Uchwała nr XI/42/15 Rady Miasta Sejny
z dnia 7 lipca 2015r.
w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych i niepublicznych podmiotów oświatowych prowadzonych na terenie Miasta Sejny oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości wykorzystania dotacji
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 i art. 40 ust. 1 ustawy z 8 marca 1990 r. samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 poz. 594, poz. 645 i poz. 1318, z 2014 r. poz. 379 i 1072.) oraz art. 80 ust. 4, art. 90 ust. 4 ustawy z 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572, Nr 109, poz. 1161, z 2005 r. Nr 17, poz. 141, Nr 94, poz. 788, Nr 131, poz. 1091, Nr 122, poz. 1020, Nr 167, poz. 1400, Nr 249, poz. 2104, z 2006 r. Nr 144, poz. 1043, Nr 208, poz. 1532, Nr 227, poz. 1658, z 2007 r. Nr 42, poz. 273, Nr 80, poz. 542, Nr 115, poz. 791, Nr 120 poz. 818, Nr 180, poz. 1280, Nr 181, poz. 1292, z 2008 r. Nr 70, poz. 416, Nr 145, poz. 917, Nr 216, poz. 1370, z 2009 r. Nr 6, poz. 33, Nr 31, poz. 206, Nr 56, poz. 458, Nr 157, poz. 1241, Nr 219, poz. 1705, z 2010r. Nr 44, poz. 250, Nr 54, poz. 320, Nr 148, poz. 991, Nr 127, poz. 857, z 2011r. Nr 106, poz. 622, Nr 112, poz. 654, Nr 205, poz. 1206, Nr 139, poz. 814, Nr 149, poz. 887, z 2012r. poz. 941, poz. 979, z 2013r. poz. 87, poz. 827, poz. 1191, poz. 1265, poz. 1317, poz. 1650, z 2014r. poz. 7, poz. 290, poz. 642, poz. 811, poz. 1146, poz. 1877, z 2015r. poz. 357) w związku z art. 14 ustawy z dnia 13 czerwca 2013r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2013r. poz. 827, z 2014r. poz. 7, poz. 811 i z 2015r. poz. 357, poz. 538, poz. 598, poz. 642, poz. 811), Rada Miasta Sejny uchwala, co następuje:
§ 1. Uchwała określa tryb udzielania i rozliczania dotacji oraz zakres i tryb kontroli prawidłowości ich wykorzystania dla publicznych i niepublicznych prowadzonych przez osoby prawne lub fizyczne:
1) przedszkoli, w tym z oddziałami integracyjnymi i przedszkoli specjalnych;
2) innych form wychowania przedszkolnego (punktów przedszkolnych i zespołów wychowania przedszkolnego);
3) szkół, w tym z oddziałami integracyjnymi, z wyjątkiem niepublicznych szkół podstawowych specjalnych i gimnazjów specjalnych.
§ 2. 1. Przedszkola publiczne prowadzone przez inne podmioty niż gmina otrzymują na każdego ucznia z budżetu Miasta Sejny dotację w wysokości równej wydatkom bieżącym przewidzianym na jednego ucznia w przedszkolach publicznych prowadzonych przez Miasto Sejny, pomniejszonym o opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego oraz za wyżywienie, stanowiące dochody budżetu gminy, z zastrzeżeniem ust. 7.
2. Przedszkola niepubliczne, spełniające warunki określone w art. 90 ust. 1b, ust. 1d-1o ustawy o systemie oświaty, otrzymują na każdego ucznia z budżetu Miasta Sejny dotację w wysokości równej wydatkom bieżącym przewidzianym na jednego ucznia
w przedszkolach publicznych prowadzonych przez Miasto Sejny, pomniejszonym o opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego oraz za wyżywienie, stanowiące dochody budżetu gminy, z zastrzeżeniem ust. 7.
3. Przedszkola niepubliczne, które nie spełniają warunków określonych w ust. 2, otrzymują na każdego ucznia z budżetu Miasta Sejny dotację w wysokości równej 75% ustalonych w budżecie Miasta Sejny wydatków bieżących ponoszonych w przedszkolach prowadzonych przez Miasto Sejny w przeliczeniu na jednego ucznia, pomniejszonych o opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego oraz za wyżywienie, stanowiące dochody budżetu gminy, z zastrzeżeniem ust. 7.
