REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Wysokość wynagrodzenia, Marketing

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Wzrost wynagrodzeń w 2014 r.

Wzrost wynagrodzeń pracowników w 2014 r. wyniósł 3,4 proc. Chodzi o stosunek przeciętnego wynagrodzenia w Polsce w 2013 r. do 2014 r. Polacy w ubiegłym roku zarabiali przeciętnie 3783,46 zł.

Konkurs dla pracowników kontrahenta – obowiązki płatnika

Przedsiębiorcy w celu zwiększenia efektywności prowadzonej działalności podejmują różnorodne działania o charakterze marketingowym. Jednym z takich działań jest organizacja konkursu dla osób zajmujących się bezpośrednio sprzedażą produktów (usług) oferowanych przez przedsiębiorcę (np. pracowników jego kontrahenta).

Wspólna promocja regionu turystycznego - czy warto?

Miasta i miejscowości turystyczne łączą swoje siły, stawiając na wspólną, regionalną promocję. Za granicą we wspólnej promocji regionu wyspecjalizowały się między innymi alpejskie kurorty narciarskie.

Wysokość wynagrodzeń w strefie euro w 2015 r.

Wysokość wynagrodzeń w strefie euro w 2015 r. wzrosła w stosunku do ubiegłego roku, pomimo tego iż na łownych rynkach wschodzących pojawia się odczuwalny spadek płac. W Europie odnotowuje się wyższe podwyżki niż przed rokiem. Co je spowodowało?

REKLAMA

Marketing miejsca - jak dbać o wizerunek miasta lub regionu?

Budowanie wizerunku miejsca, to działanie, którego efekty mierzalne są dopiero w wieloletniej perspektywie czasowej. Pomimo tego, trend promocyjny nabiera siły, a na działania tego typu władze lokalne przeznaczają coraz większe środki budżetowe. W jaki sposób zadbać o to, aby zostały one wykorzystane mądrze?

Wysokość wynagrodzeń nauczycieli w Europie

W ostatnich dwóch latach wynagrodzenia nauczycieli w Europie wzrosły w 16 państwach. Polska niestety do nich nie należy. Dlaczego wysokość wynagrodzenia nauczycieli jest tak ważna?

Alternatywa dla braku podwyżki

Dla większości z nas podwyżka jest czynnikiem motywującym do pracy. Niektóre firmy jednak nie radzą sobie, aż tak dobrze na rynku, by zapewnić pracownikom wzrost wynagrodzenia. Kreatywni pracodawcy prześcigają się więc w wymyślaniu alternatyw, które pomogą pracownikom podtrzymać ich zapał i motywację do pracy.

Jak negocjować podwyżkę?

Rozmowy o pieniądzach nie należą do łatwych. Gruntowne przygotowanie do negocjacji pensji okaże się nieocenione, gdy przekraczając próg gabinetu szefa dopadnie nas stres. Należy się zastanowić: co chcemy uzyskać? Czy zależy nam wyłącznie na podwyżce pensji, czy zadowoleni będziemy z uzyskania dodatkowych benefitów? Jak poprowadzić rozmowę, by szef nie powiedział „nie”.

REKLAMA

Wpływ kary porządkowej na wynagrodzenie pracownika

Jaki wpływ na wysokość wynagrodzenia pracownika ma nałożenie na niego kary porządkowej? Czy pracodawca może tytułem kary porządkowej nie wypłacić pracownikowi wcale wynagrodzenia?

Brak szans na powrót do kraju emigrantów zarobkowych

Zdaniem ekspertów nie ma szans na powrót do kraju emigrantów zarobkowych. Pomimo wzrostu wynagrodzeń w Polsce, wziąż realna siła nabywcza wynagrodzeń za granica jest około dwukrotnie wyższa niż w Polsce.

Łódzkie: unijne środki na promocję regionalnych produktów

W celu wsparcia produktów regionalnych w województwie łódzkim przeprowadzona zostanie akcja tworzenia Mapy Produktów Regionalnych Łódzkiego, wsparta plebiscytem na najlepszy produkt w regionie.

Lublin liczy na zewnętrznych inwestorów

Mocną stroną Lublina jest dostępność siły roboczej oraz jej niska fluktuacja. Poza pracownikami i infrastrukturą Lublin oferuje inwestorom też wsparcie przy rozpoczęciu działalności i rekrutacji.

Stolica: Radni o kontrowersyjnych sposobach promocji miasta

Przez ponad godzinę dyrektor biura promocji miasta Katarzyna Ratajczyk mówiła w czwartek na sesji Rady Warszawy o pracy kierowanej przez nią jednostki. Biuro krytykowane było w ostatnim czasie m.in. za kontrowersyjny spot telewizyjny mający promować stolicę.

