykańską Izbą Handlową i Francuską Izbą Przemysłowo-Handlową.

W Erze Człowieka, gdy potencjał ludzki staje się siłą napędową wzrostu gospodarczego a talent wyznacznikiem konkurencyjności firm, ManpowerGroup w Polsce i na świecie umożliwia owocną współpracę pomiędzy organizacjami i talentami, których one potrzebują by wzmocnić swoją pozycję na rynku i zwiększyć potencjał pracowników. ManpowerGroup pomaga budować przewagę rynkową zarówno pracodawcom, jak i kandydatom, z którymi

Zielona transformacja to jeden z najmocniejszym trendów na rynku pracy. Aby dostosować pracowników do zielonych strategii biznesowych zmianie będą musiały ulec niemal wszystkie kompetencje. W największym stopniu na nowo zostaną określone umiejętności z obszaru zrównoważonego rozwoju i środowiska oraz sprzedaży i marketingu. Dlaczego organizacje powinny zweryfikować umiejętności kandydatów? Jakie kompetencje są istotne podczas transformacji? Na co nacisk powinny położyć firmy chcąc zacząć działać zgodnie z zasadami ESG?
3 grudnia obchodzimy Międzynarodowy Dzień Osób z Niepełnosprawnościami. Model pracy zdalnej oraz jego powszechne wykorzystanie pozwoliło na zniesienie wielu barier i ograniczeń, co miało niebagatelny wpływ na aktywizację różnych grup zawodowych. Choć pracodawcy w coraz większym stopniu stawiają na różnorodność, wpisując ją nawet w swoje strategie, to jest to nadal obszar z ogromnym potencjałem talentów. Niestety, wiele osób z niepełnosprawnościami wciąż napotyka przeszkody na drodze do rozpoczęcia nowej przygody zawodowej. 

REKLAMA

Choć automatyzacja działań oraz sztuczna inteligencja wykorzystywana jest już niemal w każdej branży, 52% pracowników w Polsce nie odczuwa zmian z tym związanych. Talenty, które zauważają wpływ AI na swoją pracę, w dużej mierze obserwują zmiany i biorą pod uwagę reskilling lub upskilling. Jak pokazuje najnowsze badanie Manpower, 43% polskich pracowników, pomimo trudnej do przewidzenia przyszłości, jest spokojnych o swoje stanowisko, a 16% nie czuje się w swoim miejscu pracy tak pewnie, jak dotychczas.
16 października został okrzyknięty jako „Boss Day” w Stanach Zjednoczonych już w 1962 roku. W Polsce Dzień Szefa jest jednym z tzw. świąt nietypowych, przy okazji których warto poruszyć temat roli liderów w firmach. Czym powinien charakteryzować się współczesny dobry manager? Czego oczekują od niego pracownicy?