4. Osoby prowadzące inne publiczne formy wychowania przedszkolnego otrzymują na każdego ucznia objętego tą formą wychowania przedszkolnego dotację z budżetu Miasta Sejny w wysokości równej 50% wydatków bieżących przewidzianych na jednego ucznia w przedszkolu publicznym prowadzonym przez Miasto Sejny, pomniejszonych o opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego oraz za wyżywienie, stanowiące dochody budżetu gminy, z zastrzeżeniem ust. 7.
5. Niepubliczne inne formy wychowania przedszkolnego, spełniające warunki określone
w art. 90 ust. 1c-1o ustawy o systemie oświaty, otrzymują dotację z budżetu Miasta Sejny na każdego ucznia objętego tą formą wychowania przedszkolnego w wysokości równej 50 % wydatków bieżących ponoszonych na jednego ucznia w przedszkolach publicznych prowadzonych przez Miasto Sejny, pomniejszonych o opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego oraz za wyżywienie, stanowiące dochody budżetu gminy, z zastrzeżeniem ust. 7.
6. Osoby prowadzące inne niepubliczne formy wychowania przedszkolnego, niespełniające warunków określonych w ust. 5, otrzymują na każdego ucznia objętego tą formą wychowania przedszkolnego z budżetu Miasta Sejny dotację w wysokości równej 40% wydatków bieżących ponoszonych na jednego ucznia w przedszkolu publicznym prowadzonym przez Miasto Sejny, pomniejszonych o opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego oraz za wyżywienie, stanowiące dochody budżetu gminy, z zastrzeżeniem ust. 7.
7. Dotacja z budżetu Miasta Sejny na każdego ucznia niepełnosprawnego przedszkola i innej formy wychowania przedszkolnego, o których mowa w ust. 1 - 6, jest równa kwocie przewidzianej na niepełnosprawnego ucznia przedszkola i oddziału przedszkolnego w części oświatowej subwencji ogólnej otrzymywanej przez gminę.
8. Szkoły publiczne prowadzone przez inne podmioty niż gmina otrzymują na każdego ucznia z budżetu Miasta Sejny dotację w wysokości równej wydatkom bieżącym przewidzianym na jednego ucznia w szkołach tego samego typu i rodzaju prowadzonych przez Miasto Sejny.
9. Szkoły niepubliczne o uprawnieniach szkół publicznych, w których realizowany jest obowiązek szkolny otrzymują na każdego ucznia dotację z budżetu Miasta Sejny w wysokości równej kwocie przewidzianej na jednego ucznia danego typu i rodzaju szkoły w części oświatowej subwencji ogólnej otrzymywanej przez gminę.
10. Publiczne i niepubliczne: przedszkola, inne formy wychowania przedszkolnego oraz szkoły podstawowe, które prowadzą wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, otrzymują z budżetu Miasta Sejny na każdą osobę objętą tą formą pomocy dotację w wysokości równej kwocie przewidzianej na jedno dziecko objęte wczesnym wspomaganiem rozwoju w części oświatowej subwencji ogólnej otrzymywanej przez gminę.
§ 3. W przypadkach, gdzie do obliczenia podstawy dotacji niezbędna jest liczba uczniów ze szkół lub przedszkoli prowadzonych przez Miasto Sejny dla obliczenia dotacji przyjmuje się:
1) w okresie od 1 stycznia do 31 sierpnia danego roku budżetowego liczbę tych uczniów z pierwszego roboczego dnia stycznia tego roku budżetowego;
2) w okresie od 1 września do 31 grudnia danego roku budżetowego liczbę tych uczniów z dnia 30 września tego roku budżetowego.
§ 4. W przypadku zmiany w trakcie roku budżetowego wysokości wydatków bieżących przewidzianych na utrzymanie ucznia w prowadzonych przez gminę szkołach lub przedszkolach, ulegają również zmianie kwoty dotacji należne podmiotom, którym dotacje ustala się według tych wydatków - poczynając od miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano zmian budżetowych.