Przygotowanie strategii marketingowej miasta

Przygotowaniem strategii marketingowej miasta powinna zająć się zewnętrzna firma posiadająca doświadczenie w pracy z samorządami, a cena nie może stanowić podstawowego kryterium jej wyboru – twierdzą zgodnie przedstawiciele miast, które w ostatnim okresie wzbogaciły się o tego typu dokumenty oraz przedstawiciele agencji.

Miasta zadowolone z efektów zagranicznych kampanii promocyjnych

Polskie miasta coraz chętniej przeprowadzają zagraniczne kampanie reklamowe. Nie wszystkie są w stanie ocenić ich efektywność, jednak te, które odpowiednie badania już przeprowadziły, twierdzą, że wyniki są dużo lepsze niż zakładano.

Samorządy walczą o „Złote Formaty”

Na początku kwietnia poznamy finalistów najbardziej prestiżowego w kraju konkursu „Złote Formaty” odbywającego się w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Do tegorocznej edycji zgłoszono 173 projekty z 75 miast i regionów.

Jak skutecznie promować samorządowych liderów i ekspertów

„Wizerunek lidera jako eksperta budzi z reguły podziw i szacunek, wpływa na prestiż jego oraz całego miasta, gminy lub powiatu” – twierdzi dr Magdalena Florek z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, specjalizująca się w zakresie marketingu terytorialnego.

Jak uatrakcyjnić wizerunek centrum miasta

Główna ulica czy centralny rynek to w większości miast najważniejszy punkt, który przyciąga zarówno mieszkańców, jak i turystów. Regres czy nawet tylko brak rozwoju takiego miejsca jest odbierany jako upadek miasta. Tak stało się m.in. w Łodzi, ale są już pomysły na przywrócenie głównej ulicy tej metropolii wcześniejszej świetności.

Jak uatrakcyjnić wizerunek centrum miasta

Główna ulica czy centralny rynek to w większości miast najważniejszy punkt, który przyciąga zarówno mieszkańców, jak i turystów. Regres czy nawet tylko brak rozwoju takiego miejsca jest odbierany jako upadek miasta. Tak stało się m.in. w Łodzi, ale są już pomysły na przywrócenie głównej ulicy tej metropolii wcześniejszej świetności.

Skuteczne narzędzia kampanii wyborczej

Profesjonalna kampania wyborcza powinna wykorzystywać narzędzia marketingu politycznego. Obecne możliwości techniczne powodują, że posługiwanie się nimi nie musi być drogie.

PR największych polskich miast

Wyniki audytu dotyczącego komunikacji 16 największych polskich miast z mediami wskazują, iż aby inwestowanie w promocję przyniosło oczekiwany skutek, konieczna jest konsekwentna i rzetelna współpraca z branżą mediową. Tam gdzie dziennikarz szybko uzyska informację, tam najchętniej wróci po kolejne.

Samorządowe pomysły na ciekawe wakacje

Festyny, dni gminy, koncerty czy jarmarki to imprezy, które na stałe wpisują się w kalendarz imprez turystycznych. Gminy prześcigają się w wymyślaniu nowych atrakcji, żeby zyskać dodatkowe dochody i skutecznie promować się w regionie.

Strona internetowa jako forma promocji

Strona internetowa pozwala w prosty sposób na dotarcie z informacją o działalności naszej organizacji do praktycznie nieograniczonego kręgu odbiorców. Co więcej, ludzie coraz częściej szukają potrzebnych informacji, przede wszystkim w Internecie. Potencjalny sponsor, darczyńca czy wolontariusz też często będzie najpierw szukał naszej organizacji w sieci, a dopiero później kontaktował się z organizacją osobiście.

Czy żona otrzyma wynagrodzenie?

Czy pracodawca może wypłacić wynagrodzenie żonie, bez orzeczenia sądowego i bez zgody męża – pracownika?

Jakie wynagrodzenie za powstrzymanie się od pracy?

W naszym zakładzie pracy doszło do sytuacji zagrożenia, która spowodowała powstrzymanie się pracowników od wykonywania pracy. Na jakie wynagrodzenie możemy liczyć. 

Czy powierzenie innej pracy może spowodować obniżenie wynagrodzenia?

Pracodawca może zlecić pracownikowi wykonywanie innej pracy w razie uzasadnionych potrzeb zakładu pracy. W sytuacji gdy dotychczasowa praca zagraża zdrowiu lub życiu pracownika, pracodawca jest zobowiązany przenieść go do innej pracy.

REKLAMA