REKLAMA

50% polskich firm korzysta ze sztucznej inteligencji w procesach HR lub planuje ją wdrożyć w ciągu najbliższego roku. Tak wynika z danych ManpowerGroup.
Ponad 60% firm w Polsce prowadzi obecnie rekrutacje na zielone miejsca pracy. Takk wynika z najnowszych danych ManpowerGroup. 
Większa automatyzacja działań, wykorzystanie sztucznej inteligencji, na nowo zdefiniowana obsługa klienta. Czy czeka nas rewolucja rynku pracy?
Raport Barometr ManpowerGroup Perspektyw Zatrudnienia pokazuje, iż pracodawcy sektora nowych technologii chcą wzmacniać swoje zespoły. W jakich miastach i na jakie stanowiska można będzie można znaleźć najwięcej ofert?
Postępująca digitalizacja przedsiębiorstw, wzrost zapotrzebowania na specjalistów nowych technologii, rozwój rozszerzonej rzeczywistości czy wykorzystanie sztucznej inteligencji na rynku pracy – to tylko niektóre z aktualnych trendów IT wpływających na rynek pracy, zaprezentowane w najnowszym raporcie ManpowerGroup „IT World of Work”. 
Sztuczna inteligencja w służbie zdrowiu, wdrożenie nowych technologii usprawniających pracę lekarzy, czy inwestycje gigantów technologicznych w innowacyjne rozwiązania opieki zdrowotnej – to najnowsze trendy rynku pracy sektora opieki zdrowotnej i nauk przyrodniczych. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie działań specjalistów oraz efektywne zaplanowanie zatrudnienia w tej branży, w której globalnie 78% pracodawców deklaruje niedobór odpowiednich do pracy kandydatów – to wnioski z raportu „Healthcare & Life Sciences World of Work” przygotowanego przez ManpowerGroup.
Blisko co trzecia firma (29%) branży bankowości, finansów, ubezpieczeń i nieruchomości chce w ostatnim kwartale 2022 roku zatrudniać nowych pracowników.
24% polskich firm chce od października do grudnia zatrudniać nowych pracowników, ale o redukcji etatów mówi tyle samo przedsiębiorstw – to dane z opublikowanego dziś raportu ManpowerGroup, prezentującego plany rekrutacyjne firm na ostatni kwartał tego roku.
Według raportu ManpowerGroup obecnie najtrudniej u kandydatów do pracy znaleźć takie umiejętności jak odporność na stres i adaptacja. Jakie są najbardziej deficytowe kompetencje miękkie?
Według danych raportu „Barometr ManpowerGroup Perspektyw Zatrudnienia”, przedstawiającego plany rekrutacyjne polskich pracodawców, 37% firm chce od lipca do września rekrutować nowych pracowników. Redukcje etatów w tej branży planuje co trzynasta firma, natomiast co druga deklaruje, że pozostawi liczbę pracowników na niezmienionym poziomie.
Wywołana przez pandemię niechęć do zmiany miejsca zatrudnienia zaowocowała zmniejszoną responsywnością na oferty pracy przez doświadczonych kandydatów na stanowiska prawnicze i wysoką liczbą odrzuconych ofert. Z tego powodu pracodawcy często byli zmuszeni uelastyczniać swoje wymagania wobec kandydatów oraz redefiniować widełki wynagrodzenia na korzyść pracownika. Więcej w analizie przygotowanej przez Manpower.
ManpowerGroup opublikował swój najnowszy raport, w ramach którego firmy zdradzają swoje plany zatrudnienia na czas od lipca do końca września. Prognoza netto zatrudnienia dla Polski, która jest barometrem rynku pracy i pokazuje chęci firm związane z pozyskiwaniem nowych kadr wynosi +11%. To wynik wyższy o 5 punktów procentowych od prognozy deklarowanej na bieżący kwartał. Podczas gdy 27% badanych przedsiębiorstw mówi o planach zatrudnienia nowych pracowników, 17% prognozuje redukcje etatów. Jednocześnie co druga firma (54%) chce pozostawić liczbę pracowników na niezmienionym poziomie, a jedynie 2% nie zna planów zatrudnienia na kolejny kwartał.
Pandemia COVID-19 spowodowała konieczność przyspieszenia wdrożenia automatyzacji procesów w polskich firmach, a co za tymi idzie na rynku pracy poszukiwani są m.in. specjaliści w zakresie robotyki i automatyki. Sprawdź na jakie wynagrodzenia mogą liczyć specjaliści i inżynierowie w obszarze produkcji przemysłowej.
Znajomość języka niemieckiego to jedna z najbardziej pożądanych kompetencji językowych. Jaki poziom języka obcego wymagany jest do pracy w Polsce?
Czy pracodawcy w stosunku do osób niepełnosprawnych wykorzystują w pełni możliwości pracy zdalnej? Oto wyniki obserwacji ekspertów Manpower.
Podnoszenie kwalifikacji technicznych pracowników w 2022 r. będzie odgrywało ważną rolę w utrzymaniu konkurencyjności firm. Wybierać dłuższe czy krótsze programy szkoleniowe? Co z kompetencjami miękkimi?

REKLAMA