§ 5. 1. Dotacji udziela się na wniosek osób prowadzących podmioty, o których mowa w § 1, zawierający planowaną liczbę uczniów lub wychowanków oraz numer rachunku bankowego. Wniosek składa się do Burmistrza Miasta Sejny w terminie do dnia 30 września roku poprzedzającego rok udzielenia dotacji. Wzór wniosku określa załącznik nr 1.
2. Osoba, o której mowa w ust. 1, zgłasza wszelkie zmiany danych zawartych we wniosku,
w terminie 14 dni od dnia ich wystąpienia.
§ 6. 1. Podmiot uprawniony do otrzymania dotacji składa do dziesiątego dnia każdego miesiąca do organu dotującego informację.
2. Informacja, o której mowa w ust. 1 zawiera:
1) kwotę dotacji otrzymanej w miesiącu, za który sporządzono informację;
2) łączną kwotę dotacji narastająco od początku roku kalendarzowego do końca poprzedniego miesiąca;
3) liczbę zapisanych uczniów według stanu na pierwszy roboczy dzień danego miesiąca, w tym liczbę uczniów niepełnosprawnych z określeniem rodzaju i stopnia niepełnosprawności;
4) wykaz uczniów;
5) przewidywaną liczbę uczniów w następnym miesiącu, w tym liczbę uczniów niepełnosprawnych.
3. Wzór informacji określa załącznik nr 2 do uchwały.
4. Uprawniony do dotacji zobowiązany jest do złożenia korekty informacji, o której mowa
w ust. 1, zwiększającej lub zmniejszającej liczbę uczniów niezwłocznie po stwierdzeniu faktu błędnego podania liczby uczniów będącej podstawą do naliczenia dotacji.
5. Miesięczna kwota dotacji za poprzedni miesiąc obliczana jest na podstawie informacji,
o której mowa w ust. 1, z uwzględnieniem korekt, o których mowa w ust. 4 i wypłacana na wskazany rachunek bankowy placówki w terminach określonych w ustawie o systemie oświaty.
§ 7. Za okres przerwy wakacyjnej w przedszkolach niepublicznych przyznawana jest
dotacja na liczbę uczniów podaną w informacji, o której mowa w §6, za czerwiec
poprzedzający zgłoszoną przerwę wakacyjną.
§ 8. 1. Osoby prowadzące podmioty, o których mowa w § 1 są zobowiązane przekazywać do organu dotującego pisemne rozliczenie przyznanej dotacji za okresy:
1) od stycznia do grudnia roku, w którym udzielono dotacji - w terminie do 25 stycznia następnego roku;
2) do dnia zaprzestania działalności - w terminie do dziesiątego dnia po zaprzestaniu działalności.
2. Wzór rozliczenia dotacji stanowi załącznik nr 3 do uchwały.
3. Organ dotujący ma prawo żądania wyjaśnień i dodatkowych informacji w zakresie złożonych rozliczeń oraz korekt tych rozliczeń.
4. Rozliczenia z wykorzystania dotacji, o których mowa w ust. 1, podlegają zatwierdzeniu przez organ dotujący w terminie 7 dni od dnia wpływu rozliczenia.
5. Roczne rozliczenie dotacji odbywa się na podstawie pisemnego rozliczenia, o którym mowa w ust.1 pkt 1.
6. Rozliczenie dotacji za grudzień danego roku nastąpi w terminie do 31 stycznia kolejnego roku budżetowego.
7. Ustalona na podstawie rocznego rozliczenia dotacji, o którym mowa w ust. 5, kwota zobowiązania organu dotującego z tytułu wyrównania dotacji należnej za poprzedni rok budżetowy przekazywana jest na rachunek bankowy placówki w terminie do 31 stycznia następnego roku budżetowego.
8. Dotacja w części niewykorzystanej do końca roku budżetowego, wykorzystana niezgodnie z przeznaczeniem oraz dotacja pobrana nienależnie lub w nadmiernej wysokości podlega zwrotowi na zasadach określonych w odrębnych przepisach.
9. Środki dotacji przekazanej w danym roku budżetowym tytułem wyrównania za rok ubiegły lub lata ubiegłe można rozliczyć wydatkami bieżącymi z roku jej wypłacenia, albo wydatkami bieżącymi roku, którego dotacja dotyczyła, pod warunkiem, że wydatki te nie były już przedmiotem rozliczenia dotacji.
