REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Usługi reklamowe

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Czy udostępnianie powierzchni reklamowej przez nierezydentów podlega podatkowi u źródła w Polsce?

Krajowa Informacja Skarbowa (KIS) uznała, że wynagrodzenie wypłacane nierezydentom za udostępnianie powierzchni reklamowej nie podlega podatkowi u źródła w Polsce, pod warunkiem, że świadczone usługi nie mieszczą się w kategorii usług wymienionych w art. 29 ust. 1 pkt 5 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

Złota jesień dla branży reklamowej. Politycy dali zarobić. Nowe trendy w bilboardach

Politycy zapewnili polskiej branży reklamowej w 2023 roku owocne jesienne zbiory. W przypadku reklamy outdoor przychody wzrosły o 25% w porównaniu z anabolicznym okresem minionego roku. To dla tego segmentu rynku dobry znak, choćby dlatego, że niebawem czekają nas dwie kampanie wyborcze. Jednak najważniejsze dla branży reklamy jest to, że nie musi ona “wisieć” na pasku polityków. Nadal tę formę reklamy najczęściej wybierają firmy z sektora handlowego. To on stoi za najbardziej kreatywnymi rozwiązaniami i inwestycjami w cyfrową część reklamy zewnętrznej. 

Czy poniesione wydatki marketingowe produktów leczniczych mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów?

Według Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) spółka może zaliczyć ponoszone wydatki na świadczenie usług reklamowych i marketingowych do kosztów uzyskania przychodów, ponieważ są one niezbędne, bezpośrednio związane z działalnością gospodarczą i przyczyniają się do generowania przychodów, nie kwalifikując się jednocześnie do kategorii wydatków wyłączonych z kosztów podatkowych.

Podatek u źródła - usługi reklamowe, księgowe, doradcze

Korzystanie z usług zagranicznych kontrahentów może wymagać od wypłacającego wynagrodzenie poboru podatku u źródła. Konsekwencją jest przekazanie usługodawcy mniejszej kwoty niż ta która została określona w umowie albo przerzucenie ciężaru podatku na korzystającego. Przepisy czasami po spełnieniu dodatkowych wymogów pozwalają jednak na odstąpienie od wymogu poboru podatku, dzięki czemu należne wynagrodzenie pozostaje bez zmian.

REKLAMA

Sprzedaż miejsc pod reklamę (udostępnianie powierzchni reklamowych) - kod GTU

Wydawnictwo sprzedaje miejsce pod reklamę zarówno w czasopismach papierowych, jak i w ich wersjach internetowych. Dodatkowo udostępniamy miejsce na reklamę na naszych budynkach. Czy sprzedaż takich miejsc pod reklamę należy oznaczać kodem GTU_12 jak usługi reklamowe?

REKLAMA

REKLAMA