10. Do rozliczenia dotacji, o której mowa w ust. 9 stosuje się ustępy poprzedzające, z tym że załącznik nr 3 należy wypełnić oddzielnie dla dotacji roku bieżącego i oddzielnie dla każdej z dotacji otrzymanej z tytułu wyrównania za rok lub lata ubiegłe.
§ 9. 1. Organowi dotującemu przysługuje prawo kontroli faktycznej liczby uczniów dotowanego podmiotu i prawidłowości wykorzystania dotacji w zakresie pokrywania wydatków bieżących na kształcenie, wychowanie i opiekę, w tym profilaktykę społeczną, zakup środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
2. Kontrola obejmuje:
1) zgodność danych wykazywanych we wniosku o udzielenie dotacji oraz w miesięcznej informacji o liczbie uczniów i w rozliczeniach dotacji - na podstawie dokumentacji przebiegu nauczania, względnie innych dokumentów pozwalających na zweryfikowanie liczby uczniów;
2) prawidłowe i zgodne z przeznaczeniem, o którym mowa w ustawie o systemie oświaty, wykorzystanie dotacji - na podstawie dokumentacji finansowo-księgowej, potwierdzającej zakup towarów i usług częściowo lub całkowicie sfinansowanych ze środków otrzymanych w ramach dotacji.
3. Kontrolę, o której mowa w ust. 1 przeprowadzają osoby upoważnione przez Burmistrza Miasta Sejny. Imienne upoważnienie musi zawierać:
1) numer upoważnienia;
2) podstawę prawną przeprowadzenia kontroli;
3) imiona i nazwiska kontrolujących;
4) nazwę i adres kontrolowanego;
5) miejsce przeprowadzenia czynności kontrolnych;
6) zakres kontroli;
7) datę rozpoczęcia i przewidywany termin zakończenia kontroli.
4. O zamiarze przeprowadzenia kontroli upoważniony pracownik zawiadamia organ prowadzący i dyrektora kontrolowanego podmiotu nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem kontroli.
5. Na czas trwania kontroli organ prowadzący dotowaną placówkę obowiązany jest do udostępnienia wszelkiej dokumentacji dotyczącej przedmiotu kontroli w siedzibie tej placówki.
§ 10. 1. Z przeprowadzonej kontroli sporządza się protokół, którego jeden egzemplarz za pokwitowaniem przekazuje się osobie reprezentującej kontrolowany podmiot.
2. Protokół kontroli powinien zawierać:
1) nazwę kontrolowanego podmiotu i jego adres;
2) wskazanie osoby prowadzącej;
3) imiona i nazwiska oraz stanowiska służbowe osób przeprowadzających kontrolę;
4) datę rozpoczęcia i zakończenia kontroli;
5) określenie przedmiotowego zakresu kontroli i okresu objętego kontrolą;
6) imiona i nazwiska osób reprezentujących kontrolowany podmiot;
7) opis dokonanych ustaleń faktycznych;
8) opis ewentualnych nieprawidłowości z uwzględnieniem ich przyczyn i skutków;
9) opis dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych dowodów;
10) informację o sporządzonych załącznikach (dokumentach lub ich kopiach), stanowiących dowody do ustaleń pokontrolnych;
11) informację o powiadomieniu przedstawiciela kontrolowanego podmiotu o przysługującym mu prawie odmowy podpisania protokołu i złożenia w terminie
3 dni pisemnych wyjaśnień co do przyczyny tej odmowy;
12) dane o liczbie egzemplarzy protokołu oraz informację o doręczeniu jednego egzemplarza osobie reprezentującej kontrolowany podmiot;
13) podpisy osób kontrolujących oraz przedstawiciela kontrolowanego podmiotu.
3. Jeżeli osoba reprezentująca kontrolowany podmiot odmawia podpisania protokołu, kontrolerzy dokonują adnotacji o odmowie podpisania protokołu oraz dołączają pisemne wyjaśnienie przyczyn tej odmowy.
4. Odmowa, o której mowa w ust. 3 nie wstrzymuje wydania wniosków pokontrolnych oraz dochodzenia zwrotu dotacji w trybie określonym w odrębnych przepisach.
5. Kontrola zostaje zakończona w dniu doręczenia protokołu osobie reprezentującej kontrolowany podmiot.
6. Osoba reprezentująca kontrolowany podmiot może zgłosić Burmistrzowi Miasta Sejny
w terminie 7 dni od otrzymania protokołu, pisemne wyjaśnienia dotyczące ustaleń zawartych w protokole.
§ 11. W przypadku stwierdzenia w trakcie kontroli uchybień, które mają wpływ na prawo do dotacji lub jej wysokość, wszczyna się postępowanie administracyjne zgodnie z art. 251 i art. 252 w związku z art. 60 pkt 1 i art. 61 - 67 ustawy o finansach publicznych.
§ 12. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Sejny.
§ 13. Traci moc uchwała Nr XXVIII/168/05 Rady Miasta Sejny z dnia 29 listopada 2005r. w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu dla szkół niepublicznych posiadających uprawnienia szkoły publicznej na terenie Miasta Sejny oraz uchwała nr III/16/06 Rady Miasta Sejny z dnia 28 grudnia 2006r. w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu przedszkolom niepublicznym na terenie Miasta Sejny
§ 14. 1. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. § 2 ust. 2 i ust. 5 wchodzą w życie z dniem 1 września 2015 roku.
Przewodniczący Rady Miasta |
Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XI/42/15
Rady Miasta Sejny
z dnia 7 lipca 2015 r.
……………………………………………..
(pieczęć organu prowadzącego -osoby prawnej
lub i nazwisko osoby fizycznej)
Burmistrz Miasta Sejny
Wniosek o udzielenie dotacji oświatowej na ……… rok
1. Nazwa i adres osoby prowadzącej............................................................................
………………………………………………………………………………………..
2. Dane szkoły/przedszkola/placówki:
a) nazwa……………………………………………………………………….....................…………………………………………………………
b) typ i rodzaj szkoły/przedszkola/placówki: …........................................................
c) realizowanie obowiązku szkolnego lub obowiązku nauki: TAK/NIE#
d) adres, numery telefonów, adres e-mail:
…………………………………………………………………………………………….......................................................................................................................................
3. Numer i data zaświadczenia o wpisie do ewidencji szkół, przedszkoli i placówek niepublicznych, numer i data decyzji o nadaniu uprawnień szkoły publicznej:
………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………
4. Nazwa i numer rachunku bankowego: ……………………........................................
…………………………………………………………………………………………..
5. Planowana liczba uczniów/wychowanków w ………….. roku
Wyszczególnienie
1) Liczba uczniów w przedszkolu lub w innej formie wychowania przedszkolnego ogółem .........................
w tym:
objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju ......................
niepełnosprawnych ...................
2) Liczba uczniów podlegająca obowiązkowi szkolnemu ogółem: ………………….
w tym:
- objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju .....................
- objętych kształceniem specjalnym .......................
Zobowiązuję się do comiesięcznego składania informacji o aktualnej liczbie uczniów lub wychowanków.
……………………………………………………………
(miejscowość, data)(pieczątka imienna i podpis)
Niepotrzebne skreślić
Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr XI/42/15
Rady Miasta Sejny
z dnia 7 lipca 2015 r.
………………………………………………..
(pieczęć organu prowadzącego -osoby prawnej
lub imię i nazwisko osoby fizycznej)
Burmistrz Miasta Sejny
Termin złożenia do 10 dnia każdego miesiąca
Informacja miesięczna za ..................................... 20.... r.
(miesiąc)
1. Nazwa i adres przedszkola, szkoły lub placówki* ……………….………………………………………………………………….
2. Kwota dotacji otrzymanej w miesiącu, za który sporządzono informację ................................................................................................................................
3. Łączna kwota dotacji narastająco od początku roku kalendarzowego do końca poprzedniego miesiąca .......................................................................................................
4. Liczba zapisanych uczniów według stanu na pierwszy roboczy dzień danego miesiąca:
a) w przedszkolu i innej formie wychowania przedszkolnego: …………………
- w tym aktualna liczba uczniów niepełnosprawnych, z podaniem rodzaju
i stopnia niepełnosprawności : ………….....………………………
b) w szkole: ……………………………………..………………….………
- w tym aktualna liczba uczniów niepełnosprawnych z podaniem rodzaju
i stopnia niepełnosprawności: ....………….....…………………
- w tym aktualna liczba uczniów w oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych .......................... z tego aktualna liczba uczniów niepełnosprawnych w oddziałach przedszkolnych z podaniem rodzaju i stopnia niepełnosprawności ................................
c) w przedszkolach, innych formach wychowania przedszkolnego, szkołach podstawowych*, prowadzących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (liczba dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju): ............................
5. Wykaz uczniów zapisanych do szkoły/przedszkola/innej formy wychowania przedszkolnego* wg stanu na pierwszy roboczy dzień miesiąca ................................
( data)
CZ. I - Imienny wykaz uczniów zamieszkałych w Mieście Sejny
Lp. | Imię i nazwisko ucznia |
CZ. II - Imienny wykaz uczniów zamieszkałych w innych gminach
Lp. | Imię i nazwisko ucznia | Nazwa gminy, adres zamieszkania |
6. Przewidywana liczba uczniów w następnym miesiącu w tym liczba uczniów niepełnosprawnych ................. …………………………….
(ogółem) (w tym niepełnosprawni)
…………………………..…………………………….
(miejscowość, data)(pieczątka imienna i podpis)
*niepotrzebne skreślić
Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr XI/42/15
Rady Miasta Sejny
z dnia 7 lipca 2015 r.
……………………………………………..
(pieczęć organu prowadzącego
- osoby prawnej lub imię i nazwisko osoby fizycznej)
Burmistrz Miasta Sejny
Rozliczenie dotacji oświatowej otrzymanej
z budżetu Miasta Sejny
1. Nazwa i adres dotowanej szkoły/przedszkola/innej formy wychowania przedszkolnego: ……………………………………………………………………………… …………..
2. Rozliczenie za okres:
a) ............. rok*
b) od stycznia ................ roku do dnia zaprzestania działalności .................. *;
(data)
3. Kwota dotacji (od początku roku do końca okresu sprawozdawczego)
otrzymana: …………………. zł; wykorzystana: ………..………….. zł.
4. Liczba uczniów/wychowanków dotowanej szkoły/przedszkola,/innej formy wychowania przedszkolnego* w okresie od początku roku do końca okresu rozliczeniowego (należy podać za każdy miesiąc oddzielnie wg stanu na pierwszy roboczy dzień tego miesiąca):
Miesiąc | Liczba uczniów ogółem | w tym | |
Liczba uczniów niepełnosprawnych | Liczba dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju | ||
Styczeń | |||
Luty | |||
Marzec | |||
Kwiecień | |||
Maj | |||
Czerwiec | |||
Lipiec | |||
Sierpień | |||
Wrzesień | |||
Październik | |||
Listopad | |||
Grudzień |
5. Liczba uczniów przedszkola/innej formy wychowania przedszkolnego oraz uczniów oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych zamieszkałych poza Miastem Sejny:
Miesiąc | Liczba uczniów ogółem | W tym liczba uczniów z poszczególnych gmin | |
Liczba uczniów | Gmina | ||
Styczeń | |||
Luty | |||
Marzec | |||
Kwiecień | |||
Maj | |||
Czerwiec | |||
Lipiec | |||
Sierpień | |||
Wrzesień | |||
Październik | |||
Listopad | |||
Grudzień |
……………………………………..………………….....................
(Imię i nazwisko osoby(pieczątka imienna i podpis)
sporządzającej sprawozdanie, data)
Zatwierdzam rozliczenie
………………………………………..
(data i podpis Burmistrza lub upoważnionego pracownika)
*niepotrzebne skreślić
Accreo to firma doradcza, oferująca usługi dedykowane przedsiębiorstwom i klientom indywidualnym w zakresie doradztwa podatkowego i prawnego, business restructuringu oraz doradztwa europejskiego przede wszystkim w obszarze pozyskiwania dotacji i funduszy unijnych.
Zostań ekspertem portalu Infor.pl »